شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 30 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/30

فال روزانه دوشنبه 30 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/30

فال روزانه دوشنبه 30 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/30

فال روزانه دوشنبه 30 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/30

 

 

فال روز تولد (99/04/30)

 

 

 

دوست عزیزی که 30 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی با اراده و دارای اعتماد به نفسی بسیار زیاد هستید و در نتیجه ی این ویژگی های اخلاقی سالی که پیش رو دارید برای شما، به ویژه در زمینه‌ی حرفه ای با موفقیت های بسیار همراه خواهد بود. آنهایی که در دنیای رسانه و یا در زمینه‌ی تدریس مشغول به کار هستند در این سال جدید از زندگیشان پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهند داشت و شهرت و اعتبار تازه ای به دست خواهند آورد. هیچ گاه نگویید هرگز؛ زیرا امسال آنچه فکر می کرده‌اید هرگز به کارتان نخواهد آمد می تواند دقیقا همان چیزی باشد که در حال حاضر به آن نیاز دارید. در ابتدای این سال تازه از زندگی‌تان تغییراتی در شرایط به وجود خواهد آمد که باعث می شوند تصمیماتی که در گذشته گرفته بودید را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. شما این فرصت را خواهید داشت که در رابطه با این تصمیم‌ها تغییراتی ایجاد کنید و برخی از کارها را دوباره انجام دهید. در این سال جدید از زندگی‌تان زمان زیادی را به شرکت در فعالیت های مختلف اجتماعی اختصاص خواهید داد و دوستان زیادی پیدا خواهید کرد که در میان آنها افراد موفق و با نفوذی هم هستند که به پیشرفت بیشتر شما کمک خواهند کرد و موقعیت های خوبی را سر راهتان قرار خواهند داد. اگر هنوز مجرد هستید احتمال اینکه در خلال این فعالیت های اجتماعی‌تان شریک زندگی‌تان را هم پیدا کنید بسیار زیاد خواهد بود. شراکت های جدیدی که امسال آغاز کنید، حتی اگر به شریکتان اعتماد کامل داشته باشید هم شانس چندانی برای موفقیت نخواهند داشت.مرداد و دی ماه بهترین و مهم‌ترین ماه های امسال هستند.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

هر حرفی دلتان می خواهد بزنید، ولی اگر کسی به حرفتان اهمیتی نداد به دل نگیرید و ناراحت نشوید. سعی هم نکنید که به زور حرف خودتان را به کرسی بنشانید، خوب می دانید که این کار به محبوبیت شما لطمه خواهد زد. به جای این کار روی خواسته‌هایتان متمرکز شوید و هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید. این اواخر خیلی حرف زده‌اید، داشتن ایده های بزرگ خیلی خوب است، ولی حرف زدن در مورد آنها کافی نیست و باید برای عملی کردن آنها دست به کار شوید. امروز در زمینه مسائل عاطفی هیچ کس نمی تواند به اندازه شما جذاب و دوست داشتنی باشد، ولی شاید خودتان برای حفظ وضعیت فعلیتان از ریسک کردن پرهیز کنید.

 

فال حافظ متولدین فروردین

 

 

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

دست از رویا پردازی بردارید و به دنیای واقعی بازگردید. کارهایی زیادی برای انجام دادن دارید. انجام کارهای روزانه و وظایفی که بر عهده دارید وقتی ذهن خود را روی آنها متمرکز کنید، خیلی هم سخت نخواهد بود. امروز می توانید کارهای بسیاری را همراه با موفقیت به انجام برسانید. فقط یادتان باشد که منطقی و واقع گرایانه رفتار کنید و موقعیت را بسنجید. همراه با عشقتان به کاری که علاقه دارید بپردازید، به کلاسی که مورد علاقه هر دوی شما است بروید و یا با هم ورزش کنید. اگر مجرد هستید و به کسی ابراز علاقه کرده‌اید و از او جواب رد شنیده‌اید نا امید نشوید. شاید آنها در انتظار پیشنهادهای جدی تری از جانب شما هستند.

 

 

فال حافظمتولدین اردیبهشت

 

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز خیلی جدی و منطقی باشید و در عالم فکر و خیال فرو نروید تا بتوانید از روزتان لذت ببرید. هرچقدر با آرامش و حساسیت و توجه کارتان را انجام دهید کارها راحتتر و بهتر انجام خواهند شد؛ هیچ عجله ای در کار نیست. امروز روز جنگ و دعوا نیست. با دیگران با لبخند و روی باز روبرو شوید. به خودتان و دیگران اهمیت بدهید تا هم خودتان و هم آنها را به آرامش برسانید. هر کاری که باعث آرامش بیشترتان می شود،خواه رفتن به کلاس یوگا باشد و خواه گرفتن یک دوش آب گرم، انجام دهید. امروز در رابطه عاطفی‌تان خیلی خوش شانس هستید و خودتان هم این را احساس می کنید. پس به کسی که دوست دارید بگویید که چقدر برایتان اهمیت دارد و چقدر عاشقش هستید.

 

 

فال حافظ متولدین خرداد

 

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز برای شما روزی فوق‌العاده است، پس تا می توانید از روزتان لذت ببرید. احساسات شما در حالت ثبات خواهند بود و احساس رضایت از زندگی خواهید داشت. اعتماد به نفس شما امروز بسیار قوی است، از این فرصت به نفع خودتان استفاده کنید. شاید خودتان متوجه این انرژی و این حالات نباشید، ولی اگر از اول صبح برای کارهای امروزتان برنامه ریزی کنید، به توانایی خود در امروز پی خواهید برد و خواهید توانست بسیار کارامد باشید و تمام برنامه‌هایتان را عملی کنید. امروز شاید آتش عشقتان همه دنیا را به آتش نکشد، ولی همین شعله کم حرارتی پایدار و کافی دارد که به جدی تر شدن رابطه شما کمک قابل توجهی خواهد کرد.

 

 

فال حافظ متولدین تیر

 

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز روز خیلی خوبی برای انجام کارهایتان خواهد بود. فرصت بسیار خوبی پیش آمده که  کارهای ناخوشایندی که مدت‌ها است باید انجام دهید و پشت گوش انداخته‌اید را انجام دهید. این فرصت امکان موفقیت های فراوان را برای شما فراهم خواهد کرد. یادتان باشد که برنامه ریزی های درست برای رسیدن به اهداف برای دیگران از گوش کردن به غیبت‌ها و حرف های بیهوده اهمیت خیلی بیشتری دارد. شما هم همین کار را کرده و به طور جدی به کارهایتان بپردازید. اکنون زمان خوبی برای شروع یک رابطه عاطفی جدید نیست، سعی کنید به جای آن که برای فرار از تنهایی به اولین کسی که جلوی راهتان قرار می گیرد روی بیاورید روی حل مشکلات رابطه قبلی‌تان کار کنید.

 

 

فال حافظ متولدین مرداد

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

احساسات شما امروز کمی حال و هوای ابری به خود گرفته‌اند. شاید خودتان متوجه دلیل این موضوع نباشید، اما می توانید افکار و احساستان را با دیگران به اشتراک بگذارید. حرف زدن با دوستان و نزدیکانتان به شما کمک خواهد کرد تا به احساسات خود مسلط شوید و به حالات روحی خود پی ببرید. در هیچ کاری عجله نکنید و اجازه ندهید دیگران شما را به تعجیل وادار کنند و شما را متقاعد به انجام کاری و یا پذیرفتن چیزی کنند که به نظر شما درست نیست. در روابط عاطفی‌تان به هیچ عنوان اقدامات ناگهانی و حساب شده نکنید و پیش از هر قدم بزرگی تمام جوانب را به خوبی در نظر بگیرید و به آرامی و با قدم های مطمئن به سوی هدفتان پیش بروید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز خیلی احساس قدرتمند بودن نمی کنید و برخی از اطرافیانتان نیز می خواهند این احساس شما را شدت بخشیده و کاری کنند که احساس بی کفایتی کنید. به خودتان یادآوری کنید که این حالت موقتی است و شما به طور معمول این گونه نیستید و خیلی زود همه چیز به حالت عادی خود باز خواهد گشت. آغوش خود را به روی دنیای اطرافتان باز کرده و بگذارید نور بیشتری به شما و زندگی‌تان بتابد تا بتوانید خیلی راحت از پس همه کارهای امروزتان بر بیایید. الان وقت تردید و دودلی نیست، فرصتی برایتان فراهم شده است که به رابطه عاطفی‌تان جان تازه ای ببخشید. نیازی نیست عجله کنید ولی بی حرکت نیز باقی نمانید.

 

 

 

فال حافظ متولدین مهر

 

 

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز روز درخشش شما است، پس با تمام وجود بدرخشید. حواستان باشد که کارهایی که شما دارید انجام می دهید به نام دیگران تمام نشوند، تا بعدا در تنهایی خود دلتان برای خودتان نسوزد. کافی است خودتان باشید تا دیگران به سادگی حرف شما را پذیرفته و از الگوی شما تبعیت کنند. امروز فرصتی فوق‌العاده برای برنامه ریزی برای آینده است. فقط در مورد اهدافتان منطقی فکر کرده و روی آنها متمرکز شوید. یادتان باشد که در این مسیر تحت تاثیر حرف‌ها و خواسته های دیگران قرار نگیرید. برای این که رابطه عاطفی‌تان رشد کرده و به خوبی پیش برود باید اهداف مشترکی داشته باشید، پس با کسی که دوست دارید به اهداف مشترکتان را یافته و برای رسیدن به آنها تلاش کنید.

 

فال حافظ متولدین آبان

 

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز روزی همراه با کارهای ضد و نقیض برای شما خواهد بود. بعداز ظهر به ورزش رفته و شب یک پیتزای کامل را به تنهایی می خورید. تا دیر وقت می خوابید و بعد هم شب زود به رختخواب می روید. معلوم نیست چکار می کنید و چه انگیزه ای دارید. امروز روز نظم و ترتیب دادن به کارهایتان نیز هست. تمام آن تماس های تلفنی که مدت‌ها است به فکرشان هستید و برای انجامشان امروز و فردا می کنید را همین امروز بگیرید. به کارهای خانه رسیدگی کرده و کتابخانه خود و میز کارتان را مرتب کنید. حتما برای حیوانات خانگی خود نیز وقت گذاشته و نیازهای آنها را برآورده کنید، شما نسبت به آنها و نیازهایشان مسئول هستید.

 

فال حافظ متولدین آذر

 

 

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

روز شما تا زمانی که ذهنتان را آزاد نکرده و برای رسیدگی به مسائل شخصیتان وقت نگذارید آغاز نخواهد شد. از کاه کوه نسازید و یادتان باشد که برای هر کسی یک راهی وجود دارد. دست از زخم زبان زدن بردارید. این کار نتیجه ای جز شکستن دل دیگران به همراه نخواهد داشت. به جای این کارها فهرستی از وظایف روزانه خود نوشته و به انجام آنها بپردازید. تمرکز روی این کارها نتایج بهتری به همراه خواهد داشت. اگر رابطه عاطفی‌تان با اهداف حرفه‌ای‌تان در تضاد است نگران نشوید، این دوگانگی موقتی است و اگر بتوانید یک امروز را از عشقتان وقت گرفته و به کارهایتان بپردازید خواهید توانست برای آخر هفته با خیال راحت به او و رابطه‌تان رسیدگی کنید.

 

فال حافظ متولدین دی

 

 

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز ممکن است برای شما روز سختی باشد. از طرفی دلتان می خواهد از همه چیز فرار کنید و افق های تازه را کشف کنید، اما از طرف دیگر چیزی از درون مانع شما می شود. صورتحساب‌ها و اقساط عقب افتاده را پرداخت کنید و اتاق خوابتان را مرتب کنید. تمیز کردن فضای اطراف شما به تمیز کردن و نظم ذهن شما نیز کمک خواهد کرد و باعث می شود خیلی زود از عالم خیال بیرون آمده و به کارهایتان بپردازید. قبل از این که به زندگی مشترک با کسی که دوست دارید فکر کنید باید در مورد این موضوع با او حرف زده و ببینید که آیا خواسته او نیز همین است؟ نگران نباشید، به احتمال زیاد او نیز همین را می خواهد، پس خیلی زود با او حرف بزنید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

 

 

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز دنیا به کام شما خواهد بود، پس از فرصت های زیادی که در اختیارتان قرار گرفته است نهایت استفاده را ببرید. شاید خودتان متوجه نباشید ولی طرفداران بسیار زیاد و وفاداری دارید که حرف‌هایی که می زنید و کارهایی که می کنید تاثیر زیادی روی آنها می گذارد. امروز روز خیلی خوبی برای به دست گرفتن رهبری و مدیریت آنهایی است که سردرگم مانده و نمی دانند چکار باید بکنند. نگرش واقع گرایانه شما در هر موقعیتی برایتان یک امتیاز محسوب می شود. شما نسبت به کسی که دوست دارید رفتاری به مانند یک والد دارید و می خواهید مثل یک کودک با او رفتار کرده و از او محافظت کنید. این کار اثرات مخربی روی رابطه‌تان خواهد گذاشت.

 

فال حافظ متولدین اسفند

 

 

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied