شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

دانلود پکیج کامل آموزش پریمیر

این پکیج شامل آموزش های مختلفی است که شما را از مبتدی تا پیشرفته در زمینه ویرایش فیلم با پریمیر آموزش می دهد. در این پکیج شما با مفاهیم اولیه پریمیر، ویرایش فیلم، افکت ها، ترانزیشن ها، صداگذاری و… آشنا خواهید شد. برای شرکت در دوره پریمیر و یا مشاهده پکیج کامل آموزش پریمیر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و یا به وبسایت آموزشی آریا تهران مراجعه نمایید.

دانلود پکیج کامل آموزش پریمیر

این پکیج شامل آموزش های مختلفی است که شما را از مبتدی تا پیشرفته در زمینه ویرایش فیلم با پریمیر آموزش می دهد. در این پکیج شما با مفاهیم اولیه پریمیر، ویرایش فیلم، افکت ها، ترانزیشن ها، صداگذاری و… آشنا خواهید شد. برای شرکت در دوره پریمیر و یا مشاهده پکیج کامل آموزش پریمیر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و یا به وبسایت آموزشی آریا تهران مراجعه نمایید.

شماره تماس آموزشگاه : ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷

وبسایت آموزشگاه آریا تهران :www.aryatehran.com

آموزش صفر تا صد پریمیر رایگان

آموزش رایگان پریمیر و برای آموزش صفر تا صد پریمیر رایگان، می‌توانید از منابع آموزشی آنلاین استفاده کنید. یکی از بهترین وبسایت های آموزشی به عنوان منابع آموزش پریمیر، آموزشگاه آریا تهران می باشد.

این سایت یکی از بهترین منابع آموزشی پریمیر است که برخی از مباحث آموزشی به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. در این سایت، آموزش‌های مختلفی در مورد پریمیر ارائه شده است که شامل مباحث مختلفی از جمله تنظیمات پروژه پریمیر، ویرایش ویدئو، افکت‌ها و ترانزیشن‌ها و … می‌شود.

با استفاده از این منابع آموزشی، می‌توانید به راحتی از صفر تا صد پریمیر را یاد بگیرید و با استفاده از این نرم‌افزار، ویدئوهای خود را به بهترین شکل ویرایش کنید.

البته توجه داشته باشید شما می توانید برای یادگیری این دوره به صورت تخصصی در دوره آموزش پریمیر آریا تهران شرکت کنید. همچنین در صورتی که زمان کافی برای شرکت در دوره را ندارید می توانید در دوره های آنلاین شرکت نمایید و یا اقدام به خرید پکیج کامل دوره پریمیر آریا تهران نمایید.

پیشنهاد ویژه »» عده زیادی از افراد نمی دانند سیستم مورد نیاز پریمیر کدام است، به همین علت برای کسب اطلاعات بیشتر شما در این خصوص می توانید بر روی لینک موجود کلیک نمایید و به صفحه مربوطه مراجعه کنید تا اطلاعات مربوطه را دریافت نمایید.

image002

جامع ترین آموزش پریمیر

جامع ترین آموزش پریمیر شامل دوره آموزش  Premiereآریا تهران باشد. که برخی از مباحثی که در این  دوره تدریس می شود شامل موارد زیر است.

دوره آموزش پریمیر در آریا تهران به صورت های حضوری، آنلاین و مجازی برگزار میشود و شما عزیزان میتوانید برحسب شرایط و علاقه خود در مناسب ترین دوره شرکت کنید و مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید. شما میتوانید با دریافت مدرک آموزش پریمیر فنی حرفه ای به سرعت در این حوزه اشتغال یابید و کسب درآمد داشته باشید.

در این دوره آموزشی به شما کار با Premiere Pro آموزش داده میشود و شما میتوانید با بخش های مختلف این نرم افزار پرکاربرد آشنا شوید. در ادامه با جزییاتی از تدریس این دوره آشنا میشوید.

  • تنظیمات ویرایش: در این بخش، با تنظیمات ویرایش Premiere Pro آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه تنظیمات پروژه، تنظیمات کدک و تنظیمات ویدئو را تغییر دهید.
  • ابزارهای ویرایش: Premiere Pro دارای ابزارهای پیشرفته ویرایش است که به شما امکان می‌دهد تا ویدئوهای خود را با کیفیت بالا و با استفاده از این ابزارها ویرایش کنید. در این بخش، با ابزارهای برش، ترکیب، تغییر اندازه، تغییر رنگ و تنظیمات صدا آشنا می‌شوید.
  • افکت‌ها و ترانزیشن‌ها: Premiere Pro دارای افکت‌ها و ترانزیشن‌های پیشرفته است که به شما امکان می‌دهد تا ویدئوهای خود را با استفاده از این افکت‌ها و ترانزیشن‌ها بهبود بخشید. در این بخش، با افکت‌های رنگ، افکت‌های نور، ترانزیشن‌های مختلف و ابزارهای ماسک آشنا می‌شوید.
  • صدا و موسیقی: Premiere Pro به شما امکان می‌دهد تا صدا و موسیقی را به ویدئوهای خود اضافه کنید. در این بخش، با ابزارهای صدا، ابزارهای میکس و ابزارهای افکت صدا آشنا می‌شوید.
  • صداگذاری: Premiere Pro به شما امکان می‌دهد تا صداگذاری را برای ویدئوهای خود انجام دهید. در این بخش، با ابزارهای صداگذاری، ابزارهای تنظیم صدا و ابزارهای افکت صدا آشنا می‌شوید.
  • صدا و تصویر: Premiere Pro به شما امکان می‌دهد تا صدا و تصویر را با هم ترکیب کنید.

image003

آموزش پریمیر pdf

پکیج آموزشی پریمیر یک مجموعه آموزشی است که به شما کمک می کند تا با نرم افزار پریمیر آشنا شوید و از آن بهره ببرید که در این پکیج علاوه بر ویدئو فایل آموزش پریمیرpdf  نیز موجود می باشد. پریمیر یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو است که توسط شرکت ادوبی توسعه داده شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدئوهای خود را ویرایش کنید، افکت های مختلفی را به آنها اضافه کنید و آنها را با کیفیت بالا خروجی بگیرید.

پکیج آموزشی پریمیر شامل آموزش های مختلفی است که به شما کمک می کند تا با این نرم افزار آشنا شوید و از آن بهره ببرید. این پکیج شامل آموزش های مبتدی، متوسط و پیشرفته است که به شما کمک می کند تا از هر سطحی که باشید، به سطح بالاتری از مهارت در این نرم افزار برسید.

بعضی از موضوعاتی که در این پکیج آموزشی پریمیر مورد بررسی قرار می گیرند عبارتند از:

  • آشنایی با رابط کاربری پریمیر
  • وارد کردن ویدئوها و صداها به پریمیر
  • برش ویدئوها و اضافه کردن افکت ها و ترانزیشن ها
  • اضافه کردن موسیقی و صدا به ویدئوها
  • ایجاد تیترها و زیرنویس ها
  • افزایش کیفیت ویدئوها
  • خروجی گرفتن ویدئوها با کیفیت بالا

با استفاده از پکیج آموزشی پریمیر می توانید به راحتی ویدئوهای خود را ویرایش کنید و آنها را با کیفیت بالا خروجی بگیرید. این پکیج برای همه کسانی که به دنبال یادگیری ویرایش ویدئو هستند، بسیار مناسب است.

پیشنهاد برای مطالعه »» تغییر صدا در پریمیر

آموزش مقدماتی پریمیر

شناخت نرم افزار پریمیر؛ آموزش مقدماتی پریمیر به شما کمک می کنند تا با این نرم افزار آشنا شوید و به راحتی ویدئوهای خود را ویرایش کنید. با یادگیری مراحل پیشرفته تر، می توانید سطح بالاتری از مهارت کار با نرم افزار پریمیر را کسب نمایید.

در واقع این نرم افزار برنامه ای می باشد که اکثر افراد مبتدی برای تولید ویدئو و یا کلیپ ساده از آن استفاده می کنند. درست است که استفاده از این نرم افزاربرای افراد تازه کار بسیار ساده می باشد اما همواره این نرم افزار برای یک ویراستارکافی و قدرتمند می باشد.

توصیه می شود در کنار دوره آموزش مقدماتی پریمیر برای تکمیل و تولید یک ویدئو حرفه ای دوره های لازمه را بگذرانید.  برای ثبت نام در دوره آموزش مقدماتی پریمیر همین حالا با کارشناسان ما در آریا تهران تماس بگیرید.

آموزش پریمیر پیشرفته

آموزش پریمیر 2023، بهترین راه برای یادگیری پیشرفته پریمیر، شامل مطالعه منابع آموزشی مختلف و تمرین بر روی پروژه های واقعی است. در ادامه، چند منبع آموزشی برای پیشرفته کردن مهارت های پریمیر آورده شده است:

  1. آموزش های رسمی پریمیر: آموزشگاه آریا تهران آموزش هایی برای پریمیر را در وب سایت خود ارائه می دهد. این آموزش ها شامل ویدئوهای آموزشی، مقالات و راهنمایی های کاربردی هستند.
  2. شرکت در دوره های آموزشی حضوری: شرکت در دوره های آموزشی حضوری آریا تهران نیز می تواند به شما کمک کند تا مهارت های پیشرفته پریمیر را بهبود بخشید. در این دوره ها، می توانید با مربیان حرفه ای آریا تهران کار کنید و از تجربیات آنها بهره ببرید.
  3. تمرین بر روی پروژه های واقعی: بهترین راه برای پیشرفت در پریمیر، تمرین بر روی پروژه های واقعی است. با تمرین بر روی پروژه های واقعی، می توانید مهارت های خود را بهبود بخشید و با مشکلات و چالش های واقعی روبرو شوید.

موقعیت شغلی آموزش پریمیر

موقعیت های شغلی زیادی در خصوص یادگیری این دوره وجود دارد که یکی از آنها کسب در آمد در منزل می باشد شما می توانید پس از پایان دوره پیشرفته و حرفه ای پریمیر به صورت تخصصی پروژه های حرفه ای دریافت نمایید و درآمد بالایی کسب کنید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب دوره های مناسب از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.

شماره تماس آموزشگاه : ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷

وبسایت آموزشگاه آریا تهران :www.aryatehran.com

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied