شمانیوز
شما نیوز

جزئیات تعطیلی یک هفته‌ای باجه‌های عصر بانک‌ها

شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: از شنبه آینده به مدت یک هفته، باجه عصر بانک‌های کل کشور تعطیل و ساعت کاری روزانه استان‌های درگیر با بیماری کرونا نیز با مصوبات استانداری هماهنگ می‌شود.

جزئیات تعطیلی یک هفته‌ای باجه‌های عصر بانک‌ها

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایرنا: روز سه شنبه دبیرخانه شورای هماهنگی بانک‌ها، در جلسه فوق‌العاده شورای هماهنگی بانک‌ها که امروز و با دستور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شبکه بانکی کشور برگزار شد، اعضای جلسه تصمیم های ویژه ای را به منظور مقابله با این بیماری اتخاذ کردند.

مدیران عامل عضو شورا ابتدا با ارائه گزارشی از وضعیت شعب و بیان دغدغه های کارکنان خود، بر لزوم به کارگیری حداکثر امکانات برای جلوگیری از شیوع این بیماری تأکید کردند.

رئیس شورای هماهنگی بانک ها نیز در این نشست با بیان این که کارکنان بانک ها در معرض انواع آسیب ها هستند، گفت: اکنون شعب بانک ها محل مراجعه عموم مردم است و از این رو باید حداکثر همکاری برای ضدعفونی کردن و جلوگیری از شیوع بیماری در شعب انجام شود.

 محمدرضا حسین زاده از عموم مردم درخواست کرد در روزهایی که بیماری کرونا شایع شده است، تا حد امکان از حضور در شعب خودداری کرده و از ابزارهای بانکداری الکترونیکی و بانکداری دیجیتال امور خود را مدیریت کنند.

مدیران عامل بانک ها، پیاده سازی روش های آموزشی جلوگیری از شیوع و روش های مقابله با بیماری کرونا در شعب از طریق انتشار بروشور و نمایش فیلم در واحدهای بانک را مورد تأکید قرار داده و خاطرنشان کردند: نباید اجازه دهیم این بیماری، سلامتی کارکنان و مشتریان را به خطر بیندازد، بلکه باید با رعایت هشدارهای پزشکان و مسئولان بهداشتی کشور، چالش پیش آمده را به سرعت پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که تحت عنوان رسمی «کووید-۱۹» از ۱۲ دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت؛ تاکنون ۷۵ هزار نفر را در این کشور مبتلا و جان ۲ هزار و ۷۰۱ نفر را گرفته است. ۲۷ هزار و ۶۹۱ نفر درمان شده اند.

ایران بعد از چین دومین آمار فوت در اثر ابتلا به این بیماری را در جهان به خود اختصاص داده است که به گفته کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شمار مبتلایان به ۶۱ نفر و تلفات ناشی از آن نیز به ۱۲ نفر رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied