شمانیوز
شما نیوز

تماشای رایگان نماوا با اینترنت ماهان نت

مشترکین سرویس TD-LTE ماهان نت می‌توانند بدون خرید اشتراک نماوا، هزاران فیلم و سریال را در سایت نماوا تماشا کنند.

تماشای رایگان نماوا با اینترنت ماهان نت

مشترکین سرویس TD-LTE ماهان نت می‌توانند بدون خرید اشتراک نماوا، هزاران فیلم و سریال را در سایت نماوا تماشا کنند.

همکاری ماهان نت و نماوا با هدف دسترسی سریع و آسان به محتوای پلتفرم نماوا بر بستر اینترنت ماهان‌نت آغاز شد. مشترکین سرویس TD-LTE می‌توانند بعد از اتصال به اینترنت ماهان‌نت، در پلتفرم نماوا یک حساب کاربری ایجاد کنند و بدون نیاز به تهیه اشتراک، به تمام محتوای ویدئویی این پلتفرم دسترسی پیدا کنند. 

 

هزینه ترافیک مصرفی چطور محاسبه می‌شود؟

در این طرح، مشترکینی که از اشتراک رایگان نماوا استفاده می‌کنند، هزینه ترافیک مصرفی آن‌ها طبق تعرفه ماهان‌نت محاسبه می‌شود. اما با خرید اشتراک نماوا، هزینه ترافیک مصرفی نیم‌بها محاسبه خواهد شد.

برای تماشای رایگان نماوا با ماهان نت ، بعد از ورود به سایت نماوا به آدرس namava.ir، مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنید، البته بدون نیاز به خرید اشتراک هم می‌توانید به تماشای فیلم مورد نظر خود بنشینید.

این اولین بار است که در میان شرکت‌های عرضه کننده خدمات اینترنتی، توافقی بین یک اپراتور و پلتفرم ویدئویی با محوریت کاربران اینترنت صورت گرفته است تا با تسهیل دسترسی کاربران به اینترنت، استفاده از محتوای ویدئویی بهبود پیدا کند.

 

نماوا

نماوا به عنوان به‌‌روزترین سرویس آنلاین تماشای فیلم، دربردارنده مجموعه‌ای گسترده از فیلم، انیمیشن و سریال ایرانی و خارجی است که با آرشیوی کامل و کیفیتی بالا در اختیار کاربران قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های متمایز کننده نماوا از سایر پلتفرم های ویدئویی، Cross Platforming است که به واسطه آن، کاربر می‌تواند تماشای فیلم و سریال مورد نظر خود را روی یک دستگاه شروع کند و ادامه آن را بر روی دستگاهی دیگر تماشا کند. از دیگر ویژگی‌های نماوا می‌توان به امکان تنظیم هوشمند کیفیت پخش فیلم اشاره کرد که باتوجه به سرعت اینترنت‌ می‌توان بی‌وقفه فیلم دید.

 

اینترنت TD-LTE ماهان نت چیست و چه مزایایی دارد؟

ماهان نت با عرضه اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) توانسته در کنار سرعت بالا- تا 40 مگابیت برثانیه، یک اینترنت بدون تاخیر در اختیار کاربران قرار دهد. این فناوری با کم‌ترین پینگ، برای تماشای آنلاین فیلم بسیار مناسب است و می توانید بدون قطعی به صورت آنلاین فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنید. سرویس TD-LTE ماهان نت در 1100 شهر ایران پوشش دهی دارد و با ارائه پشتیبانی 7/24 کیفیت و پایداری سرعت را به حداکثر رسانده است.

 

متقاضیان سرویس TD-LTE همواره می‌توانند از طریق وبسایت ماهان‌نت Mahannet.ir یا تماس با شماره تلفن‌های 1514 در تهران و 02187277 در شهرستان‌ها، درخواست دریافت سرویس کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied