شمانیوز
شما نیوز

ورود گردشگران به "ابیانه" ممنوع است

رییس شورای اسلامی روستای تاریخی ابیانه می‌گوید: بر اساس دستور ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در اصفهان، تا اطلاع ثانوی از ورود گردشگر به ابیانه ممنوع است.

ورود گردشگران به "ابیانه" ممنوع است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا : محمدرضا علیرضایی ابیانه با تاکید بر این‌که ابیانه اکنون در وضعیت کاملا سفید است و شورا و دهیاری روستا در روزهای ابتدایی مطرح شدن شیوع این بیماری، همه ساکنان این روستا را پایش کردند و خوشبختانه علایم اولیه در هیچ کدام از ان‌ها مشاهده نشد، اظهار می‌کند: در حال حاضر نیز در زمان ورود و خروج، کارمندان روستا و ابیانه‌ای‌هایی که در روستا مستقر نیستند به طور کامل پایش می‌شوند.

او با بیان این‌که از گردشگران درخواست کرده‌ایم و همچنین اعلام می‌کنیم که بازدید از این روستای تاریخی را به زمان دیگری موکول کنند، ادامه می‌دهد: هر چند نسبت به گذشته حضور گردشگران در این روستای تاریخی بسیار کمتر شده است، اما هنوز گاهی با ورود گردشگران مواجه می‌شویم که معمولا در سرپل «هنجن» یا نهایتا عوارضی روستا از ادامه‌ی راه‌شان جلوگیری می‌شود.

وی با بیان این‌که به احتمال زیاد این وضعیت تا نوروز ۹۹ ادامه داشته باشد، می‌گوید: تابع دستورِ ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در اصفهان هستیم و تا زمانی که اعلام نشود مجبوریم از ورود گردشگران به ابیانه جلوگیری کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied