شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 16 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/16

فال روزانه یکشنبه 16 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/16

فال روزانه یکشنبه 16 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/16

فال روزانه یکشنبه 16 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/16

 

 

فال روز تولد 99/06/16

 

 

دوست عزیزی که 16 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی دوست داشتنی، مستقل، بلندپرواز، با شخصیت، جذاب و صمیمی هستید و خیلی زود با دیگران ارتباط برقرار می کنید. با این حال باید سعی کنید زندگی خود را تحت کنترل دربیاورید و از دمدمی مزاجی خود نجات پیدا کنید تا شخصیت خود را بهتر کنید. از لحاظ سلامتی امسال برای شما سال بی نظیری خواهد بود و با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. با وجود اینکه فشار کار و زندگی بیشتر از قبل شده است و مخصوصا در چند ماه اول سال فعالیت و درگیری های بیشتری دارید، اما در مقایسه با سال قبل خیلی سالم تر هستید. از لحاظ اقتصادی شاید نسبت به سال قبل کمی بهتر شده باشید، اما با ولخرجی‌هایی که می کنید و خرید اشیای لوکس و غیرضروری پول زیادی برای پس انداز کردن برایتان باقی نخواهد ماند. اگر فکر می کنید نمی توانید مخارج خود را کمتر کنید راهی برای کسب درآمد بیشتر بیابید. اگر بخواهید تمام وسایل خانه را عوض کنید به احتمال زیاد کفگیرتان به ته دیگ خواهد خورد. در زمینه‌ی حرفه ای به خاطر تلاش‌ها و زحمات فراوان خود مورد تحسین و تشویق قرار خواهید گرفت و نتیجه ی تلاش خود را خواهید دید و اعتبارتان بالا خواهد رفت. امسال یک دوستی عادی ممکن است به صورت غافلگیرکننده ای به عشقی ابدی تبدیل شود. دی بهترین ماه سال خواهد بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز قصد ندارید به هیچ چیز اجازه بدهید که شما را اذیت کند، این استراتژی شما هر چند تا مدتی جواب می دهد، ولی نمی توانید تمام روز با آن پیش بروید. زیرا به احتمال زیاد وقتی یک نفر با رفتارها و کارهای بی ملاحظه خود به شما توهین کرده و یا منافع شما را به خطر بیندازد حفظ این دیدگاه انقلابی کار چندان آسانی نخواهد بود. اگر دلخوری پیش آمد بهتر است این احساسات خود را با طرف مقابلتان در میان بگذارید زیرا اگر آنها را همین حالا حل کنید خیلی بهتر خواهد بود. شاید عکس‌العمل شما طرف مقابلتان را کمی آزرده کند، ولی بیان کردن احساستان این مشکل را یک بار برای همیشه حل خواهد کرد. امروز شاید احساس کنید که احساسات شما نادیده گرفته شده است، این موضوع بیشتر از رفتار دیگران به اوضاع درونی شما باز می گردد.

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

 

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز نسبت به زندگی خود و مسیر پیشرفت آن خوشبین هستید و شاید حتی یکی از تنش های موجود را برای حفظ آرامش خود نادیده بگیرید. شما نگران این هستید که دیگران در مورد شما بد قضاوت کنند، ولی باید این را بدانید که نمی شود سرتان را مثل کبک زیر برف فرو کنید. بهتر است که با مشکلات خود روبرو شوید و به جای این که از مقابله با آنها طفره بروید حلشان کنید. مشکل شما به آن بزرگی که فکر می کنید نیست، با ترس های خود رو در رو شوید و قلب و ذهن خود را به کار بیندازید تا راه حل معضل های پیش رویتان را بیابید. در این راه می توانید از کسانی که با آنها احساس نزدیکی و راحتی می کنید کمک بگیرید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

با وجود این که امروز به شدت نگران مسائل مالی هستید سعی می کنید در ظاهر اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و خودتان را خونسرد نشان دهید تا دیگران به حال واقعی شما پی نبرند. این که بخواهید زندگی خودتان را خوب و کامل نشان دهید قابل درک است، ولی مواظب باشید که حتی اگر دیگران را با حفظ ظاهر گمراه می کنید هم خودتان را گول نزنید. مدیریت منابع مالی‌تان را باید در اولویت قرار دهید. هر چه زودتر به کارهایتان رسیدگی کنید و فعالیت های خود را ادامه دهید، زودتر می توانید مشکلات مالی خود را حل کنید. امروز ممکن است در رابطه عاطفی خود با برخی مشکلات مواجه باشید، اگر نمی توانید حرف خوبی بزنید بهتر است هیچ حرفی نزنید!

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر: حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز وارد دوره عاطفی تازه ای می شوید ولی هنوز گذشته را فراموش نکرده‌اید و وابستگی شما به گذشته مانع این می شود که با آغوش باز پذیرای آینده باشید و به همین دلیل کمی آشفته هستید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که احساسات و نیازهای خود را بیان کنید. صبوری یکی از نقاط قوت شما است، ولی نگذارید این ویژگی مثبت شما تبدیل به عامل بازدارنده شود و باعث شود در انتظار برای رسیدن زمان مناسب، انجام کارهای واجب را به تأخیر بیندازید. اکنون شانس با شما یار است و چیزهای خوبی در انتظار شما هستند، پس فرصت را غنیمت شمرده و دریچه قلبتان را بگشایید تا آنچه منتظرش هستید را به دست بیاورید.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز در هر کاری که انجام می دهید می توانید موفق باشید و به نتایج مطلوب دست پیدا کنید، با این حال ممکن است کمی از برنامه های روزانه‌تان عقب بمانید، کمی دست بجنبانید! به جای قانع کردن دیگران به این که کارهایی که دارید انجام می دهید کارهای خوبی هستند، ترجیح می دهید که فعلا در مورد برنامه های خود به دیگران توضیحی ندهید. واقعیت این است که شما نیازی ندارید که در مورد تصمیمات خود به دیگران توضیح بدهید. کارهای شما خیلی بهتر از کلماتی که برای توجیه کردن رفتارتان به کار می گیرید صحبت می کنند. غافلگیر کردن دیگران در حال حاضر بهترین سلاح شما می تواند باشد. کاری به زندگی دیگران نداشته باشید و سرتان به کار خودتان باشد!

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز انگار همه می خواهند در کارهایشان به شما تکیه کنند و هر کدام از شما خواسته ای دارند؛ شما هم دلتان نمی خواهد که روی هیچ کدام از آنها را زمین بیندازید. کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید که هر کدام از آنها شما را به سویی می کشند و شما شدیدا به این نیاز دارید که آنها را یکی یکی انجام دهید و هر بار روی یکی از آنها تمرکز کنید. شما انتظارات بسیار زیادی از خودتان دارید و می خواهید هر کاری که انجام می دهید به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد و این باعث می شود که زیر این همه فشار نتوانید حتی یک لحظه آرام بگیرید. کمی دست نگه دارید، برنامه روزانه‌تان را سبکتر کنید و برای خانواده و دوستانتان نیز وقت بگذارید. یادتان باشد هیچکس کامل نیست.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

 

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

این روزها ممکن است از لحاظ احساسی طبق انتظارات دیگران رفتار نکنید و یا حتی باعث شوید که آنها کمی از شما دلگیر شوند. ولی واقعیت این است که شما منظوری نداشته و در حال حاضر درگیری های فکری بسیار زیادی دارید. بهترین کار این است که حفظ ظاهر کنید و طوری رفتار نکنید که دیگران با ناراحتی‌هایشان جلوی دست و پایتان را بگیرند و نگذارند به افکارتان ادامه دهید. ایده های خلاقانه ای که امروز دارید می توانند تعیین کننده برنامه روزهای آینده شما باشند. اگر دیگران مرتب مزاحم شما شده و رشته افکارتان را پاره می کنند سعی کنید کمی با خودتان خلوت کنید و از آنها دور شوید. افکار فعلی شما می توانند زمینه ساز موفقیت شما در آینده باشند.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر: خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

تمایل شما به کمک کردن به دیگران برای به انجام راندن نقشه‌هایشان به این معنی نیست که شما باید از رویاها و خواسته های خود چشم پوشی کنید. متأسفانه این احساس که دیگران می خواهند به طور ناعادلانه ای از انعطاف پذیری و حمایت های شما سوء استفاده کنند باعث شده است که از لحاظ احساسی در وضعیت ناراحت کننده ای قرار بگیرید. سعی کنید دیگران را به خاطر خطاها و کمبودهایشان مورد سرزنش قرار ندهید؛ به جای این که به کارهایی که دیگران کرده‌اند یا نکرده‌اند فکر کنید روی عکس‌العمل های خود تمرکز کنید. با دیگران همدردی کنید، ولی خودتان را هم در نظر داشته باشید و به خودتان اولویت بدهید؛ این کار به نفع همه خواهد بود.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر:  در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

مشکلی اساسی که در رابطه شما با فرد قدرتمندی وجود دارد ممکن است امروز به چالشی جدی تبدیل خواهد شد، زیرا دیدگاه های متفاوت شما باعث می شوند که مجبور شوید در مورد این مسئله عکس‌العمل نشان داده و مداخله کنید. با این حال مجادله رو در رو و شمشیر به دست شدن نتایج چندان مطلوبی برای شما به همراه نخواهد داشت. به جای این که وقت با ارزش خود را با بحث در مورد این که حق با چه کسی است و چه کسی دارد اشتباه می کند هدر کنید، نقاط مشترک خود را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید با همکاری با یکدیگر نتایجی بسیار بهتر از انجام کارها به صورت انفرادی به دست بیاورید. اگر در مسیر درست قرار بگیرید دیگران نیز دنباله رو شما خواهند شد.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز سرتان حسابی شلوغ است و در طول روز وقت سر خاراندن هم نخواهید داشت. شما از این که دیگران برای انجام کارهایشان به شما تکیه کنند و وابسته به شما باشند خوشتان نمی آید. دوست ندارید دنبال کارهای دیگران از این طرف به آن طرف بدوید در حالی که در واقع دلتان می خواهد که می توانستید به نیازهای خود رسیدگی کنید. نیازی نیست که ارتباطات خود با دیگران را نادیده بگیرید. تنها کاری که باید بکنید این است اولویت های خود را تغییر دهید و کارهای مهم خود را در ابتدای این لیست قرار دهید. اگر در مورد خواسته‌ها و اولویت‌هایتان از ابتدا صریح صحبت کنید کسی از شما انتظارات بیهوده نخواهد داشت. با این کار خود حتی الهام بخش دیگران خواهید شد.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز کارها در خانه‌تان کمی بهم ریخته‌اند و اوضاع فعلی به توجه ویژه شما نیاز دارد. شما برای انجام هر کاری آماده‌اید و این نگرش مثبت در نهایت به شما کمک خواهد کرد تا در موقعیت خوبی قرار بگیرید. البته این موضوع یک جنبه منفی نیز می تواند داشته باشد و آن این است که شما با این همه کاری که برای خودتان تراشیده‌اید آنقدر گرفتار می شوید که وقتی برای خودتان و استراحتتان پیدا نمی کنید و خودتان را خسته کرده و از روزتان لذت نمی برید. بهترین کار این است که از سطح انرژی خود آگاه باشید و با سرعتی پیش بروید که در پایان روز هم کارهایتان انجام شده باشند و هم خودتان احساس راحتی و رضایت داشته باشید. شاید کمی احساس تنهایی بکنید و حس کنید کسی به حرفتان گوش نمی کند، این فقط تصور شخصی شماست، خودتان را ناراحت نکنید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:  هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

در حالی که اطرا‌فیانتان دارند تفریح می کنند و خوش می گذرانند، مشکلات موجود در رابطه عاطفی‌تان باعث شده‌اند خنده به لب های شما ننشیند. شاید هم نیازهای عاطفی شما در حال حاضر با وظایف اجتماعی‌تان در تقابل باشند. در هر صورت باید بدون آنکه فکر کنید همه چیز بلافاصله باید درست شود و مشکلات حل شوند، ارتباط خود با احساستان را نیز حفظ کنید. اگر سعی نکنید نقش قهرمان را بازی کنید، به مرور زمان این مشکلات حل خواهند شد. امروز تمام آنچه که نیاز دارید قلبی مشتاق و صورتی خندان است. اگر احساس کردید که تنها هستید و هیچکس نگران حال شما نیست و به مشکلاتتان اهمیت نمی دهد دلتان برای خودتان نسوزد! به نظر می رسد دارید مثل بچه‌ها رفتار می کنید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر:  سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied