شمانیوز
شما نیوز

تمیز کردن | تمیز کردن سینک استیل

سه روش فوق العاده خاص برای تمیز کردن سینک استیل | با ترفند های زیر سینکت همیشه براقه

اگر شما هم دغدغه تمیز کردن سینک ظرفشویی و برق انداختن آن را دارید با ما همراه باشید.

سه روش فوق العاده خاص برای تمیز کردن سینک استیل | با ترفند های زیر سینکت همیشه براقه

تمیز کردن سینک ظرفشویی و برق انداختن آن دغدغه هر خانم خانه داری است.  داشتن یک سینک استیل تمیز که از شدت تمیزی برق بزند، آرزوی همه‌ی خانم‌های خانه‌دار است. استیل بدون لک بوی بد نمی‌گیرد و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. با این حال باید در نظر داشته باشید که با استفاده‌ی روزانه، به‌ویژه بعد از شستن ظروف چرب ممکن است سینک استیل بدون لک کدر شود و کثیفی‌ها در آن جمع شوند. کنار ما باشید تا روش برق انداختن سینک استل را به شما آموزش دهیم.

تمیز کردن سینک استیل

استفاده از مسواک برای تمیز کردن سینک آشپزخانه :

مسواک کردن با یک مسواک قدیمی ارزشش را دارد. هیچ چیزی مثل مسواک نمی تواند شیر ظرفشویی شما را کاملاً تمیز کند. از آن ها برای دسترسی پیدا کردن به کوچک ترین شکاف ها و لبه ها در اطراف سینک و شیر استفاده کنید. آن ها دوده، لکه های آهک و هر کثیفی دیگری را که ممکن است در سینک پنهان شده باشند را پاک می کنند و از بین می برند.

از بین بردن لکه های آهک با لیمو:

زمانی که به لکه های آهکی متراکم نزدیک می شوید، به خصوص در اطراف شیر آشپزخانه، ممکن است برخی مواد شوینده کافی نباشد. به نظر خیلی به تلاش نیاز دارد، درست است؟

اما با لیمو به راحتی میسر خواهد شد. ویژگی های اسیدی لیمو آن را پاک کننده خوب و طبیعی برای لکه های آهک می سازد.

طریقه استفاده از لیمو برای تمیز کردن سینک آشپزخانه:

یک عدد لیمو را نصف کنید، آن را روی شیر بکشید و این کار را در قسمت هایی که آهک رسوب کرده است، چندین بار بیشتر تکرار کنید و محکم تر بکشید، بگذارید دو ساعت بماند.

آبکشی کنید و در نهایت حتما خشک کنید. شما شگفت زده خواهید شد از اینکه این راه حل طبیعی چقدر می تواند قدرتمند و فوق العاده باشد.

از سفید کننده و جرمگیر برای تمیز کردن سینک آشپزخانه استفاده نکنید :

زیرا پس از خشک شدن، لکه های تیره ایجاد می شود و سینک را کدر و مات می کند، این لکه های تیره براحتی از بین نمیروند و حتی ممکن است برای همیشه باقی بمانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی