شمانیوز
شما نیوز

علی بابا، ارائه دهنده بهترین خدمات در حوزه سفر

علی بابا از میان ۲۸ برند فعال در حوزه فروش آنلاین بلیط سفر با کسب ۲۳/۳ درصد از سهم محبوبیت به عنوان محبوب‌ترین برند این صنعت در جشنواره برند محبوب معرفی شد.

علی بابا، ارائه دهنده بهترین خدمات در حوزه سفر

به گزارش شمانیوز؛ : علی بابا از میان ۲۸ برند فعال در حوزه فروش آنلاین بلیط سفر با کسب ۲۳/۳ درصد از سهم محبوبیت به عنوان محبوب‌ترین برند این صنعت در جشنواره برند محبوب معرفی شد.

بنابراعلام آژانس علی بابا، ارائه خدمات با کیفیت در حوزه سفر، کامل بودن سبد محصولات و... در کنار نگاه ویژه علی بابا به موضوع خدمات پشتیبانی از مشتریان به انتخاب علی بابا به عنوان رتبه یک سفر در حوزه فروش آنلاین بلیط سفر از سوی مصرف کنندگان منجر شد و بیشتر مردم برای خرید بلیط سفر به علی بابا رای دادند.

 

تندیس طلایی جشنواره برند محبوب به علی بابا رسید

 

2533542 - Copy (2)

 

ششمین جشنواره ملی برند محبوب از نگاه مصرف کنندگان با مشارکت جمع کثیری از فعالان اقتصادی و بازرگانی روز دوشنبه ۲۲ مهرماه ۱۳۹۸ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و در طی این همایش، ضمن معرفی برندهای محبوب سال ۱۳۹۸ منتخب گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت از مدیران این برندها قدردانی بعمل آمد.

 

2533542 - Copy - Copy

 

این جشنواره که از سوی پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه شریف برگزار شد، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرد تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از این برندها فراهم آورد. در جریان نظرسنجی از مصرف‌کنندگان که از تاریخ ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور ماه سال۱۳۹۸ از طریق اپلیکیشن و وبسایت برند محبوب و همچنین اپلیکیشن روبیکا انجام شده است، ۲ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۹۴۳ رای برای ۳ هزار و ۶۰۰ برند در ۱۵۲ گروه کالایی به ثبت رسیده است.

 

اگر شما هم قصد دارید برای سفرهای داخلی و خارجی از خرید بلیط چارتر علی بابا تا سیستمی، خرید تورهای مسافرتی، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی و... سریع، ساده و امن بلیط و تور مسافرتی  بخرید و هتل رزرو کنید، اگر به دریافت خدمات پشتیبانی بابت خرید بلیط سفر، تورهای مسافرتی و رزرو هتل اهمیت می‌دهید به رتبه یک بلیط سفر مراجعه کنید.

منبع:ایسنا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied