شمانیوز
شما نیوز

اجرای کامل دستور عمل های مبارزه با ویروس کرونا در زاگرس جنوبی

رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از اجرای تمامی دستورعمل های وزارت نفت در زمینه مبارزه با ویروس کرونا با هدف پیشگیری از شیوع و حفط سلامت کارکنان در این شرکت خبر داد.

اجرای کامل دستور عمل های مبارزه با ویروس کرونا در زاگرس جنوبی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی: مهندس علیرضا امینی، گفت: از همان روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا در کشور، ستاد پیشگیری از شیوع این ویروس به منظور حفظ سلامت کارکنان و اجرای کامل دستورالعمل های وزارتی به ریاست مدیرعامل این شرکت تشکیل شد.

وی، اندازه گیری دمای بدن کارکنان و سایر مراجعان در بدو ورود با استفاده از دستگاه پیشرفته اندازه‌گیری درجه‌ تب و توزیع روزانه‌ دستکش و ماسک میان همه‌ کارکنان را اولین اقدامات انجام گرفته عنوان کرد و گفت: ضدعفونی و گندزدایی محوطه و ساختمان‌های اداری و عملیاتی نیز بر اساس دستورالعمل استاندارد طی دو مرتبه در طول روز انجام می شود.

امینی، تعطیلی رستوران‌ها، باشگاه‌ها و مسابقات ورزشی، مراسمات مختلف، برگزاری جلسات به صورت ویدئوکنفرانس و به شکل غیرحضوری، ضدعفونی کردن کلیه خودروهای استیجاری و شرکتی به صورت مستمر، حذف سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی و استفاده از سیستم تشخیص چهره، استقرار محلول ضدعفونی کننده در ساختمان های اداری و عملیاتی همراه با نظارت دقیق بر خرید مواد مصرفی را از دیگر اقدامات انجام گرفته در این شرکت عنوان کرد.

وی، همچنین برگزاری کلاس های آموزشی، تهیه پوسترهای آموزشی و دستورالعمل های بهداشتی در زمینه بهداشت فردی، غذایی، سفر و تردد با وسایل نقلیه عمومی، تنظیف سطوح در دسترس کارکنان و هماهنگی کامل مناطق عملیاتی با سازمان‌های مرتبط را نیز سایر فعالیت هایی دانست که شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی جهت محافظت از کارکنان در برابر این بیماری انجام داده است.

رئیس اچ‌اس‌یی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در پایان، گفت: این شرکت پنج منطقه عملیاتی را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می کند و با توجه به اینکه خانواده های کارکنان آن در ۱۵۱ شهر پراکنده هستند، محافظت از آنها از اهمیت بالایی برخوردار است که با دقت کامل در حال انجام است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied