شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 17 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/17

فال روزانه شنبه 17 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/17

فال روزانه شنبه 17 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/17

فال روزانه شنبه 17 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/17

 

 

فال روز تولد (98/12/17)

 

 

دوست عزیزی که 17 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما از نعمت داشتن ویژگی های مثبت بیشماری برخوردار هستید، از جمله این که دارای اعتماد به نفس، مصمم، سخاوتمند، شوخ طبع، متواضع و مثبت اندیش هستید. امسال منافع مادی فوق العاده ای را برای شما به همراه خواهد داشت. سرمایه گذاری های گذشته تان بالاخره به نتیجه خواهند رسید و اگر هم می خواهید سرمایه گذاری جدیدی انجام دهید سود قابل توجهی دریافت خواهید کرد. اگر می خواهید درآمدتان از این هم بیشتر شود باید به سختی کار کنید. فقط حواستان باشد شراکت های جدید آغاز نکنید. در زمینه ی حرفه ای قدرت تصمیم گیری شما و رفتار دوستانه ای که با همکارانتان دارید باعث خواهد شد که مورد تأیید و تحسین آنها قرار گرفته و حتی مقامات مافوقتان را نیز تحت تأثیر قرار خواهید داد. اگر می خواهید زندگی مشترکتان بهتر شود باید وقت بیشتر برای روابط خود بگذارید. اگر مجرد هستید شاید در نیمه ی دوم سال شانس آغاز یک زندگی مشترک را داشته باشید. امسال سعی کنید در رانندگی احتیاط بیشتری به خرج داده و حواستان به تاریخ تمدید بیمه ی ماشینتان باشد. تیر، مهر، آذر و دی ماه بهترین ماههای سال خواهند بود.

 

 

 

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز به جای این که سعی کنید به دیگران نصیحت کنید و بگویید چه کاری درست و چه کاری اشتباه است، بهتر است کمی از این توصیه ها و نصایح را در زندگی شخصیتان به کار بگیرید. هیچکس به حرف های رهبری که خودش به اصول و عقاید خود پایدار نیست توجه نخواهد کرد. ممکن است با یک نفر که او هم به اندازه شما سرسخت است و خیال ندارد کوتاه بیاید درگیر شوید. این چالش هر چند باعث می شود تا حدودی تحت فشار قرار بگیرید، می تواند برای شما درس جدیدی به همراه داشته باشد و به شما متذکر شود که برای به دست آوردن آنچه می خواهید همیشه باید یک پله بالاتر از نیروی مقاوم و بازدارنده ای که در برابرتان قرار گرفته است بروید.

 

 فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

divider1

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما دارید کارهایتان را به آرامی و بر اساس اصول و قواعد قدیمی و همیشگی تان پیش می برید، اما ناگهان موجی قدرتمند شما را به خود آورده و مجبور خواهد کرد تا روش متفاوتی را در پیش بگیرید. هر چه بیشتر تلاش کنید در مقابل این موج بایستید با تنش ها و سختی های بیشتری مواجه خواهید بود. این انرژی را با آغوش باز پذیرا باشید تا اثرات مثبت آن را روی زندگی و اهداف خود ببینید. امروز ممکن است با موانعی برخورد کنید، اما به هیچ عنوان جای نگرانی نیست. شما قادر هستید کارهایی انجام دهید تا این موانع را دور بزنید، اما چیزی که ذهن شما را بیش از خود این مانع ها درگیر کرده این است که آنها چرا و از کجا پیدا شده اند. زیاد ذهنتان را درگیر این موضوع نکنید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

divider1

 

فال روزانه متولدین خرداد

امروز نیرویی قدرتمند در برابر شما قرار گرفته و عقاید و باورهایتان را در مورد این که کارهایتان را چطور باید پیش ببرید و چطور باید زندگی کنید به چالش می کشد. شاید این چالش برای شما دشوار و دردناک باشد، اما در واقع اولین قدم برای ورود به مرحله ای جدید از زندگیتان خواهد بود. تغییرات اغلب با سختی همراه هستند، اما اگر بتوانید خودتان را با آنها تطبیق دهید زمینه ساز رشدتان خواهند بود. شما عادت دارید حتی اگر با طرف مقابلتان مخالف باشید هم لبخند زده و سر تکان دهید، شاید خودتان فکر کنید این کار از روی ادب و احترام است، اما در واقع تنها دارید سوء تفاهم هایی در ذهن طرف مقابل ایجاد می کنید که بعدها می توانند برایتان مشکل ساز شوند.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

divider1

 

فال روزانه متولدین تیر

صبح که از خواب بیدار می شوید با یک پرش از رختخوابتان بیرون می جهید و احساس می کنید که هزار تا کار روی سرتان ریخته است و هر یک شما را به سویی می کشد. امروز شاید اوضاع کمی برای شما سخت شده باشد. در این موقعیت اولین عکس العمل شما رفتن به سراغ عزیزانتان برای دریافت کمک و حمایت از جانب آنها خواهد بود. متأسفانه شاید آنهایی که انتظار دارید در کنارتان باشند را در جبهه ی مقابل خود یافته و احساس کنید که مورد خیانت قرار گرفته اید. اما بد نیست کمی ذهنتان را به کار انداخته و ببینید که آیا واقعا حق با شماست یا آنها. شاید وقت آن رسیده باشد که شما هم به جبهه ی آنها بپیوندید.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

divider1

 

فال روزانه متولدین مرداد

امروز احساس می کنید همچون گلادیاتوری در میدان نبرد هستید. خبر خوبی که باید به شما بدهیم این است که اگر تنها یک نفر بتواند به این وضع غلبه کند و به کل این ماجرا نگرشی صحیح و منطقی داشته باشد شما هستید. سعی کنید در مقابله با مشکلات منطقی رفتار کرده و لجبازی به خرج ندهید، در غیر این صورت خودتان را بیشتر و بیشتر به دردسر خواهید انداخت. به جای این که درگیر احساساتتان شوید باید به واقعیت هایی که به وجود آمدن شرایط فعلی منجر شده اند فکر کنید. شاید پیدا کردن راه حل این مشکل به خاطر اختلاف نظرهایی که با اطرافیانتان دارید چندان راحت نباشد، اما نباید اجازه دهید که این مسائل در فضای خانه و خانواده تشنج ایجاد کنند.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

divider1

 

فال روزانه متولدین شهریور

اگر فقط به جنبه ی منفی موقعیت های مختلف نگاه کنید خود را در یک چرخه ی باطل گرفتار خواهید کرد. نداشتن یک نگرش مثبت و درست باعث خواهد شد راه حلی که درست در برابر دیدگانتان قرار دارد را نبینید. ذهن شما می تواند بهترین دوست و یا بدترین دشمن شما باشد، همه چیز به خودتان بستگی دارد. امروز به نظر می رسد که شما درگیر نبرد قدرتی شده اید که نمی توانید خودان را از آن بیرون بکشید. مشکل اصلی این است که این چالش در واقع اصلا هیچ ربطی به شما و کارهایتان پیدا نمی کند و باید تمام سعی تان را به کار بگیرید که تا جای ممکن خودتان را درگیر تنش هایی که به شما ارتباطی ندارند نکنید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

divider1

 

فال روزانه متولدین مهر

در حال حاضر ذهن شما سرشار از ایده های جدید و خلاقانه ای است که شما را در مسیر رسیدن به اهدافتان قرار خواهند داد، اما متأسفانه در این راه با برخی موانع روبرو خواهید بود. آنهایی که از چیزهای جدید و متفاوت وحشت دارند سعی خواهند کرد که شما را از ادامه ی راه منصرف کرده و یا چوب لای چرختان بگذارند. این افراد را مقصر ندانید، چون این کار را تنها از روی ترس و نگرانی و نداشتن آگاهی انجام می دهند، پس به آنها کمک کنید در نگرش خود تغییر ایجاد کنند. امروز یک نفر از اطرافیانتان که خیلی هم از خود راضی تشریف دارد در برنامه هایی که با نظم و دقت بسیار چیده بودید مشکلاتی جدی ایجاد خواهد کرد.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

divider1

 

فال روزانه متولدین آبان

یادتان باشد که هر چند تنش و بی نظمی همه ی اطراف شما را فرا گرفته است، شما مجبور نیستید که تحت تأثیر این شرایط قرار بگیرید و باید سعی کنید که حتی اگر در میانه ی این میدان قرار دارید هم خودتان را درگیر این نبرد نکنید. شما باید نهایت تلاشتان را بکنید که اعتماد به نفس خود را وابسته به نظرات و حرف های دیگران نکنید. رشد روحی و معنوی شما چیزی است که خودتان اولین نفری هستید که باید به آن پی ببرد، اما دلتان می خواهد که آن را از زبان یک نفر دیگر بشنوید. تا زمانی که خودتان به این واقعیت پی نبردی حتی اگر دیگران آن را تأیید کنند هم هیچ ارزشی نخواهد داشت، پس اول مشکلتان را با خودتان حل کنید.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

فال روزانه متولدین آذر

امروز ذهن شما بسیار فعال شده و دارید ایده های جدید و متفاوتی در سر می پرورانید، اما یک چیزی همزمان جلویتان را گرفته و نمی گذارد این ایده ها را عملی کنید. انگار صدایی در درونتان دارد شما را به دقت و احتیاط بیشتر فرا می خواند. تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا بین این ایده های انقلابی و صدایی که شما را به احتیاط فرا می خواند تعادل برقرار کنید. امروز اصلا دلتان نمی خواهد که دیگران ضعف ها و کمبودهایتان را ببینند تا مبادا نگرشی که نسبت به شما دارند تغییر کند. شما طبق معمول همیشه ترجیح می دهید به جای این که زیر سوال بروید مورد تحسین و تشویق قرار بگیرید. اما یادتان نرود که وقتی به خاطر آن چه نیستید مورد تأیید قرار بگیرید اصلا برایتان لذت بخش نخواهد بود.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

divider1

 

فال روزانه متولدین دی

امروز شما به شدت کنجکاو و بیقرار شده و در تلاش برای کشف چیزهای تازه هستید و توجه چندانی هم به خطراتی که سر راهتان قرار گرفته اند ندارید. البته که شما باید به خودتان آزادی بدهید، اما لازم است که در عین حال دقت و احتیاط کافی نیز داشته باشید. امروز دیگران به جای این که به شما کمک کنند دست و پایتان را هم می بندند و این موضوع ممکن است باعث شود رفتارهای عصبی از خودتان نشان بدهید. با این حال تا زمانی که از درست بودن کار خودتان مطمئن شده اید هیچکس را به چنین کاری متهم نکنید، شاید اشکال از خودتان باشد و با این کار گناهی که خودتان مرتکب شده اید را به گردن دیگران بیندازید.

 

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

divider1

 

فال روزانه متولدین بهمن

امروز به قوانین و قواعد جدیدی پی خواهید برد که باید برای رسیدن به اهداف خود از آنها تبعیت کنید. شاید تا به حال فکر می کرده اید چون به اصول اخلاقی معتقد هستید دیگر مجبور نیستید به قوانین توجه چندانی داشته باشید، اما حالا متوجه شده اید که باید کمی بیشتر به اصول و قوانین پایبند باشید. امروز این فرصت را خواهید داشت که برنامه هایتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. شما باید پیش از آن که مسیرتان را ادامه دهید از درست بودن برنامه هایتان اطمینان حاصل کنید تا بعدا با هیچ مشکل یا خطری مواجه نشوید. اگر هر گونه شک و تردیدی در وجود خود احساس کردید به شخصی که می دانید در این زمینه تخصص دارد مراجعه کرده و درخواست راهنمایی کنید.

 

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

divider1

 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز تنبلی به شما غلبه کرده و بیرون آمدن از تختخوابتان برای شما بسیار دشوار به نظر می رسد. اصلا دلتان نمی خواهد هیچ کاری انجام دهید، اما متأسفانه چنین چیزی برایتان مقدور نیست. برای این که کمتر اذیت شوید و از آنچه انجام می دهید لذت ببرید سعی کنید به هر کاری که انجام می دهید جنبه تفریح بدهید و از زوایه مثبت به آن نگاه کنید. شما در حال حاضر بیش از اندازه درگیر عواطف خود و تلاش برای به ثبات رساندن احساساتتان شده اید و به همین دلیل هم نسبت به عقل و منطق خود و صدایی که از درون سعی دارد شما را به راهی مختلف بکشاند، به اندازه ی کافی توجه نداشته اید. کمی بیشتر به افکار خود توجه کنید و آنچه عقلتان به شما می گوید را کمی جدی بگیرید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied