شمانیوز
شما نیوز

در پی تجاوزجنسی به یک نویسنده صورت گرفت؛

درخواست عجیب قربانی آزارجنسی "ترامپ" از رستوران مک‌دونالد

در پی ممانعت "ترامپ" برای دادن تست ژنتیک، وکیل قربانی جنسی در تلاش برای یافتن نمونه DNA از طریق ساندویچ گاز زده رییس جمهور است.

درخواست عجیب قربانی آزارجنسی "ترامپ" از رستوران مک‌دونالد

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از نیویورک تایمز، "ای جین کارول" ستون نویس مجلات مطرح آمریکایی که رییس جمهوری آمریکا را متهم به سوء استفاده جنسی کرده، پس از دروغگو خوانده شدن از سوی ترامپ ، چندی پیش درخواست آزمایش DNA از وی را به دادگاه ارائه کرد. او برای اثبات ادعایش درخواست کرد تا 2 ماه مارس نمونه برداری از رییس جمهور انجام شود.

 

درخواست آزمایش DNA از "دونالد ترامپ" برای اثبات اتهام تجاوز جنسی + عکس

 

این در حالی است که وکلای رییس جمهور آمریکا از دادگاه خواسته‌اند تا آزمایش را به تاخیر بیاندازد. در اوایل هفته جاری، وکلای شخصی "ترامپ" به دادگاه رفتند و اعلام کردند: گرفتن نمونه DNA از رئیس جمهور کار وقت‌گیری است و جناب رییس جمهور پرونده‌های دیگر و کارهای خیلی مهمتر از وقت گذاشتن برای آزمایش DNA دارد. وکلای ایشان نیز درگیر دادخواست و پرونده‌های دیگری هستند و فرصت رسیدگی به درخواست خانم "کارول" را ندارند.

 

د

 

این استدلال احمقانه در حالی مطرح می‌شد که گرفتن نمونه DNA از "ترامپ" کار وقتگیر و پیچیده ای نیست و این تعلل تنها برای این است که وکلا می ترسند DNA رییس جمهوری با نمونه روی لباس "کارول" مطابقت داشته باشد و دست ترامپ رو شود در غیرانیصورت ادعای وقتگیر بودن آزمایش DNA بی اساس است.

بر همین اساس، وکیل "کارول" قصد دارد تا از راه دیگری نمونه DNA رییس جمهور را به دست آورد و آن تحقیق از رستورانهای "مک‌دونالد" است. گفته می شود "دونالد ترامپ" علاقه شدیدی به ساندویچ های مک‌دونالد دارد به طوری که دختر کوچک وی به شوخی گفته است، پدرش حتی در رختخواب نیز آرزوی خوردن مک دونالد دارد.

وکیل نویسنده آمریکایی که احتمال می دهد کارمندان رستورانهای "مک‌دونالد" تکه ای از ساندویچ گاز‌زده رییس جمهور را به یادگار نگه داشته باشند در تلاش است تا در صورت وجود باقیمانده غذای ترامپ، به صورت قانونی آن را از رستوران تحویل گرفته و برای نمونه‌گیری به آزمایشگاه بفرستند.

گفتنی است " کارول"چندی پیش در مصاحبه با یک شبکه خبری گفته بود که ترامپ سال 1990 در اتاق پُرو فروشگاه بزرگ "برگدورف گودمن" در منطقه منهتن به او تجاوز کرده است. اما ترامپ در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری هیل، اتهامات جنسی مطرح شده علیه خود را کذب محض و آنها را ساخته و پرداخته ذهن "کارول" دانست.

از آنجا که اظهارات رییس جمهور ، فروش کتابهای "کارول" را تحت تاثیر قرار داد به همین دلیل نویسنده معروف برای اثبات ادعایش اینبار مدرک جدیدی رو کرده است؛ او در تازه ترین ادعایش اعلام کرده کت دامن پشمی مشکی که در روز حادثه پوشیده بود را هنوز نگه داشته و آزمایشگاه نیز وجود DNA یک مرد ناشناس را روی دامن او اثبات کرده است.

به گزارش شمانیوز، حالا باید منتظر ماند و دید که با وجود سنگ اندازی‌های وکلای ترامپ، آیا تلاشهای ستون‌نویس مجله Elle و وکیلش برای به دست آوردن نمونه DNA وی و اثبات ادعای تجاوز جنسی موفقیت‌آمیز خواهد بود یا اینبار نیز رییس جمهور آمریکا همانند جلسه استیضاح تبرئه می شود.

مترجم: مریم حسینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied