شمانیوز
شما نیوز

ترافیک روان در تمامی محور‌های کشور

رییس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محورهای اصلی کشور مسدود نیستند و در تمامی راه‌های کشور تردد روان است.

ترافیک روان در تمامی محور‌های کشور

به گزارش شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: علی اکبر آشوری رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه میزان تردد در جاده‌های کشور در مقایسه با ماه گذشته افزایش یافته است، گفت: میزان تردد در جاده‌های کشور عادی است و همانند تردد در روز‌های عادی سال گذشته است.

آشوری اظهار کرد: البته در مقایسه با محدودیت‌های ترافیکی که در ماه گذشته ایجاد شده بود، تردد افزایش یافته است و  شاهد افزایش حجم تردد‌ها در جاده‌های کشور هستیم.

او ادامه داد: هم اکنون تمامی محور‌های اصلی و شمالی کشور باز هستند و تنها محدوده منطقه یک آزادراه تهران-شمال به دلیل ریزش سنگ در مسیر شمال به جنوب مسدود است.

آشوری یاد آور شد: با برداشته شدن محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد بین استانی، حجم بار ترافیکی در روز‌های گذشته بیشتر شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به اینکه مسیر شمال به جنوب منطقه آزادراه تهران-شمال به علت ریزش مسدود شده است و قطعه سنگی وارد این محدوده شده است، ادامه داد: با همکاری پلیس راهور و همکاران راهداری این مسیر، سعی شده است تا مشکلی برای تردد خودرو‌ها ایجاد نشود.

آشوری یادآور شد: مسیر این محور باز است و سعی خواهیم کرد در اولین فرصت برای ایمن سازی و برداشته شدن قطعه سنگ بتوانیم مسیر شمال به جنوب این قطعه را هم بازگشایی کنیم. اما هم اکنون تمامی محور‌های شمالی کشور باز هستند و شاهد ترافیک روان در این محور هستیم.

او بیان کرد: این مسیر به علت ریزش سنگ مسدود شده است، قطعه سنگی وارد جاده شده است و همکاران راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

گفتنی، سازمان راهداری اعلام کرده است: مسیر جنوب به شمال این آزادراه باز است، جنس البرز جوان است و به ویژه در بارش‌های شدید ممکن است، چنین مشکلی رخ دهد، البته در کل مسیر منطقه یک آزادراه تهران-شمال از نظر ایمن سازی فعالیت‌های تخصصی خوبی انجام شده است. تلاش می‌شود در گام اول با کنار گذاشتن این سنگ، مسیر شمال به جنوب منطقه یک آزادراه تهران-شمال باز شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied