شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 8 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/08

فال روزانه شنبه 8 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/08

فال روزانه شنبه 8 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/08

فال روزانه شنبه 8 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/08

 

 

فال روز تولد 99/06/08

 

 

دوست عزیزی که 8 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی آرام، خلاق، اجتماعی، منظم، مسئولیت پذیر، قابل اعتماد و دارای قدرت تخیل فوق‌العاده ای هستید. امسال با وجود فشار و استرس زیادی که تحمل می کنید وضعیت سلامتی‌تان خیلی خوب خواهد بود و با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. امسال در رابطه با مسائل مالی احتیاط و دقت زیادی از خودتان نشان خواهید داد و پولتان را با دقت بیشتری خرج خواهید کرد و هر جایی که فکر کنید لازم نیست خرج کنید زیپ کیفتان را محکم خواهید بست. با وجود ترس و احتیاطتان در تمام سال از وضعیت مالی نسبتا خوبی بهره مند خواهید بود و با وجود مخارج زیادی که دارید کم نخواهید آورد. از نظر حرفه ای، اراده و پشتکاری که از خودتان نشان می دهید اعتبار زیادی را برایتان به ارمغان خواهد آورد و در زمینه‌ی کاری خود به عنوان شخصی ماهر و توانا شناخته خواهید شد. با این حال اگر به درونگرایی ذاتی خود غلبه نکنید از بقیه عقب خواهید ماند، پس تمام سعی خود را برای غلبه به این ویژگی شخصیتی خود به کار بگیرید. لیاقت شما خیلی بیشتر از آن چیزی است که دارید. فشار کاری زیادی که امسال باید تحمل کنید باعث خواهد شد که نتوانید وقت زیادی را با عشقتان بگذرانید، اگر نمی توانید این زمان را بیشتر کنید حداقل کیفیت آن را بیشتر کنید. مهر و دی بهترین ماه های سال هستند.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز آنقدر عجولانه رفتار می کنید و بی صبر هستید که ممکن است بلافاصله بعد از انجام کاری پشیمان شوید و خودتان را سرزنش کنید. با وجود این که قصد و نیتتان خوب است اما رفتارتان با نیت قلبی‌تان در تناقض است. این ضرورت و فوریتی که برای انجام کارها احساس می کنید بیش از آن که بخاطر شرایط موجود باشد از ترس های درونی‌تان ریشه می گیرد؛ پس به جای عجله کردن قطعا باید کمی صبر کنید. صبر تلخ است، اما میوه آن شیرین است. اگر کاری دارید که مهلت انجام آن دارد به پایان می رسد به جای این که خودتان را تحت فشار داده و نتیجه کار را نیز به طور منفی تحت تأثیر قرار دهید سعی کنید از طرف مقابلتان کمی وقت بگیرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز با چنان مهارتی کلمات را به کار گرفته و صحبت می کنید که حرف‌هایتان برای دیگران همچون وحی مُنزل هستند و آنها بی هیچ چون و چرایی و فقط بخاطر این که به نظرشان دوست داشتنی هستید با شما موافقت می کنند. البته این به شرطی است که آنها دوستان واقعی شما باشند و در واقع می توانید این را به عنوان موقعیت خوبی برای شناختن دوستان واقعیتان ببینید. شخصی که قرار بوده امشب به دیدنتان بیاید ممکن است تأخیری طولانی داشته باشد و یا اصلا پیدایش نشود، نگران نباشید، به احتمال خیلی زیاد اتفاق خاصی نیفتاده است و کاری برای او پیش آمده که خودش برای شما توضیح داده است، فعلا در مورد او قضاوت نکنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

شما به خوبی می دانید که تغییرات زیادی دارند در زندگی‌تان به وجود می آیند و آماده هستید که با آغوش باز پذیرای این تغییرات باشید. این که تحولاتی که دارند ایجاد می شوند را می پذیرید خیلی خوب است و می تواند تبدیل به یکی از عوامل بزرگ موفقیت شما شود، اما نمی شود این طور بی خیال دستتان را زیر چانه‌تان گذاشته و با هیجان منتظر بنشینید، برای این کار باید برای آینده‌تان و این که چگونه می خواهید با این تغییر و تحولات مواجه شوید برنامه داشته باشید. اگر نمی دانید چه باید بکنید شرایط موجود را به دقت مورد تفکر و بررسی قرار داده و پس از آن به ندای قلبتان گوش فرا دهید، در هر صورت یادتان باشد که مقصد به آن نزدیکی که شما فکر می کنید هم نخواهد بود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

شما راه حل مشکلی که مدت‌ها طول کشیده است را می دانید، اما نمی خواهید به نظر دوستان و اطرافیانتان فردی از خود راضی و مغرور به نظر برسید که فکر می کند از همه بهتر است و جواب همه چیز را می داند. اما این اعتماد به نفس شما و کنار گذاشتن روش های محافظه کارانه است که به شما نسبت به سایرین توانایی بیشتری برای حل این مشکل بخشیده است؛ پس هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهید بیش از اندازه متواضع باشید. البته نباید طوری رفتار کنید که انگار راه حل شما تنها راه حل ممکن است؛ شما باید ذهنی باز و انعطاف پذیر باشید تا بتوانید موفقیت فعلی خود را به همین خوبی ادامه دهید و نتایج مورد نظرتان را به دست بیاورید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر:بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

معمولا داشتن رفتاری معقول و منطقی برای شما کار دشواری نیست، اما امروز این کار برای شما اصلا آسان به نظر نمی رسد. شما امروز بیش از اندازه خوش بین هستید و هر ایده و پروژه ای که به ذهنتان می رسد را کامل و بی نقص می بینید. هیچ اشکالی ندارد که شما امیدوار و مثبت‌اندیش باشید، اما اگر می خواهید به موفقیت دست پیدا کنید باید آن را با عقل و منطق همراه کنید. امروز ممکن است کسی که دوست دارید بی حوصله و حتی غمگین باشد و به همین دلیل توجه زیادی به شما نداشته باشد. به جای این که واکنش منفی نشان دهید سعی کنید حال و هوای او را عوض کنید. شاید موفق نشوید، ولی حداقل به او نشان داده‌اید که برایتان چقدر اهمیت دارد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید و نمی دانید که چکار باید بکنید. چالش های تازه ای در انتظار شما هستند و زمان زیادی نیز در اختیار ندارید. پیش از آن که بتوانید به دنبال برنامه های هیجان انگیزی که برای آینده دارید بروید، باید کارهای نیمه تمامی که از قبل باقی مانده و برایتان چندان هم جالب نیستند را به انجام برسانید. بیهوده مقاومت نکنید و از زیر کارهایتان در نروید، این کار هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت و تنها شما را مجبور خواهد کرد که بعدا فشار بیشتری را تحمل کنید. وظایف و مسئولیت‌هایتان را به انجام برسانید، زیرا ماه آینده زمان پرداختن به اهداف بزرگی که برای آینده دارید فرا خواهد رسید و باید سرتان را کمی خلوت کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز مهارت شما در برقراری ارتباط با دیگران و استفاده از کلمات به حدی است که حتی اگر بدترین خبرها را هم به اطرافیانتان بدهید آنرا با روی باز و آرامش خیال خواهند پذیرفت. همین مسئله باعث شده که جذابیت خاصی برای کسی که دوستش دارید پیدا کنید. با این حال خودتان کمی خجالتی شده‌اید و ممکن است ترجیح بدهید بعضی حرف‌ها را به زبان نیاورید، حتی اگر این حرف‌ها شیرین‌ترین کلمات دنیا باشند! در هر صورت تا بعدازظهر امروز محبوبیت شما به اوج خود خواهد رسید و توجه و تحسینی که می خواهید را به دست خواهید آورد. فقط مواظب باشید حد و حدود خودتان را زیر پا نگذارید و به خودتان و طرف مقابلتان به اندازه کافی فرصت بدهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست

دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز احساس می کنید که دارید مانند یک فرفره به دور خودتان می چرخید و تا وقتی هم که در حرکت هستید هیچ مشکلی را احساس نخواهید کرد اما به محض این که سرعتتان کم شود دچار احساس گیجی و سردرگمی در رابطه با آینده خواهید و احساس عدم امنیت به سراغتان خواهد آمد. به جای این که به توهم ثبات و امنیت بچسبید بهتر است بپذیرید که آینده را نمی توان صد در صد تعیین و پیش بینی کرد، این باور لازمه و عامل باروری دانه‌هایی است که برای آینده خود می کارید. ترسی که از تغییرات دارید تنها مانع بین شما و استعدادها و توانایی های ناشناخته‌تان است، گاهی باید تعادل زندگی‌تان را بهم بریزید تا پایه و اساسی محکم برای ساخت زندگی جدیدتان بسازید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز احساس نگرانی می کنید و دلیل آن هم چیزی نیست جز کارهای نیمه تمامی که از قبل روی هم انباشته شده‌اند و موعد انجام آنها دارد سر می رسد. هر چقدر هم که قبلا در انجام این کارها پیشرفت کرده باشید تا زمانی که آنها را به پایان نرسانید هیچ ارزشی برای خود شما و اطرافیانتان نخواهند داشت، پس نگذارید تمام زحماتی که کشیده‌اید بیهوده هدر بروند. فکر کردن به روزهای خوب گذشته و زمانی که همه چیز داشت خیلی خوب پیش می رفت هیچ فایده ای به حال شما ندارد. خوشبختانه اگر خودتان بخواهید دست به کار شوید بخت با شما یار خواهد بود، فقط باید فصل قبلی کتاب زندگی‌تان را به پایان برسانید تا بتوانید فصل تازه ای را آغاز کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز به کار گرفتن حمایت اطرافیانتان می تواند یک شکست حتمی را برای شما به موفقیتی بزرگ تبدیل کند. اگر بدانید از چه کسانی کمک بخواهید و چه انتظاراتی از آنها داشته باشید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. خوشبختانه انرژی کیهانی امروز با شما همراه است و ترکیبی فوق‌العاده از جاه طلبی و شفافیت ذهنی و روابط دوستانه را در اختیارتان قرار داده تا به هدف خود برسید. هیچ وقتی برای هدر کردن وجود ندارد، برنامه‌هایتان را مشخص کرده و نیروهای کمکی را فرا بخوانید. تقاضای کمک و همکاری نشان دهنده ضعف شما نیست، بلکه بدین معناست که شما رهبری عاقل و دانا هستید که می داند چه وقت باید چه کار بکند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز در انتظار یک ماجراجویی بزرگ هستید که پیش خودتان خیالتان راحت است که حتما به وقوع خواهد پیوست، با این حال برای تجربه چیزهای تازه چندان آماده نیستید و این تضاد میان هیجان و شک و تردید شما باعث خواهد شد لذت زیادی از این همه شور و هیجانی که وجودتان را در بر گرفته است نبرید. با این حال هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، شما به اندازه کافی وقت خواهید داشت که قبل از شروع این سفر ماجراجویانه همه جوانب را در نظر گرفته و آماده سازی های لازم را انجام دهید. این کار علاوه بر این که ریسک کمری برای شما به همراه خواهد داشت باعث احساس رضایت و خشنودی شما نیز خواهد شد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما حاضرید برای این که توجه دیگران را به خودتان و کاری که دارید انجام می دهید جلب کنید سر و صدای زیادی به راه بیندازید. اما امروز بر خلاف آن چه انتظارش را دارید سرعت پیشرفتتان در راه رسیدن به اهدافتان خیلی زیاد نیست و نمی توانید خیلی جلب توجه کنید. با این حال از یک چیز خیالتان باید راحت باشد و آن هم این است که تلاش های امروزتان بی فایده نخواهند بود و دیر یا زود به ثمر خواهند نشست. امروز شما می توانید در محل کاتان روابط بسیار خوبی با همکارانتان داشته باشید و زمینه رابطه های محکمی را فراهم کنید که به رشد و پیشرفت شما کمک خواهند کرد. به جای مسابقه دادن با اطرافیانتان به فکر همکاری با آنها باشید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied