شمانیوز
شما نیوز

کوروش کبیری در گفتگو با شمانیوز:

مشغول تولید فصل دوم تاک شوی «چالش» هستم/ خانه سینما مقدمات واکسیناسون بازیگران را فراهم کند

بازیگر و کارگردان کشورمان از یکی از کارهای خود به نام تاک‌شوی «چالش» نام برد و در این باره گفت: فصل اول این تاک‌شو پخش شده و اکنون فصل دوم آن در دست تولید است.

مشغول تولید فصل دوم تاک شوی «چالش» هستم/ خانه سینما مقدمات واکسیناسون بازیگران را فراهم کند

کوروش کبیری در گفتگو با خبرنگار شمانیوز، اظهار داشت: آخرین اثری که در آن بازی داشته‌ام در فیلم سینمایی «کفش‌دوزک» به کارگردانی یزدان فتوحی است. در این اثر علاوه بر بازیگری، مسئولیت مجری طرح آن هم برعهده من بوده است.

بازیگران فیلم سینمایی کفش‌دوزک

وی گفت: در فیلم سینمایی «کفش‌دوزک»؛ پوریا پورسرخ، ثریا قاسمی، آشا محرابی، وحید شیخ‌زاده، رضا رویگری، پیام احمدی‌نیا، یزدان فتوحی در کنار کارگردانی و دوقلوهای پایتخت به ایفای نقش پرداختند.

ذ

بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان در رابطه با زمان پخش این اثر سینمایی افزود: فعلاً فیلم‌برداری فیلم سینمایی «کفش‌دوزک» تمام شده و در مرحله تدوین قرار دارد.

کبیری با بیان اینکه بعد از پایان فیلم سینمایی «کفش‌دوزک» در سریال دیگری به‌نام «اسپینجر» بازی می‌کنم، خاطرنشان کرد: علی کریم‌زاده کارگردانی این سریال را انجام می‌‍دهد.

او درباره فعالیت هنری خود در حوزه بازیگری گفت: من بیشتر عمر هنری خود را صرف فعالیت کارگردانی و تهیه‌کنندگی کرده‌ام و فقط دو سال است که مشغول بازیگری هست و بازگیری را هم فقط بدین بدلیل انتخاب کرده‌ام چون فضا به‌گونه‌ای است که دستمزد بازیگران بسیار زیاد شده و گاهی اوقات مجبور هستیم در یک سری از آثار، خودمان هم به ایفای نقش بازگیری بپردازیم، مگرنه خیلی علاقه زیادی به کار بازیگری نداشتم و به اجبار پا به این عرصه گذاشتم و بعد از مدتی ادامه پیدا کرد.

کبیری معتقد است؛ وقتی من کار کارگردانی و تهیه‌کنندگی انجام می‌دهم قطعاً به کار بازیگری هم اشراف دارم و برای کنترل هزینه‌ها هم که شده باید هرازگاهی در بعضی از کارها، بازیگری هم انجام داد.

ش

او درباره سختی کار سینما و تلویزیون در دروان پاندمی کرونا گفت: در دوران کرونا واقعاً کار سینما و تلویزیون بسیار سخت شده؛ به خصوص اینکه یک سری پلتفرم‌های پخش آنلاین فیلم که پا به عرصه گذاشته‌اند، ازتعطیلی سینماها نهایت بهره را برده‌‎اند و تنها فیلم‌های سینمایی و سریالی را که خودشان تشخیص می‌دهند، خریداری می‌کنند و به پخش آنلاین می‌گذارند؛ لذا مابقی آثاری که توسط این پلتفرم‌ها خریداری نشود، فاتحه آن اثر را به طور کلی باید خواند. به عنوان مثال فیلم سینمایی «خون شد» مسعود کیمیایی با اکران خوبی مواجه نشد.

کارگردان سینما و تلویزیون معتقد است که به طور کلی کرونا فضای سینمای کشور را فلج کرده و بیان داشت: بسیاری از شرکت‌های فیلم‌سازی جهان و حتی جشنواره‌هایی مانند اسکار و کن، روش برگزاری مراسم و اکران فیلم‌ها را در شرایط کرونا تغییر داده‌اند.

 خانه سینما مقدمات واکسیناسون بازیگران را فراهم کند

کبیری به خطر ابتلای بازیگران به بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: واقعاً نمی‌توان با ماسک مقابل دوربین رفت و بازی کرد، اما قبول داریم که خطر ابتلا به کرونا در کمین بازیگران است، به خصوص اینکه وقتی در فضای بسته مجبور به فیلم‌برداری هستیم، اما اگر دولت و خانه سینما تدابیری مانند واکسینه کردن بازیگران را اتخاذ کنند، می‌توان با خطر ابتلا به کرونا مقابله کرد.

ب

او در پاسخ به این پرسش که چه شد از دوقلوهای پایتخت برای بازی در فیلم سینمایی کفش‌دوزک دعوت کردید، گفت: ما به اتفاق آقایان فتوحی و مسعود نداف تصمیم گرفتیم که حرکتی نو و جدید انجام دهیم؛ بنابراین به همین دلیل از دوقولوهای پایتخت برای بازی دعوت کردیم و خود این دوقلوها برای نخستین مرتبه، دو ترانه جدید در این فیلم خواندند. فیلم سینمایی کفش‌دوزک در نوع خود در سینمای ایران بی‌نظیر است؛ زیرا برای نخستین بار است که از ویژوال افکت استفاده شده و هولوگرام در مقابل خود بازیگر ایفای نفش می‌کند.

این هنرمند کشورمان از یکی دیگر از کارهای خود به نام تاک‌شوی «چالش» نام برد و در این باره اظهار داشت: فصل اول این تاک‌شو پخش شده و اکنون فصل دوم آن در دست تولید است که تا به امروز دو قسمت از آن تولید شده و در قسمت اول سیدضیا هاشمی و در قسمت دوم عزت رمضانی‌فر حضور داشتند. در این تاک‌شو ناگفته‌های سینما، موسیقی و تئاتر برای نخستین بار از زبان بزرگان بیان خواهد شد. مجری «چالش» آقای سلمان فرخنده و تهیه‌کننده و کارگردان آن هم خود بنده هستم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied