شمانیوز
شما نیوز

نحوه حضور و تغییر ساعات کاری کارکنان آموزش و پرورش از شنبه

وزارت آموزش و پرورش پیرامون نحوه حضور دو سوم کارکنان در ادارات و تغییر ساعت کاری از روز شنبه، بیست و سوم فروردین ماه بخشنامه‌ای صادر کرد.

نحوه حضور و تغییر ساعات کاری کارکنان آموزش و پرورش از شنبه

به گزارش شمانیوز و به نقل از خبرانلاین: وزارت آموزش و پرورش پیرامون نحوه حضور دو سوم کارکنان در ادارات و تغییر ساعت کاری از روز شنبه، بیست و سوم فروردین ماه بخشنامه‌ای صادر کرد.

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در این بخشنامه آورده است:

ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، پیرو بخشنامه ششم فروردین ۹۹ و به استناد بخشنامه ۱۹ فروردین ۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور به آگاهی می‌رساند؛ به منظور تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و آغاز طرح فاصله گذاری هوشمند و در اجرای بند ۱۴ مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، مقتضی است به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا با تشخیص بالاترین مقام مسئول، در عین کاهش تردد و تجمع، از ۲۳ فروردین ۹۹ با حضور دو سوم کارکنان، خدمات عمومی به ویژه خدمات ضروری به ارباب رجوع ارائه شود.

همچنین یک سوم کارکنان از طریق دورکاری یا اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان آسیب پذیر از حضور در محل کار معاف شوند.

ضمناً ساعت کار روزانه کارکنان به میزان هفت ساعت در روز و از ساعت ۷ الی ۱۴ خواهد بود و هر گونه تغییر در ساعت فعالیت و نسبت حضور کارکنان برای ارائه خدمات، صرفاً با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین و ابلاغ خواهد شد. لازم به ذکر است مرخصی ایام مذکور با تأیید مسئول مربوط و با رعایت موارد مطروحه جزو مرخصی استحقاقی کارکنان محسوب نمی‌شود.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied