شمانیوز
شما نیوز

رییس دانشکده رفاه : آماده بودیم ' آموزش مجازی را ادامه می دهیم

رییس دانشکده رفاه گفت که با پیش بینی شیوع بیماری کورنا و ملاحظه ضرورت ها ' این دانشکده از اسفند 98 با فراهم آوردن زیرساخت ها ' آموزش مجازی را شروع کرد و توسعه داد.

رییس دانشکده رفاه : آماده  بودیم ' آموزش مجازی را ادامه می دهیم

به گزارش خبرنگار شمانیوز: رییس دانشکده رفاه گفت که با پیش بینی شیوع بیماری کورنا و ملاحظه ضرورت ها '  این دانشکده از اسفند 98 با فراهم آوردن زیرساخت ها ' آموزش مجازی را شروع کرد و توسعه داد. 

دکتر " زهرا طاهری پور " گفت :از اواخر اسفند ماه سال 98 که احتمال شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی کلاس‌های درسی تا بعد از تعطیلات عید نوروز مطرح شد، مدیریت دانشکده غیردولتی- غیرانتفاعی رفاه پس از کار کارشناسی تصمیم گرفت که فرآیندهای آموزشی دانشکده را برای شرایط بحرانی آماده نماید به نحوی که حوزه ی آموزشی دانشکده با کمترین آسیب مواجه شود. 

وی افزود : در این راستا شورای مدیران و معاونان دانشکده به کمک مدیریت فناوری برنامه ریزی نمودند تا شروع مجدد کلاسها از شانزدهم فروردین ماه سال 99، بسترهای لازم برای ارائه دروس به شیوه الکترونیکی در تمامی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مهیا شود. 

رییس دانشکده رفاه گفت:  در این راستا تمامی اطلاعات اساتید ، دانشجویان و کلاس های درسی  در سیستم آموزش مجازی ادوب کانکت  ((Adobe connect تعریف شدند و قبل از شروع کلاسهای مجازی نیز از تاریخ شانزدهم فروردین آموزشهای مجازی نیز به اساتید و مدرسان داده شد. 

وی ادامه داد : بنابراین از تاریخ مذکور با برنامه ریزی مناسب، کلیه کلاس‌های نظری دانشکده درتمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد به شیوه آموزش الکترونیکی در حال برگزاری است و کماکان ادامه دارد.

علاوه بر کلاس های درس' با هدف فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از انتشار بیماری 'جلسات دانشکده شامل جلسات گروه، جلسات شوراهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، و نیز روند تحصیلات تکمیلی دانشدها شامل تصویب پروپزال ها و جلسات دفاع از پایان نامه ی کارشناسی ارشد دانشجویان در دانشکده رفاه نیز به صورت مجازی برگزار می شود .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied