شمانیوز
شما نیوز

امروز تهران بارانی می‌شود

یک کارشناس هواشناسی گفت: هوای تهران فردا ابری تا نیمه ابری خواهد بود و کم‌ترین دمای هوای تهران به ۲۲ درجه می‌رسد.

امروز تهران بارانی می‌شود

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه امشب در برخی مناطق شمال غرب و برخی از نقاط کشور شاهد باران و باد شدید موقت هستیم، گفت:در غرب سواحل دریای خزر در ارتفاعات البرز مرکزی و در استان‌های مازندران، گیلان قزوین، البرز و تهران شاهد بارش‌های پراکنده رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم بود.

او ادامه داد: در برخی مناطق سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی شاهد بارش باران گاهی با رعد و برق وجود دارد.

ضیائیان تصریح کرد: در ساعات بعدظهر شاهد رشد ابر و در برخی نقاط بارش پراکنده پیش بینی می‌شود البته در این مناطق وزش باد شدید پراکنده دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی در بعد از ظهر رشد ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان تصریح کرد: در ۵ روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

ضیائیان درباره آخرین وضعیت استان تهران گفت: تهران فردا ابری تاکمی نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

او افزود: بیشترین دمای هوای تهران فردا ۳۲ درجه و کمترین آن ۲۲ درجه خواهد بود.

براساس این گزارش طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی امشب شاهد رگبار باران و وزش باد در شمال غرب و مناطقی از غرب کشور، سواحل خزر و ارتفاعات البرز و زاگرس خواهیم بود

بارش در اردبیل و آذربایجان شرقی شدت بیشتری دارد.

هشدار درباره آب‌گرفتگی، احتمال وقوع سیلاب و برخورد صاعقه وجود دارد بنابراین از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری شود.در شرق و جنوب شرق کشور (به ویژه زابل) وزش شدید باد و گرد و خاک پدیده غالب خواهد بود.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied