شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 4 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/04

فال روزانه شنبه 4 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/04

فال روزانه شنبه 4 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/04

فال روزانه شنبه 4 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/04

 

فال روز تولد (99/05/04)

 

 

دوست عزیزی که 4 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما ایده آل‌هایی سطح بالا و بلندپروازی‌هایی ستودنی دارید. امسال مطالعات عمیق و گسترده شما و تلاشی که در جهت گسترش علم و دانش خود نشان می دهید زمینه را برای پیشرفت و موفقیت شما در زمینه‌ی حرفه ای فراهم خواهند کرد. شما به طور ذاتی شخصی درونگرا هستید و از تنهایی لذت می برید، اما امسال باید زمان بیشتری را به شرکت در فعالیت های اجتماعی مختلف اختصاص دهید تا بتوانید موقعیت خود را هم از لحاظ اجتماعی و هم کاری بالا ببرید. حضور در جمع‌ها و مهمانی های مختلف شما را با افرادی آشنا خواهد کرد که می توانند به نردبان ترقی شما تبدیل شوند! امسال شما از شم تجاری بالایی برخوردار هستید و ایده‌هایی که برای گسترش کسب و کارتان و یا بالا بردن میزان درآمدتان به ذهنتان می رسند شانس بسیار زیادی برای موفقیت خواهند داشت. شما به رسوم و سنت های دست و پاگیر اعتقادی ندارید، اما امسال باید بیش از همیشه از هر چیز اضافه ای که دست و پایتان را می گیرد فراری باشید تا به بالاترین میزان موفقیت دست پیدا کنید. در این میان یادتان باشد که برای خانواده، دوستان و عزیزانتان هم به اندازه‌ی کافی وقت بگذارید. شما باید سعی کنید ذات شکاک خود را تحت کنترل دربیاورید و به خاطر چیزهای کوچک و بی اهمیت نسبت به آنهایی که دوست دارید دچار شک و تردید نشوید. این موضوع به ویژه در مورد روابط عاطفی‌تان از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند لطمه های جبران ناپذیری به رابطه‌تان وارد کند. شهریور، آبان و دی بهترین ماه های سال هستند.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز زیاده روی و اعتماد به نفس بیش از حدتان باعث خواهند شد که در جستجوی تفریح و خوشگذرانی ثبات خودتان و زندگی‌تان را به خطر بیندازید. شما در حال حاضر تمایل زیادی به بیان احساسات رمانتیک خود دارید. متاسفانه ممکن است قربانی هیجانات بیش از حد خودتان شده و بیش از آنچه قصدش را داشته‌اید حرف بزنید و به جای رسیدن به آنچه می خواهید برای خودتان دردسر درست کنید و از آنچه گفته‌اید پشیمان شوید. شما خودتان با رفتارتان باعث می شوید انتظار دیگران از شما زیاد شود و با این کار خود زمینه دلخوری و ناراحتی آنها را فراهم می کنید. اگر واقعا قصد انجام کاری را ندارید وعده و وعید بیهوده به کسی ندهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

ممکن است به این حقیقت پی ببرید که شخصیت واقعی برخی از اطرافیانتان آن طور که شما فکر می کرده‌اید نبوده است. در این وضعیت ممکن است خشم و یا حسادت تمام وجود شما را فرابگیرد، ولی زمام عقل خود را به این احساسات ناگهانی ندهید و سعی کنید عاقلانه و منطقی نسبت به این وضعیت عکس‌العمل نشان دهید. احساسات کسی که دوست دارید را نادیده نگیرید. حتی اگر او خودش آنها را به زبان نیاورد هم این موضوع باید مورد بحث قرار بگیرد و حل شود. اگر احساس می کنید که هیچ راه بازگشتی برای ادامه رابطه قبلی‌تان باقی نمانده است باید احساستان را فراموش کنید تا راه را برای تجربه های تازه باز کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز به کسانی که دوست دارید هر چقدر که نیاز دارند توجه کنید. اجازه ندهید یک روز دیگر هم بگذرد بی آن که به آنها گفته باشید که دوستشان دارید. زندگی کوتاه است و با هر روزی که می گذرد کوتاهتر نیز می شود. اگر باید به یک موضوع جدی رسیدگی کنید در مورد آن خیلی صریح برخورد کنید. شما مسئول احساسات خودتان هستید، نه دیگران! نقش قربانی را بازی نکنید؛ با این کار تنها نتیجه ای که خواهید گرفت رنج و سرخوردگی بیشتر خواهد بود. اگر یکی از دوستانتان می خواهد در مورد موضوع مهمی با شما صحبت کند به جای این که مدام حرف او را قطع کرده و نظرات خودتان را به زبان بیاورید با تمام وجود به گفته‌هایش گوش کنید، او بیش از مشورت به شنیده شدن احتیاج دارد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

جزئیات امروز از اهمیتی چند برابر همیشه برخوردار هستند، تا جایی که می توانید به آنها توجه کنید. ممکن است برخی افراد مورد اعتماد شما از اطمینانی که به آنها داشته‌اید سوء استفاده کنند، خودتان را سرزنش نکنید و تنها افراد قابل اعتماد را جایگزین آنها کنید. از چالش‌هایی که امروز در پیش رو دارید فرار نکنید. هر استرس عاطفی که احساس می کنید چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد. تا وقت دارید فرصت را غنیمت بشمارید و هر شرایط ناخوشایندی که پیش می آید را در لحظه حل کنید و پیش بروید و هیچ چیز را به بعد واگذار نکنید تا دچار حسرت و پشیمانی نشوید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر:بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز شما می توانید با جذابیت خود تقریبا قلب هر کسی را که خودتان اراده کنید به دست بیاورید، ولی ممکن است بدون این که حتی خودتان هم متوجه این موضوع باشید پایتان را از حد و حدودتان فراتر گذاشته و همه چیز را خراب کنید. البته موفق خواهید شد که با شیرین زبانی‌هایتان خود را از چنین مخمصه ای هم نجات دهید، ولی مسلما نمی توانید بعد از به هم ریختن اوضاع آن را به شکل اولش بازگردانید. با احتیاط گام بردارید و بعد از هر قدم از این که پایتان را جای محکمی گذاشته‌اید اطمینان حاصل کنید. بهتر است در محل کارتان هم مواظب حرف‌هایتان باشید و با این ایده های عجیب و غریبی که در سر دارید برای خودان دردسر درست نکنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز تجزیه و تحلیل کردن برای شما شهریوری‌ها کاری بسیار ساده است و همین شما را قادر خواهد ساخت که تصمیمی بسیار هوشمندانه بگیرید. البته اگر تحت فشار قرار گرفته و مجبور باشید بلافاصله انتخاب کنید ممکن است دچار سردرگمی و استرس شوید و ندانید چه کاری برای شما بهتر است، به ویژه اگر دیگران این انتخاب شما را برای قضاوت در مورد قدرت تشخیصتان زیر نظر داشته باشند. خودتان را نبازید و در اولین قدم گزینه های غیر منطقی را حذف کنید و سپس با در نظر گرفتن اولویت‌هایتان و مزیت‌هایی که هر یک از گزینه های پیش رویتان دارند به حس درونی خود اعتماد کرده و تصمیمتان را بگیرید، قلبتان شما را به بهترین راه هدایت خواهد کرد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما از طرفی می توانید بهتر از هر وقت دیگری با دیگران کنار بیایید و از طرفی دیگر هم به شدت دلتان می خواهد با تفکر مستقل و کارهای شجاعانه‌تان دیگران را غافلگیر کنید و این دوگانگی موجود در رفتار و احساستان نمی گذارد بتوانید ارتباط مطلوبی با دیگران برقرار کنید. متاسفانه ایده‌هایی که شما در سر دارید با وجود این که اصلا ایده های بدی نیستند خیلی پیشتازانه هستند و باید چند قدم عقب تر رفته و برای عملی کردن این افکار و ایده‌ها استراتژی خود را تغییر دهید. برای این که بهترین نتیجه ممکن را بگیرید سعی کنید به جای رقابت با دیگران همکاری کنید. شما خوب می دانید که کار گروهی چقدر موثرتر می تواند باشد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست

دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

 

divider1

 

فال روزانه متولدین آبان

امروز حتی اگر برخی مشکلات جزئی بر سر راهتان قرار بگیرند توازن و تعادل را در دنیای اطرافتان احساس می کنید. ممکن است بین شما و یکی از اطرافیانتان که با ایده ها و برنامه های شما مخالف است درگیری‌هایی به وجود بیاید و بحث کمی بالا بگیرد. حتی در بعدازظهر هم با رفتارتان دیگران را معذب خواهید کرد. نبرد بر سر قدرت و در دست گرفتن کنترل باعث می شود دیگران احساس کنند که آزادی‌شان از آنها گرفته شده و از همکاری با شما خودداری کنند. اگر فکر می کنید که نمی توانید با دیگران کنار بیایید پیش از آن که این مخالفت‌ها به یک دعوای تمام عیار تبدیل شوند خودتان را کنار بکشید و کمی صبر کنید تا اوضاع به حالت عادی بازگردد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

شما امروز تشنه تجربه های تازه هستید و در جستجوی گذراندن ساعاتی لذت بخش از هر فرصتی استفاده می کنید. شاید به خاطر فشار کاری نتوانید آنقدر که خودتان می خواهید خوش بگذرانید، ولی با کمی خلاقیت می توانید در محل کارتان تجربه های تازه و در عین حال مفیدی داشته باشید. در حال حاضر شما خیلی بهتر و راحت تر از همیشه می توانید احساساتتان را بیان کنید و به خوبی عمق آنها را به طرف مقابلتان نشان می دهید. اگر بتوانید به موانعی که خودتان برای خود ایجاد کرده‌اید غلبه کرده و فراتر از مرزهای محدود کننده ای که برای رابطه عاطفی خود مشخص کرده‌اید بروید خواهید توانست روز و شبی رمانتیک را در کنار کسی که دوست دارید بگذرانید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

احساس می کنید امروز باید حتما خودتان کنترل کارها را در دست بگیرید، وگرنه با هر مشکلی که به وجود بیاید اوضاع از دستتان خارج خواهد شد. ولی برخلاف آنچه خودتان فکر می کنید اگر سپر دفاعی‌تان را کم کم زمین گذاشته و به دیگران هم اجازه بدهید با شما کمک و همکاری کنند با هیچ مشکل و سختی به خصوصی مواجه نخواهید شد و حتی نتایج بهتری هم به دست خواهید آورد. وقتی پیشرفت های کوچکی که دارند در زندگی‌تان به وجود می آیند را می بینید یک جهش بزرگ به سوی جلو به نظرتان بسیار ساده تر و امکان‌پذیرتر می شود. سعی نکنید با کسی که دوست دارید مثل کارمندان و یا زیردستانتان رفتار کنید، این یک رابطه کاری نیست، اسمش عشق است.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز افکار شما آنقدر مشغول رویاهای دور و درازتان هستند که اطرافیانتان احساس می کنند ارتباط خود با دنیای واقعی را به طور کامل قطع کرده‌اید. ممکن است ایده‌هایتان آنقدر افراط گرایانه باشند که دیگران اصلا قادر به درک آنها نباشند. سطح انرژی شما در حال حاضر بسیار بالاست، ولی این انرژی با حالتی عصبی همراه است و ذهنتان کاملا بیقرار است. همین مسئله باعث می شود نتوانید به خوبی روی موج اطلاعاتی که دارد به شما منتقل می شود تمرکز کنید. اگر بتوانید به اعصاب خود مسلط باشید و انرژی‌تان را مهار کنید، همراه با انعطاف پذیری خواهید توانست به مسائل مهمی پی برده و همچنین پاسخ‌هایی غیر منتظره برای آنها بیابید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما بازیگوش تر از همیشه هستید و خلاقیتتان نیز در اوج خود قرار دارد و همین باعث می شود در هر کاری که با دیگران همکاری کنید بسیار با مهارت و کارآمد جلوه کنید. ایده‌هایی که برای بهتر شدن کارها در محل کارتان دارید به نظر همکارانتان خیلی جالب و ارزشمند هستند و این برای شما یک دنیا می ارزد. شما تحت شرایط کیهانی موجود برای همه تبدیل به فردی دوست داشتنی شده‌اید و همین وضعیت به شما کمک خواهد کرد که در به دست آورد آنچه از دیگران انتظار دارید بسیار موفق تر از همیشه باشید و همچنین روابط اجتماعی‌تان خیلی خوب و باب میلتان پیش بروند. اگر این نکته را در نظر داشته باشید که احساسات خود را با کمی صبوری همراه کنید حتما برنده خواهید بود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • طیبه علی گلی

    مفید