شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 25 دی 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/10/25

فال روزانه چهارشنبه 25 دی 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/10/25

فال روزانه چهارشنبه 25 دی 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/10/25

فال روزانه چهارشنبه 25 دی 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/10/25

 

 

 

فال روز تولد (98/10/25)

 

 

 

دوست عزیزی که 25 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! 

شما به طور ذاتی شخصی هستید که به خوبی با دیگران کنار می آید و در انجام کارهای گروهی موفق است، به همین دلیل هم چه در خانه و چه در محل کارتان به حفظ آرامش و هماهنگی بین افراد اهمیت زیادی می دهید. از آنجایی که دوست ندارید هیچ کسی را از خودتان برنجانید همیشه سعی دارید خودتان را با نیازها و انتظارات دیگران هماهنگ کنید و همین باعث می شود که دوستان زیادی داشته باشید. امسال قدرت مشاهده و ذهن هوشیارتان در فعالیت های حرفه ای و تجاری موفقیت قابل توجهی را برایتان رقم خواهند زد. شما معمولا سعی در مخفی نگه داشتن احساسات خود دارید و امسال این ویژگیتان برای شما بسیار مفید واقع خواهد شد. آنهایی که هنوز مجرد هستند در سالی که پیش رو دارند شانس پیدا کردن نیمه ی گمشده شان را خواهند داشت. آنهایی که ازدواج می کنند در زندگی مشترک خود خوشبختی، شادی و ثروت را تجربه خواهند کرد. در این سال جدید از زندگیتان هیچ کاری که ریسک بالایی داشته باشد را انجام ندهید و به ویژه مواظب باشید به هیچ وجه شرط بندی نکنید. اردیبهشت، شهریور و دی مهم ترین ماه های سال آینده خواهند بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما چشمان خود را به قله ی موفقیت دوخته اید و آماده اید تا به هر ترتیبی که شده است به نقطه ی اوج آن صعود کنید. شما آماده اید تا حتی اگر لازم باشد نیازهای شخصیتان را قربانی کنید تا به اهداف حرفه ای خود دست پیدا کنید. شما از آن دسته آدم هایی هستید که در ابتدای راه شور و شوق بیشتری از خودتان نشان می دهید و در ادامه ی راه انگیزه تان را خیلی زود از دست می دهید و دیگر با آن عزم و اراده ی اولیه تلاش نمی کنید؛ با این حال در شرایط موجود انرژی کیهانی به کمک شما آمده است تا به پیشرفت شما و حفظ انگیزه تان کمک کند. این گفته ی یونگ را به خاطر داشته باشید: «شما آن چیزی هستید که انجام می دهید، نه آنچه می گویید می خواهید انجام بدهید»!

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

 

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز در روند تحقق بخشیدن به رویاهایتان ازاهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند نقشی حیاتی را ایفا کند. شما این فرصت را در اختیار دارید که نقشه ها و برنامه هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و آن چه می گویید اثراتی خیلی بیشتر از آنچه خودتان فکر می کنید روی روند موفقیت شما خواهد گذاشت. انگار یکی از اطرافیانتان منتظر بوده است تا این حرف ها را بشنود و به کمک و حمایت از شما بشتابد. کمک های این شخص می تواند سرعتی بیشتر به پیشرفت شما ببخشد. البته تا زمانی که ثابت نکنید توانایی عملی کردن این ایده های فوق العاده را هم دارید کسی به حمایت از شما نخواهد آمد.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

 

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین خرداد

امروز احساسات سرکوب شده تان به جنب و جوش درآمده اند و با وجود این که سعی در حفظ آرامش خود دارید و تلاش می کنید که آرام به نظر برسید، روابطتان با دیگران تحت تأثیر این احساسات قرار دارند. یکی از همکاران شما فکر می کند که موفقیت شما به ضرر او و مانع پیشرفتش خواهد بود و به همین دلیل سعی دارد در راهتان سنگ اندازی کند و جلوی پیشرفتتان را بگیرد. بر خلاف او، بهتر است شما مقابله به مثل نکنید و حتی اگر در حمایت از او کاری از دستتان برمی آید انجام دهید، لزومی ندارد که موفقیت یکی حتما برابر با شکست دیگری باشد. امروز مطالعه در مورد فرهنگ و هنر اقوام و ملل مختلف می تواند منبع بزرگی از الهام برای کارهای خلاقانه ی شما باشد.

 

 

فال حافظ متولدین خرداد

 

 

روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه متولدین تیر

امروز اطرافیانتان با درخواست ها و انتظارات پایان ناپذیرشان شما را یک لحظه هم راحت نخواهند گذاشت. با این حال مثبت اندیشی امروزتان به حدی است که برای بعضی ها قابل درک نیست و به واسطه ی این نگرش مثبتی که دارید می خواهید کاری کنید که دیگران هم مثل شما فکر کنند و به همین دلیل هر کمکی که از دستتان بربیاید برای آنها انجام خواهید داد. با این حال طبق معمول همیشه عده ای هم هستند که می خواهند با خواندن آیه ی یأس و انتشار انرژی منفی خود شما را از این کار منصرف کنند، اما شما نباید به آنها اجازه دهید که ذهنیتتان را تغییر دهند. بر اساس نقشه ی اولیه تان پیش بروید و شاهد موفقیت خودتان و نگاه های تحسین آمیز اطرافیان باشید.

 

 

فال حافظ متولدین تیر

 

روزه یک سو شد و عید آمد و دل‌ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین مرداد

امروز اطلاعات جدیدی در زمینه ی سلامت و پزشکی کسب خواهید کرد که توجه شما را به رژیم غذایی و وضعیت سلامتیتان و ارتباط مستقیمی که بین این دو وجود دارد جلب خواهند کرد. البته، این چیز جدیدی نیست و خودتان از این ارتباط باخبر بوده اید، اما این اطلاعات جدید شما را به داشتن دقت بیشتر در این زمینه و گسترش تحقیقات و اطلاعاتتان تشویق خواهند کرد. با این همه در نظر داشته باشید که داشتن وسواس بیش از حد در این مورد نیز به ضرر شما تمام خواهد شد. امروز زمان زیادی را در ماشین و در حال صحبت با تلفن همراهتان خواهید گذراند، اما مواظب باشید هر دوی این کارها را به طور همزمان انجام ندهید!

 

 

فال حافظ متولدین مرداد

 

 

صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست***بیار نفحه‌ای از گیسوی معنبر دوست

به جان او که به شکرانه جان برافشانم***اگر به سوی من آری پیامی از بر دوست

تعبیر:دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین شهریور

امروز اطلاعات جدیدی در ارتباط با روش های مختلفی برای کسب پیشرفت حرفه ای، افزایش درآمد و بیشتر کردن منافع شخصیتان به دست خواهید آورد که شما را با ارزش ها و باورهای قبلیتان درگیر خواهند کرد. این وضعیت شاید در حال حاضر کمی ذهنتان را به هم بریزد، اما در نهایت به پیشرفت شما کمک خواهد کرد؛ از امروز به بعد زندگی شما در جهت تازه ای قرار خواهد گرفت. اگر دلتان می خواهد در نیمه های هفته کمی خوش بگذرانید و فشار کاری چند روز اخیر را تخلیه کنید یک شام دو نفره با شخصی که دوست دارید بهترین گزینه ی ممکن برای شما خواهد بود. تمام آنچه در اطرافتان دارد اتفاق می افتد را فراموش کرده و فقط روی عشقتان تمرکز کنید.

 

 

فال حافظ متولدین شهریور

 

 

آن پیک نامور که رسید از دیار دوست***آورد حرز جان ز خط مشکبار دوست

خوش می‌دهد نشان جلال و جمال یار***خوش می‌کند حکایت عز و وقار دوست

تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه متولدین مهر

شما طی چند روز گذشته درگیر مطالعه و بررسی در مورد موضوع خاصی بوده اید و حالا این مطالعات ایده های جدیدی را در ذهن شما ایجاد کرده اند و فکرتان را به جهتی کاملا متفاوت راهنمایی می کنند. در نتیجه، شما در اندیشه کنار گذاشتن برخی افکار و عقاید قدیمی خود هستید و فکر می کنید آنچه به تازگی فرا گرفته اید می تواند زندگی بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد. شاید حتی این افکار و ایده ها شما را در جهت شروع یک کار یا پروژه ی جدید پیش ببرند. یک مکالمه ی صادقانه بین شما و عشقتان می تواند به محکم تر شدن احساسی که نسبت به یکدیگر دارید بینجامد و باعث شود حتی اگر مستقیما چیزی به زبان نیاورید هم در ذهنتان برای آینده ی این رابطه تصمیم گیری کنید.

 

 

فال حافظ متولدین مهر

 

 

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تعبیر: خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه تو را فراموش کرده اند و دیگر وفا وجود ندارد. تدبیری برای غم خود کن. رازت را به کسی نگو. فعلا" در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین آبان

امروز باید بیشتر از همیشه مواظب حرف های خودتان باشید، چون در کلامتان چیزی فراتر از آنچه خودتان متوجه هستید نهفته است. حرفی که بی هیچ منظوری در واکنش به کارها و رفتار یکی از اطرافیانتان از دهانتان بیرون می آید می تواند برای او برنده تر از شمشیر باشد و زخمی عمیق به قلبش بزند. سعی کنید از این انرژی که در کلامتان نهفته است در جهت مثبت استفاده کنید، شما می توانید خیلی راحت دیگران را به پذیرفتن حرف ها و نظرات خود قانع کنید. امروز کمی بیشتر از همیشه به حس ششم خود توجه کنید، شاید آنچه قلبتان به شما می گوید چندان منطقی به نظر نرسد، اما می تواند اثرات جدی و مهمی روی زندگی شما داشته باشد.

 

 

فال حافظ متولدین آبان

 

 

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین آذر

امروز دیدن روش های ساده ای که شما برای انجام کارها و مسئولیت هایی که به عهده دارید مورد استفاده قرار می دهید باعث تعجب دیگران خواهد شد. توانایی شما در از بین بردن پیچیدگی کارها و انجام آنها به ساده ترین شکل ممکن از طریق تبدیل آنها به کارهای کوچکتر و راحت تر احترام دیگران را بر خواهد انگیخت. اما مهم تر از همه ی اینها روحیه ی مثبتی است که شما دارید و به بقیه هم منتقل می کنید. امروز احساس نزدیکی شما به عشقتان بیش از هر زمان دیگری است و به دنبال راهی هستید که این نزدیکی را حتی بیشتر هم بکنید. لزومی ندارد زیاد احتیاط کنید، طرف مقابلتان نیز از این احساس صمیمیت لذت خواهد برد.

 

 

فال حافظ متولدین آذر

 

 

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه متولدین دی

در حال حاضر راه های زیادی در برابر شما قرار گرفته اند که خیلی از آنها به موفقیت ختم خواهند شد. در واقع این که شما کدام راه را در پیش بگیرید اهمیت چندانی ندارد و این نگرش و رفتار شما است که نتیجه ی نهایی را مشخص خواهد کرد. داشتن نظم و ترتیب در کارهایتان و تمرکز روی هدف نهاییتان کلید اصلی رسیدن شما به موفقیت خواهد بود. موانع تنها زمانی به نظرتان بزرگ و غیر قابل عبور خواهند رسید که چشمتان را از هدف اصلیتان بردارید. احساسات عاشقانه ی شما امروز ممکن است باعث شوند یک اثر هنری برای بیان این احساسات خلق کنید. از نشان دادن نتیجه ی کار به عشقتان حجالت نکشید، او قطعا از دیدن آنچه برایش انجام داده اید خوشحال خواهد شد.

 

 

فال حافظ متولدین دی

 

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر:در کمک و خدمت به دیگران از هیچ چیزی مضایقه نمی کنید. برای دوست خوب جان خود را هم فدا می کنید اما انتظار نداشته باشید دوستانتان هم مثل شما رفتار کنند، زیرااینخصلت شماست. کمی در خدمت دل خودتان باشید و فکری برای درد خودتان بکنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما مانند یک جادوگر حرفه ای عمل می کنید و از عالم غیب ایده ها و سیاست هایی به ذهنتان می رسند که همه را به شگفتی وا می دارند. همکاران و حتی مقام های مافوقتان در عجب هستند که شما این همه خلاقیت و نبوغ را از کجا آورده اید. در واقع خودتان هم خیلی از این که چطور این کار را انجام می دهید مطمئن نیستید، انگار این جواب ها و راه حل ها به شما الهام می شوند. مسلما این وضعیت برای همیشه ادامه پیدا نخواهد کرد، پس تا وقت هست از آن بیشترین بهره ممکن را ببرید. امروز سرتان خیلی شلوغ خواهد بود، پس سعی کنید ساعات پایانی روزتان را در آرامش و در کنار شخصی که دوست دارید بگذرانید.

 

 

فال حافظ متولدین بهمن

 

 

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر:بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه متولدین اسفند

امروز افکار و ایده های جدیدی در مورد طریقه ی امرار معاشتان به ذهنتان خواهند رسید که ممکن است شما را به فکر ایجاد تغییر در شغل و حرفه تان بیندازند و باعث شوند تا به حال هم وقت خود رادر شغل فعلیتان بیهوده هدر داده اید. شاید به فکر در پیش گرفتن حرفه ای بیفتید که تا به حال حتی به آن فکر هم نکرده بوده اید. قبل از هر کاری سعی کنید در این زمینه تحقیق و بررسی لازم را انجام داده و اطلاعات کافی به دست بیاورید. گوش کردن به ندای قلبتان در حال حاضر بهترین گزینه ی ممکن است، اما نباید چشمتان را به طور کامل به روی منطقتان ببندید. در مورد تصمیمتان با اشخاصی که مورد اعتمادتان هستند مشورت کنید.

 

 

فال حافظ متولدین اسفند

 

 

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied