شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 31 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/31

فال روزانه سه شنبه 31 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/31

فال روزانه سه شنبه 31 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/31

فال روزانه سه شنبه 31 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/31

 

 

فال روز تولد (99/04/31)

 

 

دوست عزیزی که 31 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما به طور ذاتی شخصی باهوش و بلندپرواز هستید و این ویژگی های اخلاقی زمینه را برای موفقیت شما در زمینه‌ی حرفه ای آماده خواهند کرد. آنهایی که در زمینه‌ی آموزش و مدیریت فعالیت می کنند امسال موفقیت های قابل توجهی را به دست خواهند آورد. شما امسال زمان زیادی را به انجام فعالیت های بشردوستانه و جمع آوری کمک برای نیازمندان خواهید گذراند و بدون هیچ گونه غرور و خودخواهی آستین‌هایتان را برای کمک به موسسات نگهداری از معلولان بالا خواهید زد. درست است که شما این کارها را برای دل خودتان و به دست آوردن احساس رضایت خاطر انجام می دهید، اما شهرت و اعتبار زیادی را نیز از همین طریق به دست خواهید آورد و فرصت های بی نظیری سر راهتان قرار خواهند گرفت. شما همیشه خیلی سریع و بی دلیل، بخاطر مسائل جزئی و بی اهمیت دچار نگرانی می شوید. سعی کنید آرامش خود را حفظ کرده و خونسرد باشید. اینکه بخاطر چیزهای کوچک و بی اهمیت خودتان را نگران کنید تنها حجم زیادی از فشار و استرس را به شما وارد خواهد کرد و نه تنها هیچ فایده ای برایتان ندارد، بلکه نقش بازدارنده نیز دارد. شما امسال به سفرهای زیادی خواهید رفت، به شما توصیه می شود سفرهای زیارتی را نیز در کنار سفرهای کاری و تفریحی‌تان جای دهید تا از این طریق از لحاظ روانی به آرامش برسید. شما فعالیت های اجتماعی زیادی خواهید داشت و حضور در جمع های شلوغ و پر جنب و جوش شما را با شخص جالبی آشنا خواهد کرد که عقل و هوش را از سرتان می رباید. شهریور و  آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

گاهی هر چقدر هم که تلاش کنید نمی توانید خودتان را از بعضی شرایط دشوار نجات دهید. ولی این که بدانید چه وقت تسلیم شده و چه وقت به سعی کردن ادامه دهید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شاید اگر خودتان را زود کنار کشیده و تسلیم شوید خودتان را از فشاری که در لحظه به شما وارد می شود نجات بدهید، اما مشکلتان حل نشده باقی خواهد ماند و بزرگ و بزرگ تر خواهد شد. حتی اگر برایتان سخت باشد هم باید موضع خود را حفظ کرده و دست از تلاش برندارید، در ورای این فشار و استرس فعلی راه حل‌هایی فوق‌العاده برای مشکلاتتان در انتظار شما هستند؛ فقط به شرط آن که حاضر باشید راهتان را ادامه داده و با موانع و مشکلات روبرو شوید.

 

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

شاید دلتان بخواهد برای یک امروز هم که شده به دیگران وابسته باشید و کارهایتان را به دوش آنها بیندازید، ولی این برایتان ممکن نیست. شما در رابطه با نقشی که در یک فعالیت گروهی دارید احساس دوگانگی و سرگشتگی شده‌اید، ولی خودتان هم خوب می دانید که نمی خواهید خودتان را از این کار کنار بکشید؛ فقط دلتان می خواهد برخی مشکلات بدون دخالت شما حل شوند. در هر صورت در ارتباط بودن با دیگران همیشه می تواند الهام بخش باشد و به پیدا کردن راه حل های مناسب برای مشکلاتی که دارید کمک کند. خودتان را مجبور نکنید که همین امروز همه چیز را حل کنید، اگر بپذیرید که این وضعیت موقتی است و با جریان پیش بروید، این تنش‌ها خودبخود برطرف خواهند شد.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز شما خیلی راحت می توانید راه فرار از مشکلاتی که برایتان پیش می آیند را پیدا کنید، ولی این که مدام استرس داشته باشید واقعا برای شما خوشایند نیست. به جای این که صبر کنید تا این مشکلات به سراغتان بیایند خودتان را از قبل برای آنها آماده کند تا در رویارویی با آنها به مشکل برنخورید. به جای این که با اقدامات اشتباه خودتان و موقعیتی که دارید را به خطر بیندازید بهتر است سرعتتان را کم کرده و یا حتی بایستید. شما در حال حاضر هیچ نیازی ندارید که بخواهید چیزی را به کسی ثابت کنید. پس کمی توقف کنید تا اوضاع به حالت عادی بازگردد و بدانید که دقیقا چکار باید بکنید و چه مسیری را در پیش بگیرید، پس از آن تخته گاز پیش بروید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

شما این را می دانید که در حال حاضر در یکی از نقاط عطف زندگی خود قرار گرفته‌اید، ولی این را نمی دانید که پس از آن چه چیزی در انتظارتان است. شما دوست دارید به خانواده خود و کسانی که دوست دارید نزدیک تر شوید تا احساس امنیت کنید، ولی همه چیز به زودی عوض خواهد شد و نخواهید توانست برای احساس راحتی خودتان به این روند ادامه دهید و باید تغییراتی که دارند به وجود می آیند را پذیرا باشید. شاید ندانید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت و مسیری که در پیش دارید شما را به کجا خواهد رساند، ولی باید به هر حال قدم در راه گذاشته و پیش بروید. به جای هراس و ایستادن و نگاه کردن، به خودتان ایمان داشته باشید و پرواز کنید.

 

فال حافظ متولدین تیر

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

ماه جادویی تولدتان دارد فرا می رسد و شما در حال حاضر هیچ وقتی برای هدر کردن ندارید و باید خودتان را برای این دوره پر از درخشش و دیده شدن آماده کنید. شما تا همین هفته پیش هم نسبت به رابطه عاطفی‌تان اطمینان خیلی بیشتری داشتید، ولی حالا ناگهان دچار تردیدهایی شده‌اید. بهتر است هیچ گونه اقدام ناگهانی نکنید، زیرا به احتمال زیاد این احساس شما پایداری زیادی ندارد و چیز زیادی در رابطه‌تان تغییر نکرده است. شاید فعالیت های اقتصادی که در حال حاضر دارید انجام می دهید هنوز به نتیجه مورد نظرتان نرسیده باشند، ولی ثمره زحماتی که در گذشته کشیده‌اید و کارهایی که قبلا کرده‌اید به زودی قابل برداشت خواهد بود.

 

فال حافظ متولدین مرداد

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

شما کاملا آماده‌اید تا شرایط فعلی را تغییر دهید، ولی نگران این هستید که مبادا تغییراتی را ایجاد کنید که به جای پیشرفت کردن باعث پسرفت شما شوند. راستش را بخواهید امروز قدرت تشخیص شما به آن خوبی که انتظار دارید کار نمی کند و ممکن است عدم تمرکز تفکر تحلیلی‌تان باعث شود تصمیم اشتباهی بگیرید. گمان نکنید که نتیجه همه چیز دقیقا همان طوری خواهد بود که شما در ذهن خودتان تصویر سازی کرده‌اید. سعی کنید امروز فقط همه جوانب و گزینه‌ها را در نظر گرفته و تصمیم گیری را به وقت بهتری موکول کنید. امروز شما به خوبی احساسات دیگران را درک می کند و این می تواند به شما کمک کند قدم بزرگی برای پیشرفت رابطه عاطفی‌تان بردارید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

اکنون از لحاظ اقتصادی و حرفه ای  زمانی فوق‌العاده برای شما خواهد بود که در آن می توانید آنچه قبلا کاشته بودید را برداشت کرده و همچنین پروژه‌هایی تازه را آغاز کنید. شما در رابطه عاطفی خود به آزادی بیشتری نیاز دارید و به فکر این هستید که این موضوع را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید. متاسفانه امروز این بحث به نتیجه ایده آل شما نخواهد رسید و هر چه بیشتر در این مورد صحبت کنید از واقعیت بیشتر فاصله گرفته و کمتر موفق خواهید بود. البته این بدان معنا نیست که نباید به طور کلی در این باره حرف بزنید، سعی کنید امروز بذر این مکالمه را پاشیده و آن را آبیاری کنید، بعدا برای برداشت آن فرصت کافی خواهید داشت.

 

فال حافظ متولدین مهر

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز شاید در موقعیتی بسیار دشوار گرفتار شده باشید که هر چه به دور و برتان نگاه می کنید راه فراری از آن  برای خودتان نمی بینید. راستش این معضل در واقع ساخته دست خودتان است و تا زمانی که خودان نخواهید نمی توانید از آن نجات پیدا کنید. شما بیش از حد به گذشته خود چسبیده‌اید و اگر بخواهید به همین منوال ادامه بدهید موج جدیدی از انرژی که دارد به سویتان می آید را از دست خواهید داد. احساسات قدیمی خود را کنار گذاشته و راه را برای احساسی تازه باز کرده و خودتان را برای دریافت آن آماده کنید. از مواجه شدن با ناشناخته‌ها هراسی نداشته باشید، گنج شما در همان غاری که از ورود به آن وحشت دارید نهفته است.

 

فال حافظ متولدین آبان

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

دوستانتان آماده هستند که با تمام رفتارهای عجیب و غریب و همچنین ضد و نقیض شما کنار بیایند، زیرا به خوبی می‌دانند که در چنین مواقعی چقدر خلاق و باهوش می توانید باشید. با این حال نمی توانید و نباید تظاهر کنید که از آینده و نتیجه ایده‌ها و کارهایتان مطمئن هستید. به جای این که به بیش از اندازه روابط خود را به خطر بیندازید بهتر است کمی منطقی تر رفتار کرده و به استحکام این روابط کمک کنید. شما می توانید در خیال خود به هر جایی که می خواهید سفر کنید به شرط آن که پاهایتان محکم روی زمین باشد و واقعیت‌ها را هم ببینید. امروز روزی فوق‌العاده برای یادگیری است و هر چیزی که فرا بگیرید تا مدت‌ها در حافظه فعال شما باقی خواهد ماند.

 

فال حافظ متولدین آذر

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز شاید کارها به آن سرعتی که انتظار دارید پیش نروند، ولی هر کاری که می کنید با موفقیت همراه خواهد بود. شاید خودتان فکر کنید که دارید احساسات خود را به صورت خیلی عمیقی بیان می کنید ولی در واقع هر کلمه ای که از دهانتان خارج می شود بجای این که به حل کردن مشکلات موجود کمک کند تنها اوضاع را پیچیده تر کرده و در طرف مقابلتان ایجاد سردرگمی خواهد کرد. نه این که ایراد از شما باشد یا طرف‌مقابلتان نخواهد شما را درک کند، مسئله این است که در شرایط فعلی کلمات به جای نشان دادن واقعیت‌ها تنها وضعیت موجود را مبهم تر می کنند. در چنین مواقعی بهتر است سکوت کنید تا از بروز هر گونه سوء تفاهمی جلوگیری کرده باشید.

 

فال حافظ متولدین دی

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز به سختی از خواب بیدار می شوید و حال و حوصله بیرون آمدن از رختخواب را ندارید، ولی تمام سختی آن همان نیم ساعت اول خواهد بود، تنبلی نکنید! با وجود این که رفتار دیگران با شما به طرز قابل توجهی با مهربانی همراه است، ولی شما نمی توانید از نیات واقعی آنها اطمینان کامل داشته باشید. شما می توانید بدون هیچ سوال و جوابی خوبی‌هایی که در حقتان می شود را بپذیرید یا این که با وحشت و بدبینی، رفتار محترمانه آنها را به اشتباه برداشت کنید و بعدا از این کار خود پشیمان شوید. امروز قضاوت کردن در مورد دیگران کار خطرناکی است؛ درست است که شما ذهنی قدرتمند دارید ممکن است گاهی دچار اشتباه شوید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

ممکن است امروز ناگهان خیلی عصبانی شوید و در نتیجه خشمتان کار اشتباهی کنید که بعدا مجبور خواهید شد آن را تصحیح و جبران کنید. تسلیم احساسات ناگهانی شدن هیچ کمکی به شما نکرده و مشکلی را حل نخواهد کرد و در واقع می تواند شما را به مسیری اشتباه راهنمایی کند؛ به ویژه اگر انتظار داشته باشید همه چیز همراه با عشق و زیبایی و واقعیت باشد، بخواهید یا نخواهید بعضی جاها نمی توان این چیزها را پیدا کرد. اگر ناگهان به خودتان آمدید و دیدید یک دنیا کار برای انجام دادن دارید نگران نشوید. با یک برنامه ریزی درست و به موقع می‌توانید همه کارهایتان را انجام داده و از آخر هفته ای فوق‌العاده لذت ببرید.
 

فال حافظ متولدین اسفند

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied