شمانیوز
شما نیوز

رئیس کل گمرک ایران در بازدید از گمرک مرزی چذابه استان خوزستان اعلام کرد

خدمات شبانه روزی 3 گمرک مرزی به زائران عتبات عالیات

رئیس کل گمرک ایران با هیئت همراه از مرز چذابه بازدید و روند خدمات رسانی کارکنان گمرک در این مرز را مورد بررسی قرار داد.

خدمات شبانه روزی 3 گمرک مرزی به زائران عتبات عالیات

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات خوزستان، مهدی میراشرفی ابتدا از روند تجهیز ساختمان اداری گمرک بازدید و سپس در سالن مسافری پایانه مرزی چذابه حاضر و فعالیت کارشناسان فنی مستقر پای دستگاه ایکس ری چمدانی را بررسی کرد.

وی همچنین ضمن حضور در بارانداز مرز چذابه و سالن تجاری (ترانزیت کالا) از نحوه خدمات رسانی کارشناسان سرویس ارزیابی برای خروج کامیونت، کامیون و تریلرهای حامل اقلام غذایی برای موکب های مستقر در عراق و همچنین انجام تشریفات امور گمرکی خروج اتوبوس ها، مینی بوس ها و تانکرهای به سمت کشور عراق بازدید کرد.

رئیس کل گمرک ایران در این بازدید ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای زائران حسینی اظهار داشت: کارکنان گمرک جمهوری اسلامی ایران در 3 مرز مهران، چذابه و شلمچه به صورت شبانه روزی و تمام وقت به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند. و گمرک خسروی نیز در طول روز به زائران خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: کارشناسان گمرکی مستقر پای دستگاه های ایکس ری چمدانی در شیفت های مختلف مشغول خدمت رسانی به زائران حسینی هستند و با کمترین ایستایی و توقف خدمات و تسهیلات مطلوب را به زائران ارائه می دهند.

در این بازدید احمد ذاکری معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران، غلامرضا بلوطی میرزا ناظر گمرکات خوزستان و مسئولان استانی, رئیس کل گمرک ایران را همراهی می کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied