شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز یکشنبه 19 ابان | 98/08/19

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز یکشنبه 19 ابان | 98/08/19

*جزئیات مراسم خاکسپاری مجید اوجی

مراسم تشییع پیکر مجید اوجی تهیه کننده با سابقه تلویزیون از مقابل مسجد بلال صدا و سیما در حال برگزاری است.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

divider1 *زمان پخش مسابقه سبقت

مسابقه "سبقت" به تهیه کنندگی افشین حسین خانی کاری از گروه فرهنگ، هنر و تاریخ شبکه یک سیما است که با اجرای "سیاوش عقدایی"پس از سریال شبانگاهی بطور زنده روی آنتن می‌رود.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

divider1

*جزئیات حادثه حمله دو دختر با خودروی شاسی بلند به یک روحانی

حجت‌الاسلام کیهانی سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ در جریان امر به معروف به 2 دختر توسط یکی از آنها و با خودروی شخصی‌ زیر گرفته و مجروح شد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

divider1

*ابراز عشق علنی محمدرضا گلزار به مهناز افشار بعد از طلاق جنجالی از یاسین رامین + فیلم و عکس 

کامنت جنجالی محمدرضا گلزار زیر پست اخر مهناز افشار این روز ها حسابی جنجالی شده و شایعات زیادی در مورد این دو هنرمند در فضای مجازی دست به دست می شود .

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

divider1

*صحبت های بازیگران حاضر در تشییع جنازه مجید اوجی + فیلم

صحبت های بازیگران حاضر در مراسم تشییع جنازه مجید اوجی را اینجا تماشا کنید.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

divider1

*لیست خروجی استقلال لو رفت + اسامی 

چند بازیکن تیم فوتبال استقلال در نیم فصل از جمع شاگردان استراماچونی جدا می‌شوند.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

divider1

*عکس لو رفته از علی دایی و همسرش در پارتی مختلط + تصاویر و جزئیات

عکس های جدیدی از آقای گل فوتبال در پارتی مختلط منتشر شده است.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

divider1

*اجرای طرح رتبه بندی معلمان دو هفته پس از تصویب در هیات وزیران

وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتبار طرح رتبه بندی معلمان پیش‌بینی‌شده و به‌محض اینکه آیین‌نامه آن به تصویب هیات وزیران برسد ظرف یکی دوهفته پس از تصویب اجرا می‌شود.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

divider1

*مهران غفوریان سکته کرد + فیلم 

مهران غفوریان که به تازگی با برنامه اعجوبه ها به شبکه سه امده است در اولین قسمت از این برنامه اتفاق عجیبی برایش رخ می دهد .

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

divider1

*اخرین قیمت خودرو در بازار یکشنبه 19 ابان + جدول 

طبق آخرین نرخ بازار خودرو، ساینا 59 میلیون تومان، تیبا 54 میلیون و 500 هزارتومان و رانا ال ایکس 81میلیون تومان معامله شدند.سمند ال ال ایکس79 میلیون700 هزار تومان، تیبا ۲ 59میلیون و 500 هزار تومان و پژو صندوقدار96 میلیون تومان  به فروش رسیدند.پژو جی ال ایکس 75 میلیون تومان و دنا پلاس توربو 169 میلیون تومان خرید و فروش شدند.پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) 84میلیون تومان، سراتو 282 میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک 169 میلیون تومان به فروش رسیدند.رنو تندر پلاس اتوماتیک 170 میلیون تومان و رنو ساندرو اتوماتیک 165 میلیون تومان خرید و فروش شدند.سایپا ۱۳۱ قیمت 46 میلیون تومان فروخته شد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

divider1

*وقوع زمین لرزه ۳.۵ ریشتری در ترکمانچای

ساعت ۱۷:۲۳:۵۲ امروز زمین لرزه ۳.۵ ریشتری در ترکمانچای و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاد.طول جغرافیایی این زلزله ۴۷.۴۴ و عرض جغرافیایی آن ۳۷.۶۷ است. این زمین لرزه در ۱۰ کیلومتری ترکمنچای، ۲۹ کیلومتری ترک و ۳۱ کیلومتری سراب اتفاق افتاد.پس از زلزله ۵.۹ ریشتری بامداد جمعه در آذربایجان شرقی، تاکنون ۳۰۵ پس‌لرزه در این منطقه رخ داده است.//مهر

divider1

*طلا از ارز سبقت گرفت

در بازار ارز و طلا امروز قیمت‌ها متفاوت پیش رفت به‌طوریکه قیمت طلا و سکه روند افزایشی در پیش گرفت اما نرخ‌ انواع ارز تقریبا ثابت ماند. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) با ۲۵ هزار تومان افزایش، به سه میلیون و ۹۸۵ هزار تومان رسید. قیمت سکه تمام طرح قدیم نیز ۴۰ هزار تومان بالا رقت و به سه میلیون و ۹۷۰ هزار تومان رسید.نیم سکه نیز افزایش ۴۰ هزار تومانی را تجربه کرد و دو میلیون و ۸۰ هزار تومان فروخته شد.ربع سکه یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان است که ۱۰ هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شده است.سکه یک گرمی ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و ۸۴۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۵۰۰ تومان گران شده و ۴۰۷ هزار تومان در طلافروشی‌ها فروخته می‌شود.در بازارهای جهانی نیز آخرین قیمت هر اونس طلا ۱۴۵۹ دلار و ۴۰ سنت اعلام شده است.اما قیمت‌ها در بازار ارز ثبات تقریبی داشت؛ به گونه‌ای که بانک‌ها امروز (۱۹ آبان) قیمت خرید دلار از مردم را ۱۱ هزار و ۱۲۲ تومان اعلام کردند و هر یورو را ۱۲ هزار و ۳۱۲ تومان خریدند. همچنین نرخ خرید هر پوند انگلیس از مردم ۱۴ هزار و ۷۹ تومان از سوی بانک‌ها اعلام شد.ارز مسافرتی هم همچون دیروز با احتساب کارمزد، ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد.صرافی‌های بانک‌ها نیز دلار را ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان فروختند و ۱۱هزار و ۲۵۰ تومان خریدند. همچنین در این صرافی‌ها هر یورو ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان فروخته و ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان خریده‌اند.بر این اساس نرخ‌های خرید و فروش در صرافی‌های بانکی نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.//ایسنا

divider1

*هوای تهران سالم شد/ احتمال نامطلوب شدن مجدد وضعیت هوا

در حال حاضر هوای تهران با شاخص 97 در وضعیت سالم قرار دارد و در آستانه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه است. این رقم میانگین شاخص کیفیت هوا در 12 ساعت گذشته (با تاکید بیشتر بر روی سه ساعت آخر در شرایط جوی متغیر) برای میانگین کل ایستگاه‌هاست.هم‌اکنون دمای هوا 16 درجه سانتی گراد است و پیش‌بینی می‌شود در روز آینده کمینه دما 10 درجه و بیشینه دما 17 درجه سانتی گراد باشد.همچنین بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در روز یکشنبه (19 آبان 98) با برقراری جو آرام و نسبتاً پایدار همراه با غبار صبحگاهی و همچنین با آغاز تردد خودروها، شاهد افزایش ذرات معلق خواهیم بود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت. با تداوم پایداری جو در طول روز شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها محدود شده و انتظار می‌رود در مناطق پرتردد کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب باقی بماند.با افزایش ترافیک شبانگاهی شهر تهران بر غلظت ذرات معلق افزوده شده و کاهش کیفیت هوا در اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود، اگرچه در ساعات پایانی یکشنبه با افزایش نسبی سرعت باد و پراکندگی آلاینده‌ها بهبود نسبی کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود. با کاهش سرعت باد و برقراری جو آرام و پایدار تا صبحگاه روز دوشنبه (20 آبان 98) هم‌زمان با آغاز تردد خودروها غلظت ذرات معلق افزایش یافته و پیش‌بینی می‌شود در بیشتر مناطق کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.در طول روز با برقراری وارونگی دمای هوا، شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها محدود شده و احتمال می‌رود مشابه روز گذشته، در مناطق پرتردد کیفیت هوا در شرایط نامطلوب باقی بماند. در اواخر وقت با ازدیاد تردد خودروها و انباشت آلاینده‌ها، احتمال می‌رود در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده ناسالم (به‌ویژه برای گروه‌های حساس) قرار بگیرد، هرچند با وزش نسبی باد در ساعات پایانی دوشنبه تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد.//تسنیم

divider1

*مراجعه ۱۵ دانش آموز تبریزی با علائم گازگرفتگی به بیمارستان سینا

مسئول روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی سینا تبریز از مراجعه ۱۵ دانش آموز تبریزی با علائم گازگرفتگی به بیمارستان سینا خبر داد.مرتضی نجف قلی زاده در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: این ۱۵ نفر از دانش آموزان مدرسه حضرت معصومه (س‌) ویلا شهر بودند.وی ادامه داد: علت مراجعه این دانش آموزان روشن کردن گاز پیک نیک برای گرم کردن کلاس به دلیل نبود وسیله گرمایشی بود.وی خاطرنشان کرد: تمام این دانش آموزان پس از درمان سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند.وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی نیز در این خصوص اظهار کرد: این دانش آموزان با اتوبوس آمبولانس به بیمارستان سینا منتقل شدند.//ایسنا

 

divider1

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied