شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 26 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/26

فال روزانه یکشنبه 26 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/26

فال روزانه یکشنبه 26 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/26

فال روزانه یکشنبه 26 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/26

 

 

فال روز تولد 99/05/26

 

 

دوست عزیزی که 26 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی واقع گرا، خوش بین، قابل اعتماد و با قدرت خلاقیت بالا هستید و از آن آدم‌هایی هستید که کارهایشان را معمولا به تنهایی انجام می دهند. زمان زیادی طول می کشد تا به کسی اعتماد کنید، ولی وقتی به کسی اعتماد کردید، این اعتماد تا پایان عمرتان ادامه می یابد. به نظر خودتان شما فردی هستید که بر اساس راه‌هایی عمل می کنید که رسیدن به موفقیت از طریق آنها اثبات شده است. سعی کنید کمتر به خود متکبر باشید و حرف‌هایتان را به دیگران دیکته کنید. شما باید بیشتر مراقب سلامتی‌تان باشید. البته خطر خاصی شما را تهدید نمی کند، اما می توانید با انجام دادن چکاپ های مرتب از سلامتی خود اطمینان حاصل کنید. سفر های کاری امسال شما را مدام مجبور به جا به جا شدن از محلی به محل دیگر می کنند. شما امسال در کسب و کارتان در خارج از کشور موفقیت بزرگی کسب خواهید کرد. کارهای نیمه تمامتان تا آخر امسال کامل خواهند شد. با اینکه به طور موثرتری نسبت به دیگران کار می کنید، اما متأسفانه قادر نخواهید بود که به اندازه ای که خودتان انتظار دارید پول به دست بیاورید. اگر برای عشقتان به اندازه‌ی کافی وقت صرف نکنید ممکن است به خاطر سفر های متعدد کاری و درگیری های حرفه ای، زندگی عاطفی‌تان به خطر بیفتد. سعی کنید زمان بیشتری را با شریک زندگی‌تان بگذرانید تا زمانی را که به خاطر سفرهایتان از هم جدا خواهید بود، جبران کنید. از هر گونه بحث بیهوده با همسرتان خودداری کنید تا جلو خراب شدن رابطه‌تان را بگیرید.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

دیگران ممکن است نسبت به نیات شما تردید داشته باشند، پس به آنها هیچ دلیلی برای شک کردن ندهید. به کارهای خود اعتماد داشته باشید و به قول‌هایی که داده‌اید عمل کنید. قدرت خیلی زیادی در اختیارتان هست، ولی باید مواظب باشید که از آن به طور صحیح استفاده کنید. در طول روز هر وقت احساس خستگی کردید به خودتان چند دقیقه ای استراحت بدهید تا انرژی و تمرکزتان را مجددا جمع کنید. این چند دقیقه شما را از برنامه‌تان عقب نخواهد انداخت ولی این را هم در نظر داشته باشید که حجم کاری زیادی دارید و نباید ساده انگارانه در رابطه با وظایف روزانه‌تان برخورد کنید، لیست کارهای امروزتان کمی طولانی است و خط زدن همه این کارها وقت زیادی خواهد گرفت.

 

فال حافظ متولدین فروردین

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز آهسته و پیوسته پیش بروید و در کارها عجله نکنید. در غیر این صورت موقعیت های غیر منتظره ممکن است شما را از مسیر اصلیتان خارج کنند. خونسردی خود را حفظ کرده و تسلیم انرژی دیوانه‌وار امروز نشوید. به روش های قدیمی خودتان بچسبید و راه های جدید را امتحان نکنید. مواظب کلاهبردارهایی که می خواهند گنجشک را به جای قناری به شما بفروشند باشید. شما خیلی زرنگتر از این حرف‌ها هستید. فکر نکنید که با تلاش اندک می توانید به اهدافتان برسید، این کار به کاری بیش از آنچه شما فکر می کنید نیاز دارد. خوشبختانه شما به سادگی نا امید نمی شوید، یادتان باشد که اهمیت اراده و پشتکار در رسیدن به نتیجه دلخواهتان خیلی موثرتر از هوش و ذکاوت خواهد بود.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

اگر امروز با کاری که خانواده، گروه دوستان و یا همکاران انجام می دهند موافق نیستید فکر نکنید مجبورید با آنها همراه شوید. برای این که احترام و تایید آنها را به دست بیاورید از روش های خودتان استفاده کنید، لازم نیست به زور خودتان را در قالبی جای بدهید که به شما نمی خورد. اعتماد به نفستان را حفظ کرده و رو راست بوده و خودتان باشید. اگر خودتان به کارهایی که می کنید اعتماد دارید، دیگران نیز آنها را باور خواهند کرد، به خاطر آنها باورهای خود را تغییر ندهید. امروز کارها ممکن است طبق برنامه ریزی شما پیش نروند، به جای این که به خودتان برای انجام آنها این همه فشار وارد کنید سرعتتان را کم کرده و خودتان را به دست سرنوشت بسپارید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

استراحتی که لازم دارید را به خودتان بدهید. با داشتن خواب کافی از مریض شدن جلوگیری کرده و کنترل کامل ذهن و بدنتان را در دست بگیرید. امروز در کارهایتان روشمند باشید و در انجام آنها به دنبال تجربه کردن چیزهایی که هیچ چیز درباره آنها نمی دانید نباشید. قبل از این که دست به عمل بزنید موقعیت را خوب بررسی کنید و از این که وضعیت را به درستی درک کرده و اطلاعات کافی را درباره آن دارید اطمینان حاصل کنید. اگر کارها طبق برنامه پیش نرفت خودتان را ناراحت نکنید؛ تغییرات پیش آمده در واقع به نفع شما هستند و دید شما را گسترش خواهند داد و باعث خواهند شد به چیزهایی پی ببرید که پیش از آن نمی دانسته‌اید.

 

فال حافظ متولدین تیر

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز سرتان به کارتان باشد و در کار دیگران دخالت نکنید. بگذارید آنها هم راحت باشند و بتوانند به کارهای خودشان برسند و مشکلاتشان را خودشان حل کنند.فکر نکنید که همه موظف هستند که دائم به شما توجه کنند. وظایف خود را انجام دهید، به موقع پاداش خود را خواهید گرفت. ممکن است اتفاقات غیر منتظره در برنامه‌هایتان تغییر به وجود آورده و یا در کارهایتان خللی ایجاد کنند، بدون آن که نگران شوید حواستان را خوب جمع کنید. این که دارید به سرعت در مسیر پیشرفت گام بر می دارید خیلی خوب است ولی باید گاهی اندکی مکث کرده و موفقیت‌هایتان را تا این نقطه جمع بندی کنید، برنامه هایتان را مجددا از نظر بگذرانید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

هر چیزی که نیاز دارید را بخواهید و خیلی راحت آن را به دست خواهید آورد. فقط یادتان باشد که نباید منتظر بنشینید تا آنچه که می خواهید و حقتان است به سراغ شما بیاید، این شما هستید که باید به دنبال آن بروید و آن را به دست بیاورید. امروز از آن روزهایی است که کارهایی که می کنید بیشتر از حرف‌هایتان نشان دهنده نیت واقعی شما هستند. انتظار نداشته باشید که دیگران ذهنتان را بخوانند، اگر چیزی می خواهید در مورد آن حرف بزنید. خودتان را برای اتفاقات پیش بینی نشده آماده کنید. نترسید، چیز مهمی نیست، ولی خوب احتیاط شرط عقل است! این که به رویاهایتان و آینده فکر کنید به شما برای ادامه راه انگیزه خواهد بخشید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز طلوع خورشید را تماشا کنید. چشمان خود را به روی زیبایی های این دنیا باز کنید و اجازه دهید این همه زیبایی در آغاز روز الهام بخش شما باشد. امروز ممکن است یک نفر شما را غافلگیر کرده و یا در مقابل عمل انجام شده قرار دهد، حواستان را خوب جمع کنید و آماده باشید. شما قلبی سخاوتمند دارید که آن را با دیگران خیلی راحت به اشتراک می گذارید. علاقه شما به کمک کردن به دیگران آنها را به سوی شما می کشاند. اگر فکر می کنید که کسی نیاز به این دارد که درسی از شما بگیرد، این کار را حتما بکنید. شما به طور معمول می خواهید که همه را از خود راضی نگه دارید، ولی امروز این کار برایتان خیلی سخت خواهد بود. زیاد با دیگران وارد بحث نشوید و سرتان به کار خودتان باشد.

 

فال حافظ متولدین مهر

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز با یکی از دوستانتان که مدت است از او بی خبر هستید ارتباط برقرار کنید. دوستتان منتظر است که از حال شما باخبر شود. او را با ابراز احساسات خود غافلگیر کنید. به غریزه خود اعتماد کنید و راهی که به شما نشان می دهد را در پیش گرفته و اجازه ندهید دیگران با حرف‌هایشان شما را از مسیرتان منحرف کنند. وقتتان را هدر نکنید و دائم چشمتان به هدفتان باشد و آن را در ذهن داشته باشید. دیگران می توانند به راحت تر شدن امروز برای شما کمک کنند، ولی اجازه ندهید شما را تحت تأثیر قرار دهند. دلتان نمی خواهد که در مورد ناراحتی و دلخوری‌تان با کسی که دوست دارید حرف بزنید، ولی اگر به این حس خود غلبه کنید موضوع ختم به خیر خواهد شد.

 

فال حافظ متولدین آبان

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

مواظب رفتارهایتان باشید. درهایی را باز کنید که پیش از این هیچ گاه باز نکرده بودید؛ ولی در سفر به سوی ناشناخته‌ها به اصول خود پایبند باشید و راستی و درستی خود را حفظ کنید. بدون این که به دیگران فرصتی دوباره بدهید آنها را از زندگی خود خط نزنید. در مورد دیگران قضاوت نکنید و خودتان را جای آنها بگذارید. به همه احترام بگذارید. انجام این کارها ممکن است امروز به نظرتان سخت بیاید، ولی تا می توانید تلاش کنید. امروز ممکن است از یکی از دوستان و یا اقوامتان دلخور شوید. هر چند که او شاید هیچ منظور بدی هم نداشته باشد، ولی شما خیلی زود رنجیده خواهید شد. در مورد ناراحتی خود حرف بزنید و این مشکل را قبل از این که بزرگتر شود حل کنید.

 

فال حافظ متولدین آذر

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

شما استاد برنامه ریزی و مدیریت زمان هستید. نظمی که دارید به شما کمک می کند که ساعت‌ها برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. ولی خیلی به خودتان فشار نیاورید، این کار باعث خواهد شد  در نیمه راه با کمبود انرژی مواجه شوید. امروز دائم مسیر خود را عوض کرده و از راهی به راه دیگر می روید، سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید و این همه از این شاخه به آن شاخه نپرید. سعی کنید امروز هر طور شده کمی کنار آب باشید، دریا، رودخانه، استخر، حوض آب، حتی اگر هیچ آبی در دسترستان نیست کنار وان حمام بایستید و به آب نگاه کنید. این کار باعث آرامش شما و برقراری ارتباط با خود واقعیتان خواهد شد. به خاطر داشته باشید که هر چقدر رفتارتان با ذات واقعیتان هماهنگی داشته باشد افراد بیشتری را به خود جذب خواهید کرد که در طول مسیر زندگی در کنار شما باقی بمانند.

 

فال حافظ متولدین دی

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

آگاه باشید! امروز تغییر جهتی ناگهانی در کارهایتان به وجود خواهد آمد. در ابتدا این تغییر جهت ممکن است به نظرتان ناخوشایند بیاید، ولی اگر به راهتان ادامه دهید خواهید دید که این تغییر دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز داشته‌اید. امروز روز یک جا نشستن و نگاه کردن نیست، قبل از این که دیگران هدایت شما را به دست بگیرند خودتان قدم برداشته و دست به کار شوید. تا جای ممکن به دنبال راه های تازه و امتحان نشده نروید. اگر سرعت پیشرفت کارها به اندازه ای که شما انتظار دارید نبود نگران نشوید، شما خیلی خوب دارید پیش می روید. چنانچه در محل کارتان با مانعی مواجه شدید به گذشته نگاهی بیندازید. خواهید دید که اشتباهات گذشته‌تان اکنون برایتان مشکل ساز شده‌اند.

 

فال حافظ متولدین بهمن

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

 

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز می توانید نسبتا موفق باشید، به شرطی که شما کسی باشید که دست به کار می شود و اقدام می کند. مسئولیت‌ها را به گردن دیگران نیندازید. شما سرشار از قدرت و انرژی هستید، پس از نیرویی که دارید به نفع خودتان استفاده کنید. کافی است منطقی باشید تا بتوانید تمام کارها و وظایف امروز خود را به خوبی انجام دهید. فقط باید تحت هیچ شرایطی تسلیم نشوید و تنبلی را کنار بگذارید. امروز برای شما روز استراحت کردن نیست، سعی نکنید از زیر کار در بروید و یا به دنبال میانبر باشید. تغییراتی که اکنون دارند پیش می آیند شاید در نگاه اول خیلی بزرگ به نظر نیایند ولی در دراز مدت وضعیت شما را به طور قابل توجهی بهبود خواهند بخشید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied