شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 23 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/23

فال روزانه یکشنبه 23 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/23

فال روزانه یکشنبه 23 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/23

فال روزانه یکشنبه 23 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/23

 

 

فال روز تولد 99/06/23

 

 

دوست عزیزی که 23 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی فعال و پرتحرک، دارای اعتماد به نفس، سخت کوش و قابل اعتماد هستید و با تلاش های جدی و همراه با اراده‌ی خود از پس انجام هر کاری که به عهده داشته باشید بر خواهید آمد. همین ویژگی های شما باعث می شوند که با بقیه فرق داشته باشید و همه با خیال راحت سنگین‌ترین مسئولیت‌ها را به شما واگذار می کنند. شما باید حسادت را از وجود خود حذف کنی چون این ویژگی برازنده‌ی شخصیت شما نیست. فشار کاری ممکن است اثراتی منفی روی سلامتی شما داشته باشد، اگر نمی خواهید آسیب جدی ببینید باید غذا و استراحت به موقع داشته باشید و ورزش را هم حتما در برنامه‌ی روزمره‌ی خود جای دهید. فعالیت های مذهبی به شما آرامش زیادی خواهند بخشید. امسال چنانچه قصد سرمایه گذاری داشته باشید باید با دقت و مطالعه‌ی کافی این کار را انجام دهید، در غیر این صورت خودتان را برای متضرر شدن آماده کنید. اگر اهل تجارت هستید امسال از واردات و صادرات سود زیادی به جیب خواهید زد. اگر در زمینه‌ی ساخت و ساز فعالیت دارید اواخر سال سود زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. امسال فرصت های فوق‌العاده ای را برای رشد حرفه ای در اختیار شما قرار خواهد داد. رابطه‌ی عاطفی‌تان سرشار از احساس رضایت و خوشبختی خواهد بود. آذر، فروردین، اردیبهشت و مرداد بهترین ماه های سال هستند.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

شما مجبور نیستید که هر مکالمه ای را به یک مسابقه تبدیل کنید. امروز روزی فوق‌العاده برای فرد کله شقی مثل شما است تا تمرین کند هنر کنار آمدن با دیگران را یاد بگیرد. خوشبختانه شما خیلی خوب می توانید این رفتار خود را تحت کنترل در بیاورید و به دیگران هم اجازه بدهید که خودی نشان دهند. این کار شما چالش و درگیری را به حداقل میزان ممکن خواهد رساند. البته این را هم یادتان باشد که زیادی کوتاه نیایید و زود تسلیم نشوید. کنار آمدن با دیگران به این معنا نیست که باید به کمتر از حقتان قانع شوید. اگر از وضعیت فعلی خودتان راضی نیستید هر چقدر هم که خرید کنید خوشحال نخواهید شد، پس امروز دست نگه دارید و اگر می خواهید فردا خرید کنید.

 

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

هر چند رویای ماندن در خانه و لم دادن روی صندلی مورد علاقه‌تان را در سر می پرورانید ولی این استراحت طولانی مدت شما را خسته خواهد کرد و دنبال کاری برای انجام دادن خواهید گشت. نیازی نیست تمام روز را در خانه بمانید، کافی است تنها کمی تغییر در برنامه روزانه‌تان ایجاد کنید و از انجام کارهای روزانه خود لذت ببرید. نیازی نیست تمام دنیا را به دنبال یافتن چیزی به خصوص بگردید، جادوی واقعی در معمولی‌ترین کارهایی که می توانید انجام دهید نهفته است. امروز حال و هوایتان کمی نامشخص است و یک لحظه در اوج اعتماد به نفس هستید و لحظه ای دیگر دست و دلتان می لرزد، سعی کنید فقط جنبه مثبت قضیه را ببینید و به خودتان انگیزه بدهید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

مسئولیت های سنگینی که به عهده دارید ممکن است امروز برای مدت کمی اولویت و اهمیت خود را از دست بدهند. اما این آرامش و وقفه کوتاه مدت به این معنا نیست که می توانید وظایف و کارهایتان را کنار بگذارید. لزومی ندارد برای تصمیمات خود به دیگران توضیح بدهید، پس خیالتان راحت باشد و نگران هیچ چیز نباشید. در لحظه زندگی کنید، کمی هم برای خودتان و تفریح وقت بگذارید و فشار بیش از حد به خودتان وارد نکنید. کمی احساس تردید و دودلی دارید، ولی خوشبختانه یک نفر به شما کمک خواه کرد و اگر حرف او را قبول کنید از این حالت نجات پیدا خواهید کرد. تصمیم گیری درست به شما کمک خواهد کرد که به رویاهایتان برسید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر: حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

ممکن است امروز مجبور شوید تصمیمی بگیرید که زندگی شخصیتان را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهد. ولی ترجیح می دهید فعلا کمی دست نگه دارید و ببینید کارها چطور پیش می روند و این تصمیم خود را کمی بعد‌تر با دیگران در میان بگذارید. متاسفانه ممکن است اختلاف نظری که با یکی از اطرافیانتان دارید خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید به دعوا و کشمکش کشیده شود. مخفی کردن احساسات واقعیتان این بار به شما هیچ کمکی نخواهد کرد. از لاک خود بیرون بیایید و احساس حقیقی‌تان را بیان کنید، حتی اگر فکر کنید که این کار ممکن است منافع شما را به خطر بیندازد. اگر عشقتان از شما دلخور است بهتر است شما پیش قدم شده و این ناراحتی را از دلش در بیاورید.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

رویکرد منطقی شما در رابطه با مشکلات موجود در رابطه عاطفی‌تان می توانید برترین ویژگی شما در حال حاضر باشد. این که در رفتار خود متعادل و منصف باشید سخت است و به تلاش زیادی نیاز دارد ولی ارزش امتحان کردن را دارد. برای حل کردن مشکلات موجود می توانید به جذابیت ذاتی خود تکیه کنید، هر چند این کار از لحاظ احساسی زیاد باب میلتان نخواهد بود. فهرستی از راه حل های احتمالی دیگر نیز درست کنید و ببینید کدام یک از آنها بیشتر نظرتان را به خود جلب می کند. اگر احساس می کنید وقت آن رسیده است که رابطه عاطفی خود را وارد مرحله جدیدی بکنید، بهتر است قبل از هر تصمیمی چند روزی دست نگه دارید و عجله نکنید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

راه‌هایی که پیش از این استفاده می کرده‌اید دیگر به شما برای رسیدن به اهدافتان نمی توانند کمک کنند. پس باید راه های تازه ای برای موفقیت و رسیدن به اهدافتان پیدا کنید. البته نباید به حس ششم خود اعتماد کنید، چرا که حس درونی‌تان در حال حاضر به شما کمک نخواهد کرد تا در مسیر درست قرار بگیرید، پس قبل از آن که تغییر روش بدهید چند نفس بکشید و به نقشه‌هایتان خوب فکر کنید. حتی گر دیروز در این رابطه تصمیم گیری کرده باشید هم احتیاط حکم می کند که تصمیم خود را دوباره از نظر بگذرانید. وقت زیادی برای هدر دادن ندارید، پس شک و تردید را کنار گذاشته و یک تصمیم بگیرید و با اعتماد به نفس در مسیری که انتخاب کرده‌اید گام بردارید. اگر شما خودتان را قبول داشته باشید، دیگران هم شما را باور خواهند کرد.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شاید در خیال خود برنامه داشته باشید که از روزی آرام و بی دردسر لذت ببرید، ولی افکاری که مدتی است ذهن شما را به خود مشغول کرده‌اند این اجازه را به شما نخواهند داد. خوشبختانه امیدی تازه پیدا کرده‌اید که شما را نسبت به تغییراتی مثبت خوشبین خواهد ساخت. سعی کنید از غریزه طبیعی خود استفاده کنید تا پیش از آن که هر گونه تصمیمی بگیرید همه جوانب را به طور صحیح بررسی کنید. تحلیل کردن نقاط ضعف و قوتتان به شما کمک خواهد کرد تا شناخت کافی نسبت به خودتان را به دست بیاورید و در هر نبردی پیروز شوید. امروز اگر مواظب حرف‌هایتان نباشید شیرین‌ترین روابط عاطفی هم به میدان جنگ می توانند تبدیل شوند.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر: خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز حرف های زیادی هستند که ترجیح می دهید ناگفته باقی بمانند، ولی باید متوجه باشید که نکات مهمی دارند نادیده گرفته می شوند. متاسفانه آنچه در حال حاضر دارد نادیده گرفته می شود ممکن است بعدا گریبانتان را گرفته و برایتان مشکل ساز شود. بهترین راه این است که از همه جوانب به این موضوع نگاه کرده و حتی آنچه به نظرتان غیر ممکن می رسد را هم مورد بررسی قرار دهید. به وحشت خود از پذیرفتن تغییرات غلبه کنید. اگر بتوانید به تنهایی با تاریکی مواجه شوید متوجه خواهید شد که آنچه برایتان ناشناخته است آنقدر که از دور به نظر می رسد وحشتناک نیست. حرف‌هایتان را با دقت انتخاب کنید، در غیر این صورت ممکن است بین شما و عشقتان سوء تفاهم به وجود بیاید.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر:  در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

شما همیشه بر تصمیمات خود برای رسیدن به آینده ای بهتر پایدار هستید و همواره برای تجربه های تازه و ماجراجویی آماده‌اید. ولی بهتر است امروز ایده های عجیب و غریب و زیاده طلبانه خود را کنار بگذارید، در غیر این صورت بعدا از این رفتار خود پشیمان خواهید شد. به جای آن که رویاهای غیر واقع گرایانه در سر بپرورانید نقشه‌هایی بکشید که جاه طلبی کمتری داشته و برای شما قابل دسترسی هستند. بجای فکر کردن به اهدافی که به دست آوردن آنها برایتان غیر ممکن است هدفی در نظر بگیرید که برای شما امکانپذیر باشد و برایتان شادی به همراه داشته باشد. . هر کاری که قرار است امروز انجام دهید را با ذوق و شوق تمام و با حوصله انجام خواهید داد و مورد تحسین دیگران قرار خواهید گرفت.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز ممکن است درگیر بحث بر سر موضوعات داغی مثل سیاست و مسائل اجتماعی شوید. این موضوع می تواند به نظر شما بسیار جالب باشد و چیزهای زیادی به شما یاد دهد، ولی وقتی این بحث تبدیل به دعوا شود دیگر از آن هیچ لذتی نخواهید برد. شاید وقتی کار به اینجا بکشد شما خودتان را کنار بکشید و به خاطر حساسیت خود و نگرانی از این که مبادا بی ادبی کرده باشید بخواهید این بحث را رها کنید. ولی نیازی نیست که خود را در این بحث قربانی کنید. اگر در جستجوی نیمه گمشده خود هستید امروز روز خوبی برای این کار نیست؛ بهتر است دست از جستجو برداشته و در خانه بمانید و تلویزیون نگاه کنید.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

حجم کاری‌تان دارد با سرعت بسیار زیادی افزایش پیدا می کند و فشار حاصل از این موضوع  خیلی بیشتر از آنی است که حوصله تحمل آن را داشته باشید. فرار کردن از این وضعیت شما را خیلی وسوسه می کند، ولی وجدان کاری‌تان به شما اجازه نمی دهد قبل از به اتمام رساندن وظایفتان این کار را بکنید. حتی اگر احساس کنید که نمی توانید این همه کار را انجام دهید هم اجازه نمی دهید فکر کردن به شکست احتمالی وقت عزیزتان را هدر کند. شما خیلی خوب می دانید که الان چه کارهایی باید انجام دهید، پس با چالشی که پیش رو دارید با قدرت تمام مواجه شوید. هر موفقیت بزرگی با یک قدم کوچک و تصمیم برای پیشرفت آغاز می شود.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:  هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز پیام مهمی برای رساندن به دیگران دارید، ولی بیان کردن احساسات چندگانه ای که دارید کار خیلی ساده ای نخواهد بود. این موضوع باعث می شود که هم از خودتان به خاطر عدم توانایی در بیان احساستان عصبانی شوید و هم از طرف مقابلتان به خاطر درک نکردن حرف‌هایتان دلخور باشید. هر چقدر هم بیشتر تلاش می کنید در انتقال حرف‌هایتان به دیگران کمتر موفق می شوید. به علامت‌ها توجه کنید، اگر نمی توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید دست از تلاش کردن بردارید. شاید اکنون زمان مناسبی برای این کار نباشد. تا فردا دست نگه دارید، با فرارسیدن روزی جدید دیگران هم بهتر متوجه حرف‌هایتان خواهند شد. از دیگران ناراحت نشوید، کافی است به آنها زمان بدهید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر:  سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied