شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 22 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/22

فال روزانه چهارشنبه 22 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/22

فال روزانه چهارشنبه 22 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/22

فال روزانه چهارشنبه 22 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/22

 

 

فال روز تولد 99/05/22

 

 

دوست عزیزی که 22 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی جسور، جاه طلب، با وقار، مؤدب و با اراده هستید که عاشق استقلال است و از این که دیگران برای او تصمیم گیری کنند یا در کارهایش دخالت کنند متنفر است. از لحاظ جسمانی وضعیت سلامتی شما با مشکل خاصی مواجه نخواهد بود، اما برای حفظ سلامتی روانی‌تان رفتن به یک و یا حتی چند سفر معنوی و یا مذهبی را شدیدا به شما توصیه می کنیم. امسال آغاز شراکت های جدید و معاملاتی که یک نفر دیگر نیز در آنها سود می برد می توانند برای شما ضررهای قابل توجهی را به همراه داشته باشند. اگر قصد انجام سرمایه گذاری های دراز مدت را دارید، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می توانند سود هنگفتی را برای شما به همراه داشته باشند. از لحاظ حرفه ای، با تعهد و شور و هیجانی که شما نسبت به کارتان دارید همه‌ی همکاران و مقامات مافوق خود را به تحسین وا خواهید داشت، اما لجبازی های ذاتی و همیشگی‌تان می توانند برایتان دردسرساز شوند. چالش‌هایی که در زمینه‌ی کاری سر راهتان قرار می گیرند را خیلی خوب و با مهارت فوق‌العاده ای پشت سر خواهید گذاشت. در روابط عاطفی‌تان نیز اوضاع کم و بیش باب میلتان خواهد بود و اگر پیش از این شریک عاطفی خود را پیدا کرده‌اید خطر خاصی رابطه‌تان را تهدید نخواهد کرد، اما انتظار پیشرفت های خیلی زیاد هم نداشته باشید. مهر و آبان بهترین ماه های سال هستند.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است ناگهان ایده های عجیبی برای بهبود وضعیت اقتصادی‌تان به سرتان بزنند. حس ششم شما در حال حاضر خیلی خوب کار می کند و این ایده‌ها هرچند در نگاه اول دیوانه‌وار به نظر می رسند، اگر قبل از هر تصمیمی به خوبی در مورد آنها فکر کنید شاید با یک برنامه ریزی خوب بتوانند اثراتی شگفت انگیز روی زندگی و آینده شما بگذارند. احساس می کنید قرار است امروز عاشق شوید، این حس خود را آزاد بگذارید، شاید همین اطراف کسی باشد که روزی شریک راه شما خواهد بود. با تمرکز بر روی ایرادها و خطاهای عشقتان از کاه کوه نسازید و به جای این کار روی آنچه که شما را در مرحله اول به سوی او جذب کرده است توجه کنید.

 

فال حافظ متولدین فروردین

 

 

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز شرکت در فعالیت های گروهی و یا دور همی های دوستانه می تواند شما را با افراد جدید و جالبی آشنا کند که در زمینه های مختلفی فعالیت دارند و چیزهای زیادی می توانید از آنها یاد بگیرید. همچنین ممکن است یکی از دوستان قدیمی‌تان که مدتهاست از او بی‌خبر بوده‌اید را در این جمع‌ها ببینید. حتی اگر مجرد هستید و نیمه گمشده خود را هنوز پیدا نکرده‌اید شاید با شخص جذابی آشنا شوید که به زودی به عشق زندگی‌تان تبدیل خواهد شد. خلاصه این که امروز برای شما روزی همراه با فعالیت های اجتماعی فراوان خواهد بود که اگر به خوبی از آنها استفاده شود می توانند درهای تازه ای را به روی آینده ای فوق‌العاده برای شما باز کند.

 

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

 

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز ممکن است خبرهای بسیار جالب و هیجان انگیزی به گوشتان برسد. افراد و تجهیزات جدیدی دارند برای همراهی با شما در راه انجام پروژه بزرگی که در سر دارید به صحنه می آیند و موقعیتی دارد برایتان فراهم می شود که حتی در خوابتان هم نمی دیده‌اید. این می تواند نقطه شروع بی نظیری برای شما باشد که با مهارت‌ها و استعدادهایتان نیز همخوانی  فوق‌العاده ای دارد. از این فرصت حداکثر استفاده را ببرید تا اثرات آن را به زودی در زندگی خود ببینید. امروز جنبه عصیانگر وجود خود را آزاد بگذارید و هر لباسی که دلتان می خواهد را بپوشید و به این که اطرافیانتان چه فکری در موردتان خواهند کرد اهمیت ندهید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

 

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

اطلاعاتی که از اطرافیان خود به دست می آورید و آنچه احساس درونی‌تان به شما می گوید ممکن است دست به دست هم داده و شما را وادار به شرکت در برخی کارهای بلندپروازانه کنند که می توانند در ارتباط با کارتان، دوستانتان و یا خودتان باشند. این می تواند موقعیتی جالب و هر چند چالش برانگیز ولی رضایت بخش باشد که به پیشرفت شما کمک کرده و باعث می شود بهتر بتوانید خودتان و احساساتتان را بیان کنید. قدر این فرصت را بدانید، در غیر این صورت آن را برای همیشه از دست خواهید داد. امروز ممکن است خودتان را با عشقتان درگیر دعواهایی نا خواسته بیابید. برای اجتناب از این دعواها خیلی با احتیاط رفتار کنید و نگذارید بهانه ای برای دعوا درست شود.

 

فال حافظ متولدین تیر

 

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز ممکن است با افراد فوق‌العاده ای آشنا شوید که چیزهای بسیاری برای یاد دادن به شما دارند؛ چیزهایی که می توانند زندگی‌تان را تحت تأثیر قرار داده و برای همیشه تغییر دهند. شاید بخواهید سبک زندگی‌تان را عوض کنید و یا به فعالیت های جدیدی بپردازید که پیش از این امتحان نکرده‌اید یا حتی تصمیم بگیرید که بیشتر به مسائل معنوی بپردازید. امشب می تواند برای رابطه شما بسیار مثبت و یا منفی باشد و این بستگی به این مسئله دارد که آیا نقطه تاریکی در رابطه های پیشین شما وجود دارد یا خیر. از فرصت استفاده کنید و با کسی که دوست دارید حرف بزنید و پرونده گذشته را برای همیشه ببندید. فقط یادتان باشد که با دید مثبت جلو بروید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز روزی همراه با فعالیت های بسیار برای شما خواهد بود، خودتان را با سرعت امروز همگام کنید. انرژی بسیار زیادی در دسترس شما قرار گرفته است، تا جایی که می توانید از آن استفاده کنید. شرکت در فعالیت های گروهی و اجتماعی شما را با افراد جدیدی آشنا خواهد کرد که به نظرتان خیلی جذاب و هیجان انگیز هستند و رابطه شما با آنها به دوستی خواهد انجامید. شما حتی ممکن است اهداف و علایق مشترکی داشته باشید که باعث می شوند همراه با هم نقشه‌هایی جدی برای اهدافی جاه طلبانه در سرتان بپرورانید. بعدازظهر امروز سعی کنید با عشقتان خلوت کنید و یا هم وقت بگذرانید، خواه در یک رستوران دنج باشد، خواه جلوی تلویزیون خانه خودتان!

 

فال حافظ متولدین شهریور

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

آیا در فکر حرکت کردن در مسیری تازه هستید؟ این می تواند برای شما فرصتی باشد تا جهت زندگی‌تان را برای همیشه تغییر دهید. علاوه بر این ممکن است راه های جدیدی برای کسب درآمد و یا زیادتر کردن درآمدتان پیدا کنید که به شما کمک می کنند راحت تر خواسته‌هایتان را دنبال کنید. فرصت های جدیدی دارند برای شما به وجود می آیند که می توانند تغییرات بزرگی در سبک زندگی‌تان ایجاد کنند و شما را به سطح اجتماعی- اقتصادی بالاتری بکشانند. به شما توصیه می کنیم که امروز کمی خودخواه باشید. در مورد آنچه می خواهید رو راست باشید و تعارف نکنید. این که در مورد خواسته‌هایتان رودربایستی نداشته باشید به نفع همه خواهد بود.

 

فال حافظ متولدین مهر

 

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است شرایط غیر منتظره ای به وجود بیایند که باعث تغییر تفکر شما می شوند. شما اطلاعاتی به دست می آورید که بسیار مفید هستند و ایده های تازه ای در ذهن شما ایجاد می کنند که می تواند باعث شود به تغییر کار، خانه و یا چیزهای دیگری که برایتان اهمیت دارند فکر کنید. قبل از هر کاری به این ایده‌ها خوب فکر کنید . آنها را با شخصی که از همه به شما نزدیک تر است در میان بگذارید. قرار نیست امروز دیگران شما را به دنبال خود بکشند، آنها وقتی برای این کار ندارند، پس بیهوده منتظر نایستید و خودتان دست به کار شوید. اگر احساس می کنید به تفریح نیاز دارید خودتان زمینه آن را فراهم کنید.

 

فال حافظ متولدین آبان

 

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است در یک گردهمایی اجتماعی، یک کارگاه آموزشی یک روزه و یا حتی در جمع دوستانتان در مورد مسائل معنوی و متافیزیکی به بحث و گفتگو بپردازید. این صحبت‌ها احساسات درونی شما را زنده کرده و ایده های تازه ای را در رابطه با این مسائل در ذهن شما به وجود خواهد آورد که تا مدتی ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد. اگر امروز به کسی حسادت کنید آنها خیلی زود متوجه این مسئله خواهند شد، خودتان را اصلا گول نزنید. سرتان به زندگی خودتان باشد و بگذارید دیگران هم زندگی خودشان را بکنند. توصیه می شود مجردها یک برنامه تفریحی جالب همراه با دوستانشان ترتیب دهند، زیرا ممکن است فرصت های خوبی در انتظارتان باشند.

 

فال حافظ متولدین آذر

 

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز شما دارید از همه طرف دار اطلاعات جدیدی را به دست می آورید. کتاب‌ها و مجلات، تلویزیون و اینترنت و حتی مکالماتی که با دوستان و اطرافیانتان دارید، همه و همه درس های جدیدی برای شما دارند که دانش شما را افزایش می دهد. حس ششم شما هم خیلی خوب کار می کند و وقتی با این اطلاعات جدید ترکیب شود می تواند نتایج جالبی به همراه داشته باشد. همراه با عشقتان و دوستان مشترکی که دارید بیرون بروید و سعی کنید حسابی خوش بگذرانید. فقط حواستان باشد با کسانی همراه شوید که از وقت گذراندن با آنها لذت می برید. بعد از ظهر امروز از خوشی های کوچک زندگی نهایت لذت را ببرید. امروز آغازگر چند روز لذت بخش برای شما خواهد بود.

 

فال حافظ متولدین دی

 

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز به اعتقادات و نظرات خود پایبند بمانید، ولی اگر دیگران با آنها مخالفت کردند و با شما همراه نبودند ناراحت نشوید. به احتمال زیاد دلتان می خواهد که با آنها رو در رو شده و بحث کنید، ولی بهتر است که جلوی زبانتان را بگیرید. اجازه بدهید رویاهایتان شما را از واقعیت های دنیای اطراف دور کنند، دنیای خیالی شما امروز برایتان بهترین جای ممکن می تواند باشد. با بررسی وضعیت اقتصادی‌تان به صورت کلی می توانید احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و خیالتان از آینده وضعیت مالی‌تان تا حدود زیادی راحت باشد. علاوه بر این به علت تغییرات ناگهانی در محل کارتان باید منتظر خبرهای خوبی در این رابطه باشید که می تواند شامل ترفیع در محل کارتان و یا افزایش درآمدتان شود.

 

فال حافظ متولدین بهمن

 

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز اطلاعات خیلی جالبی از طریق خواندن مجلات، تماشای تلویزیون و یا جستجو در اینترنت به دست خواهید آورد که ممکن است باعث شوند فکر شروع مطالعه یا تحصیل در زمینه خاصی به ذهن شما خطور کند. به کودک درونتان اجازه دهید بیرون آمده و بازی کند. به دوران کودکی‌تان برگردید و به ذات اصلیتان اجازه دهید خود را بروز دهد. یادتان باشد که برخی از مهمترین درس‌هایی که در زندگی یاد گرفته‌ایم مربوط به دوران طفولیت ما هستند. به حال و هوای آن روزها بازگشته و سادگی زندگی را مثل آن روزها تجربه کنید. تنها چیزی که زندگی را برای ما پیچیده می کند خود ما هستیم. بعداز ظهر امروز منتظر یک تماس یا پیام غیر منظره از کسی باشید که مدتی است از او بی خبر بوده‌اید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

 

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied