شمانیوز
شما نیوز

ترافیک سنگین در ۶ بزرگراه پایتخت

بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از شیخ فضل الله، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از خروجی کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از سعادت‌آباد، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از ۹ دی دارای بار ترافیکی نسبتا سنگینی هستند.

ترافیک سنگین در ۶ بزرگراه پایتخت

به گزارش شمانیوز و به نقل از فرارو: رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک نسبتاً سنگین در ۶ بزرگراه پایتخت خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی (رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ) در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از شیخ فضل الله، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از خروجی کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از سعادت‌آباد، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از ۹ دی دارای بار ترافیکی نسبتا سنگینی هستند.

وی ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، در بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از منصوری و در مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied