شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی ایران 98/10/۱0

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارش زا در اکثر مناطق کشور طی ۵ روز آینده خبر داد.

هواشناسی ایران 98/10/۱0

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم : بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در بخش‌هایی از شمالغرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی و از اواخر وقت مناطقی از شمالشرق و شرق کشور بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

این شرایط فردا برای استان‌های واقع در شمالشرق و شرق برخی مناطق شمالغرب و ارتفاعات البرز شرقی ادامه خواهد داشت. در این روز همچنین برای جنوب سیستان و بلوچستان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

روز پنجشنبه برای استان‌های واقع در شمالشرق و ارتفاعات البرز  بارش باران و برف سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شرق کشور بارش پراکنده گاهی وزش باد و جنوب شرق کشور بارش باران گاهی رعد وبرق و وزش باد و روز جمعه برای سواحل دریای خزر و استان اردبیل بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و در بخش‌هایی از غرب و زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز شنبه فعالیت سامانه بارش زا در نیمه غربی کشور، استان‌های جنوبی،‌دامنه‌های زاگرس، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز غربی پیش بینی می‌شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied