شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 28 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/28

فال روزانه شنبه 28 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/28

فال روزانه شنبه 28 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/28

فال روزانه شنبه 28 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/28

 

 

فال روز تولد (99/04/28)

 

 

دوست عزیزی که 28 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی واقع بین، قابل اعتماد، با صداقت و مثبت‌اندیش هستید، اما باید مواظب باشید با رفتار عصبی خود توانایی‌هایتان را زیر سؤال نبرید. وضعیت سلامتی شما در تمام طول سال خوب خواهد بود، اما به شدت به شما توصیه می کنیم با ورزش‌هایی مانند یوگا به سلامت روح و روان خود نیز کمک کنید. امسال شراکت‌ها و معاملات تجاری شما به ثبات یافتن وضعیت مالی‌تان کمک قابل توجهی خواهند نمود. تمام پول‌هایی که قرار بوده است به حسابتان واریز شوند، تمام وام‌هایی که منتظرشان بوده‌اید و حتی طلب‌هایی که دیگر قید وصولشان را زده بودید را در طول سال دریافت خواهید کرد. برای به دست آوردن سود بیشتر پولتان را در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید. امسال تلاش‌هایتان در زمینه‌ی حرفه ای نتایج بسیار خوبی را برایتان به همراه خواهند داشت و در اواخر سال به خاطر عملکرد بسیار خوبتان مورد تشویق مقامات مافوق خود قرار گرفته و پاداش و ترفیع رتبه دریافت خواهید کرد. شروع شراکت های تجاری جدید برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد، اما باید از پیشینه‌ی طرف مقابلتان اطمینان کامل داشته باشید. مسئولیت های جدیدی که در محل کارتان به عهده‌تان گذاشته خواهند شد را به بهترین نحو ممکن انجام خواهید داد و همین باعث خواهد شد که مورد توجه رئیس خود قرار بگیرید. اگر هنوز تنها هستید امسال به احتمال زیاد شریک زندگی خود را پیدا خواهید کرد. اگر هم عاشق هستید در اواخر سال شانس بالایی برای ازدواج خواهید داشت. ماه های مهر و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

شما امروز احساس می کنید که ذهنتان را روی هر کاری که متمرکز کنید می توانید در انجام آن به موفقیت برسید. با وجود این که قدرت تخیلتان خیلی فعال است هر چه می گذرد وضوح افکارتان بیشتر شده و شما می توانید قدرت افکارتان را به خوبی در طول روز به کار بگیرید. اگر احساس می کنید بیش فعال شده‌اید سعی کنید آگاهانه سرعت فرایند تفکرتان را کاهش دهید تا کارایی‌تان بیشتر شود. اگر انرژی ذهنی خود را به درستی به کار بگیرید مطمئنا می توانید کارهایی که دارید را به خوبی انجام داده و خیلی بیش از آن چه فکرش را می کرده‌اید برایتان امکان پذیر است به انجام برسانید. داستان همه افراد موفق با یک تصمیم درست برای ریسک کردن شروع می شود.

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز شما آماده‌اید تا برای رسیدن به اهداف و رویاهایتان به سختی کار کنید. در واقع شما تمام هوش و حواستان را روی این متمرکز کرده‌اید که به دیگران نشان دهید وقتی پای رسیدن به اهدافتان در میان باشد چقدر جدی می توانید باشید. اگر در رفتار و حرف‌هایتان رویکردی واقع‌گرایانه داشته باشید می توانید اعتباری که به تازگی از دست داده بودید را دوباره به دست بیاورید. فقط این نکته را به یاد داشته باشید که تنها بر اساس وعده و وعید هایی که به دیگران می دهید نمی توانید وجهه اجتماعی خود را بالا ببرید، پس تا دیر نشده است دست به کار شده و ایده‌هایتان را عملی کنید. همیشه عمل‌هایتان خیلی بهتر از حرف‌هایتان نشان دهنده شخصیت شما هستند.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز می توانید به لطف ترکیبی از درایت و همدلی با مهارت تمام در مورد مسائل خیلی حساس به بحث کردن بپردازید. در شرایط فعلی مهربانی شما بیش از هر وقت دیگری است و به شما کمک می کند با دیگران به راحتی احساس همدردی کنید. در حال حاضر نگرش شما منطقی تر شده است و می توانید رویای مبهمی که داشته‌اید را به تعادل برسانید و آن را از یک امید واهی به هدفی قابل دست یابی تبدیل کنید. با تجهیزات ارتباطی جدیدی آشنا خواهید شد که به شما کمک می کنند کارهایتان را خیلی راحت تر از همیشه انجام دهید. شاید در ابتدا نگران این باشید که استفاده از آن برای شما دشوار باشد، ولی خیلی زود همه چیز روبراه خواهد شد.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز به کارگیری خلاقیت هنری‌تان کار چندان ساده ای نخواهد بود ولی خوشبختانه شما می توانید روی تفکر استراتژیک و مهارت های قبلی‌تان استفاده کرده و حتی روی افکار عجیب و غریبتان سرمایه گذاری کنید. البته نباید انتظار داشته باشید که این ایده‌ها به خودی خود برای شما منافع مادی به همراه داشته باشند. ایده‌هایتان را با فردی مورد اعتماد در میان بگذارید تا راه‌هایی برای عملی کردن آنها پیدا کنید و به رویایی که در سر دارید دست بیابید. خواستن وقتی با سخت کوشی و تلاش همراه شود می تواند معجزه کند. یک دوستی قدیمی ناگهان برای شما بعد تازه ای پیدا کرده و طرف مقابلتان برای شما جذابیتی فوق‌العاده پیدا خواهد کرد، گویا عشق تازه ای در راه است!

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

این که واقعیت و رویا آنقدر با هم ترکیب شوند که نتوانید تفاوت بین آنها را تشخیص دهید  وضعیتی بسیار گیج کننده است. رویاهای شما چنان شفاف و روشن هستند که کاملا حقیقی به نظر می آیند، ولی خوشبختانه قدرت تشخیص شما و ادراکی که از واقعیت دارید آنقدر قوی هست که می توانید از این وضعیت به سود خودتان استفاده کنید. به کارگیری تخیلاتتان به صورت صحیح به شما این توانایی را می دهد که دانشتان را افزایش داده و به مرحله جدیدی وارد شوید. اگر می خواهید امشب زود به خواب بروید و یا وقتی بالاخره خوابتان برد با کابوس های وحشتناک از خواب نپرید بهتر است قبل از رفتن به رختخواب کمی قدم بزنید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

وقتی که به احساس خود اعتماد داشته باشید خیلی راحت تر می توانید از تصمیماتی که می گیرید مطمئن باشید. امروز حس ششم شما اطلاعات خیلی خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. حتی اگر آنچه نشانه‌ها به شما می گویند به نظرتان بی پایه و اساس باشد و هیچ توضیح منطقی برای آنها و نتیجه ای که از طریق آنها گرفته‌اید نداشته باشید هم نباید ساده از کنار این حس درونی خود بگذرید. امروز با شریک زندگی‌تان مکالماتی در مورد مسائل کاری خود خواهید داشت که می توانند روی سرعت پیشرفت شما و بالا رفتن درآمدتان اثرات بسیاری داشته باشند. فقط باید توجه داشته باشید که همه این ایده‌ها لزوما عملی نخواهند شد و واقعیت‌ها را در نظر داشته باشید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز باید با صداقت و روراستی تمام رفتار کنید، در غیر این صورت خودتان را در دنیایی غیر واقعی که خودتان ساخته‌اید گرفتار خواهید کرد. سعی کنید نگرش خود را گسترش داده و درک کنید که دوستانتان چگونه فکر می کنند، در این میان باید دقت داشته باشید که ارزش های خودتان را به خاطر آنها فراموش نکرده و کنار نگذارید. همان طور که دالایی لاما گفته است مهربانی و کنار آمدن با دیگران نشان دهنده ضعف شما نیست بلکه بیانگر قدرت شماست. کاری که مدت‌ها زمان و انرژی شما را گرفته بود بالاخره دارد به ثمر می نشیند و پاداش تلاشتان را به صورت مادی و معنوی خواهید گرفت. همین امشب این موفقیت را با شریک زندگی‌تان جشن بگیرید.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز اگر پشتکار و نبوغتان را به خوبی به کار بگیرید می توانید یک رویای دست نیافتنی را به واقعیت تبدیل کنید. توانایی های ذهنی و حس ششم شما در حال حاضر در سطح خیلی بالایی دارند عمل می کنند، ولی مشکلی که دارید این است که نمی توانید تا چه حد می توانید روی این احساسات خود حساب کنید. اگر در کنار احساسات درونی‌تان منطق خود را هم به کار بگیرید، با اراده و پشتکار فراوانی که دارید می توانید هر مسئله پیچیده ای را هم حل کنید. امروز ممکن است بخواهید در زمینه حرفه ای برخی تغییرات در زندگی خود ایجاد کنید، چند روزی به این موضوع فکر کنید و اگر با گذشت چند روز نظرتان عوض نشد ایده‌تان را عملی کنید.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز عقل و منطقتان خیلی خوب شما را راهنمایی خواهد کرد، البته به شرط آن که راهتان را از ابتدا بر اساس فرضیات درستی آغاز کنید. اگر به خواسته های فعلیتان اجازه بدهید افکار بلند مدت شما را تحت تأثیر قرار دهند ممکن است نتیجه‌گیری ‌هایتان با اشتباه همراه باشند. خوشبختانه در حال حاضر مهارت های سازمانی شما از قدرت  بالایی برخوردار هستند و به شما کمک می کنند نقشه بلند پروازانه و خلاقانه ای را برای آینده خود برنامه ریزی کنید که به شما جسارت لازم برای پیش روی با تمام قدرتتان را خواهد بخشید. آماده سازی به صورت کافی و مناسب از عملکرد ضعیف و اشتباهات احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

شما نیازی به این که زحمات و کارهایتان در محل کار توسط دیگران دیده شوند ندارید و همین که وظایف خود را به طور کامل و سر وقت انجام دهید برای شما لذت بخش‌ترین پاداش ممکن خواهد بود. در هر صورت این نکته را باید در نظر داشته باشید که اگر بخواهید همه کارها را به تنهایی انجام دهید نمی توانید خیلی کارامد باشید. در حال حاضر شما می توانید به خوبی از حمایت و ایده های مفید دوستان و همکارانتان استفاده کنید. خوشبختانه ترکیب تفکر منطقی و مکالمات صریح و صادقانه به شما کمک می کند به پیچیدگی‌ها و مشکلات موجود در کارتان غلبه کنید؛ همیشه هم آشپز که دو تا شد آش شور یا بی نمک نمی شود.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

اگر امروز در وضعیت دشواری گرفتار شده‌اید خیلی منطقی است که از هر فرصتی برای فرار از این وضعیت استفاده کنید. ولی مواظب باشید در این میان فرصت های خود را برای برنامه ریزی کردن صحیح برای روزهای پر استرسی که در پیش دارید را از دست ندهید. از ریسک کردن نترسید و خیلی واضح و صریح در مورد ایده‌ها و برنامه‌هایتان صحبت کنید و اجازه دهید دیگران بدانند چه در سرتان می گذرد و چه می خواهید بکنید. شما خودتان زیاد متوجه نیستید ولی این کار شما می تواند الهام بخش خیلی‌ها باشد. اگر در زمینه روابط عاطفی برایتان فرصتی به وجود آمده است آن را با تأمل بیش از حد و این دست و آن دست کردن از دست ندهید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

با وجود این که امروز ممکن است در مقام رهبری و مدیریت قرار گرفته باشید، می توانید گام احساسی خود را از تنش و چالش تا رضایت تغییر دهید. کلامتان از قدرت بالایی برخوردار است و شما می توانید نیازهایتان را بیان کرده و ارزشمند بودن خود را هم به طور قانع کننده ای به دیگران نشان دهید. شاید گاهی تمرکز روی جزئیات اساسی برایتان دشوار باشد ولی شما می توانید به بی حواسی و آشفتگی افکارتان با تمرکز آگاهانه روی آنچه می گویید و می شنوید غلبه کرده و از اتلاف زمان و انرژی‌تان جلوگیری کنید. پیام‌ها یا تماس های تلفنی که امروز دریافت می کنید شما را با افراد تازه ای در ارتباط خواهد گذاشت که می توانند به افراد مهمی در زندگی شما تبدیل شوند.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied