شمانیوز
شما نیوز

آخرین آمار کرونا در تهران

تسنیم نوشت: فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران با بیان اینکه وضعیت در تهران ناپایدار و شکننده‌ است، گفت: در تهران هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم؛ در نشستی که با مدیرعامل اتوبوسرانی تهران داشتیم قرار شد زیرساخت‌های خود را برای ارائه ماسک آماده کنند.

آخرین آمار کرونا در تهران

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم : علیرضا زالی با بیان اینکه شرط ادامه مسیر برای بازگشایی مشاغل رعایت دقیق پروتکل‌ها است، اظهار کرد: افرادی که کسب و کار خود را آغاز کرده‌اند در سامانه تعهد داده‌اند و بر اساس آن تعهد در قبال بازگشایی مشاغل خود مسئول‌ هستند.

وی افزود: امروز نشستی با حضور معاونت‌های بهداشتی سه دانشگاه داشتیم که در آن قرار شد نظارت‌ها دقیق‌تر شود؛ گستردگی قابل توجهی در تهران نسبت به سایر استان‌ها داریم و تهران می‌تواند شرایط بسیار شکننده‌ای داشته باشد.

زالی ادامه داد: در تهران هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم و شرایطی که بتوانیم به یک ثبات قطعی برسیم را نداریم؛ وضعیت در تهران مانند سایر کلانشهرها ناپایدار و شکننده‌ است و با هرگونه تغییر رفتار و عدم اعمال پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم در تهران وضعیت بسیار نگران‌کننده‌ای را شاهد باشیم.

وی در واکنش به این مسئله که تنها ۶۲ درصد تهرانی‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، متذکر شد: آمار ۶۲ درصد در مقابل ۸۰ درصد میانگین کشوری آمار خوبی نیست و تغییر رفتار مردم در تهران بعد از یک دورۀ ۱۴ روزه در میزان مراجعان قابل مشاهده خواهد بود.

زالی درباره حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: در نشستی که با مدیرعامل اتوبوسرانی تهران داشتیم قرار شد زیرساخت‌های خود را برای ارائه ماسک آماده کنند؛ در مترو تعداد افرادی که از ماسک استفاده می‌کنند رو به افزایش است اما ۱۰ درصدی از مسافران نیز از ماسک استفاده نمی‌کنند که این ۱۰ درصد در کل مسافران، آمار قابل توجهی را شامل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied