شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 6 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/06

فال روزانه یکشنبه 6 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/06

فال روزانه یکشنبه 6 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/06

فال روزانه یکشنبه 6 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/06

 

 

فال روز تولد 99/07/06

 

 

دوست عزیزی که 6 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی فعال و پرانرژی، جسور، اجتماعی، مذهبی و علاقمند به هنر و موسیقی هستید. ویژگی های منفی نیز مثل هر شخص دیگری بخشی از وجود شما هستند و شما گاهی حسود و غیر قابل پیش بینی می شوید، اما باید تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا به این صفات منفی غلبه کنید. امسال اگر از خودتان به اندازه ی کافی مراقبت کنید و در هنگام بیماری به پزشک مراجعه کرده و داروهای لازم را مصرف کنید از لحاظ سلامتی به مشکل خاصی برنخواهید خورد. اگر قصد سرمایه گذاری را دارید به شما پیشنهاد می شود که در زمینه ی املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید، چون این کار سود زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. شما این فرصت را خواهید داشت که وضع مالی خود را به ثبات برسانید. شاید کارهایی را انجام دهید که ریسک بالایی را در بر می گیرند و مسئولیت زیادی را برای شما به همراه دارند، اما در انجام آنها موفق خواهید بود. سفر به کشورهای خارجی به منظور تفریح یا تجارت قطعا در برنامه امسال شما جای خواهد داشت. از لحاظ حرفه ای نیز امسال برای شما موفقیت آمیز خواهد بود و عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش خواهید گذاشت. برای بهتر کردن وضعیت حرفه ای خود باید تحقیق و مطالعه ی بیشتری داشته باشید. نتیجه ی زحمات خود را در اواخر سال خواهید دید. رابطه ی عاطفی شما امسال به صورتی رویایی پیش خواهد رفت. دی و مهر بهترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

کنترل کردن احساساتتان همچنان چون نبردی سخت به نظر می رسد. وقتی اوضاع روبراه نیست این که بخواهید طوری نقش بازی کنید که انگار همه چیز بر وفق مراد است اصلا کار ساده ای نیست. متاسفانه در حال حاضر با حرف زدن در مورد افکار و احساسات درونیتان با دیگران تنها باعث ایجاد چالش و نا آرامی خواهید شد؛ ولی با این وجود بهتر است اگر چیزی اذیتتان می کند پیش از آنکه خشم و ناراحتی‌تان از کنترل خاج شود در مورد آن حرف بزنید. فقط حواستان باشد که هنگام حرف زدن در مورد این مسائل برای خودتان دردسر درست نکنید، برای رسیدن به بهترین نتایج بیش از هر چیز دیگری واقعیت ها را در نظر بگیرید.

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

حرف های تحریک کننده یک نفر ممکن است خیلی سریع از یک بحث پیش پا افتاده یک دعوای تمام عیار درست کند. شما وقتی بخواهید از عقاید شخصی خود دفاع کنید می توانید تبدیل به مخالفی سرسخت بشوید. با این حال به احتمال زیاد نخواهید توانست طرف مقابلتان را متقاعد به پذیرفتن عقاید خود بکنید و این بحث تنها فاصله بین شما را عمیقتر خواهد کرد. عاقلانه ترین کار ممکن این است که از هر گونه بحث و درگیری لفظی خودداری کنید. این موضوع به آن مهمی که فکر می کنید هم نیست و اختلافات خود بخود حل خواهند شد. مواجه شدن با حقایق تلخ در رابطه با کسانی که دوستشان دارید همیشه برای شما سخت بوده است، اما دیگر وقت آن رسیده است که از حمایت بیهوده از آنها دست بردارید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز در حالی که دارید در وبسایت ها و صفحه های مختلف اینترنتی می گردید به فرصت های شغلی جدیدی برخواهید خورد که با اهداف جاه طلبانه ی شما هماهنگ هستند، شاید حتی به فرصت‌هایی برای پیشرفت بربخورید که پیش از این هرگز به آنها فکر نکرده بودید. شاید فکر کردن به این فرصت ها شما را کمی نگران کند، اما قطعا برایتان هیجان انگیز خواهد بود. شما قطعا در این مورد از روی عجله تصمیم گیری نخواهید کرد، اما به احتمال زیاد این موقعیت ها برای شما قدرت و ثروت به همراه خواهند داشت. امروز چه قصد داشته باشید به رابطه ی عاطفی خود جان تازه ای ببخشید و چه تنها باشید و قصد شروع رابطه ی تازه ای را داشته باشید بخت با شما یار خواهد بود.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز شما بسیار قدرتمند هستید، به ویژه اگر کسی بخواهد رئیس بازی درآورده و کنترل شما را در دست بگیرد با قدرت تمام به آنها چنگ و دندان نشان خواهید داد. بیشتر وقت ها ترجیح می دهید که سکوت اختیار کنید و  بی آن که چیزی بگویید خواسته های دیگران را به جا بیاورید، ولی در حال حاضر آماده‌اید تا با تمام توانتان با هر کسی که بخواهد به حریمتان تجاوز کند مبارزه کنید. این که به دیگران نشان دهید کجا ایستاده‌اید کار خوبی است به شرط آن که در این مسیر زیاده روی نکرده و همه را خرج نکنید. شما به زودی به هدفتان در زمینه روابط عاطفی خواهید رسید. کافی است جسارت به خرج دهید و در راه رسیدن به عشقتان قدم بردارید.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شما عشق و حمایتی که از طرف خانواده و دوستانتان دریافت می کنید را از صمیم قلب تحسین می کنید. با این حال وقتی کسی بخواهد در کارتان دخالت کند اصلا خوشحال نخواهید شد، به ویژه اگر هدفتان برایتان از اهمیتی ویژه برخوردار باشد. امروز صبرتان خیلی کمتر از همیشه است و هر دخالتی که در کارتان صورت بگیرد باعث می شود خیلی سریع عکس‌العمل نشان دهید. در رفتار خود محکم باشید، ولی این را نیز در نظر داشته باشید که ممکن است با رفتار خود بحث و درگیری بیشتری به وجود بیاورید. قبل از این که بخواهید به کسی جوابی بدهید خوب فکر کنید. دلیلی وجود ندارد که بخواهید همه پل های پشت سرتان را خراب کنید، طوری رفتار کنید که بتوانید بعد از فروکش کردن خشمتان در صورت طرف مقابل نگاه کنید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

شاید امروز بتوانید تمام مسیرتان تا رسیدن به موفقیت را در ذهن خود مجسم کنید، اما باید این واقعیت را در نظر داشته باشید که رویا پردازی کافی نیست و باید تمام تلاش و توان خود را به کار بگیرید تا به سر منزل مقصود برسید. فقط فراموش نکنید که در این راه خودتان را در هر شرایطی محق ندانید و انعطاف پذیری داشته باشید. به شرایط نگاه بی‌طرفانه ای داشته باشید و واقعیت ها را همان طور که هستند بپذیرید. امروز ممکن است تنها با یک نگاه عاشق شوید. فرقی ندارد که برای بار اول این شخص را ببینید و یا او یکی از دوستان قدیمیتان باشد که تا پیش از این هیچ احساسی نسبت به او نداشته‌اید و یکباره از نظرتان جذابیت فوق العاده ای پیدا کرده است.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

این که دیگران برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود آنقدر سماجت به خرج می دهند که حتی متوجه گستاخی خود هم نیستند شما را به تعجب می اندازد. از طرف دیگر هم نگران این هستید که مبادا دیگران فکر کنند شما از خودتان رفتارهای خشونت آمیز و بی‌ادبانه نشان می دهید و به همین دلیل ترجیح می دهید در رابطه با این موضوع سکوت اختیار کنید. در صورتی که زمان بیشتری صرف حرف زدن در مورد نیازها و خواسته‌هایتان کنید، نزدیکان و دوستانتان شما را خیلی بهتر درک کرده و همکاری بیشتری با شما خواهند داشت. مشخص کردن حد و مرز رفتار گستاخانه‌ای نیست، در هر رابطه سالمی هر دو طرف به حریم شخصی نیاز دارند.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

حس می کنید همه چیز به حالت قبلی خود برگشته است، ولی هنوز هم برای رسیدن به ثبات به زمان احتیاج دارید. با وجود این که شدیدا دلتان می خواهد کار کاملا جدیدی را شروع کنید باید بدانید که فعلا بهترین کار ممکن این است که برای رسیدن به موفقیت عادت های قدیمی خود را حفظ کنید. نگران آنچه دیگران فکر می کنند و یا درباره شما می گویند نباشید، اهمیت افکار دیگران بسیار کمتر از نتایج کارهای شما است. نتیجه است که نشان می دهد چه کسی موفق تر است. اگر عشقتان را یافته‌اید همراه با او از لذت های کوچک زندگی بهره ببرید. یک شام دو نفره یا قدم زدن دست در دست یکدیگر گزینه های خوبی می توانند باشند.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز خرید برای خانه یکی از برنامه های اصلی روزتان خواهد بود. حس زیبایی‌شناسی شما در اوج خود قرار دارد و اگر به خرید بروید به احتمال زیاد انتخاب های خیلی خوبی خواهید داشت. شاید چیزهایی که انتخاب می کنید خاص و متفاوت باشند، اما قطعا برای حسن سلیقه تان مورد تحسین دیگران قرار خواهید کرد. مهمان‌هایی ناخوانده اما عزیز به دیدن شما خواهند آمد و مکالمات بسیار لذت بخشی با آنها خواهید داشت. شاید حتی به یکباره تصمیم بگیرید که گروهی دیگر را هم به خانه تان دعوت کرده و این دورهمی را بزرگتر کنید. داشتن برداشت اشتباه از آنچه عشقتان از شما انتظار دارد می تواند باعث ایجاد ناراحتی شود؛ با دقت بیشتری به حرف های او گوش کنید.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

دلتان می خواهد به جای پرداختن به مشکلاتی که باید با آنها مواجه شوید، همه چیز را رها کرده و به جای دیگری بروید. حتی اگر ایده این جابجایی در واقع اصلا قابل تأمل نباشد هم فشار زیادی که بار مسئولیت ها به شما وارد می کنند باعث می شوند بخواهید این کار را انجام داده و از همه چیز فرار کنید. با این حال اکنون به هیچ عنوان زمان خوبی برای ایجاد تغییرات به این بزرگی که زندگی خصوصی‌تان را نیز بهم میزنند نیست. به جای این کار مشکلات کوچکی که برایتان پیش می آیند را قبل از آنکه خیلی بزرگ شوند حل کنید تا کارتان به چنین جایی کشیده نشود.  اگر بچه دارید امشب بچه ها را بیرون ببرید و تفریح مورد علاقه آنها را با یکدیگر انجام دهید.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز افکار مختلف در سرتان می چرخند و حتی فکرش را هم نمی‌توانید بکنید که طی چند هفته آینده سرتان چقدر شلوغ خواهد بود. حتی اگر تمام برنامه‌هایتان حساب شده باشند و در انتظار برداشتن قدم بعدی باشید هم نمی‌شود جلو پریده و با یک دور خیز به خواسته های خود برسید. شما باید قدم به قدم به سوی آینده پیش بروید و برای برداشتن هر قدم به اندازه کافی وقت بگذارید و هر مانع حقیقی و خیالی که بر سر راهتان است را بردارید. پاک کردن ذهنتان از افکار بیهوده جا را برای رویاهایی تازه باز خواهد کرد. اگر در رابطه عاطفی‌تان احساس عدم رضایت می کنید به روزهای اول آشناییتان فکر کنید و به این که چه چیزی باعث شد عاشق همسرتان شوید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز انواع مختلف کارها و آثار هنری شما را به خود جذب می کنند و شاید حتی به این فکر بیفتید که برای یادگیری این هنرها در کلاسی ثبت نام کنید. اگر اینقدر مصمم هستید امروز قطعا روز خوبی برای این کار خواهد بود. امروز یک فانتزی رمانتیک ذهن شما را به خود مشغول کرده است و نمی توانید این تصویر رویایی را از ذهن خود خارج کنید. بر خلاف انتظارتان، با در میان گذاشتن این تصویر رویایی با شخصی که دوست دارید با واکنش منفی او روبرو خواهید شد. فراموش نکنید که به قول شکسپیر انتظار داشتن از طرف مقابل ریشه ی اصلی شکستن قلب ها است. رویا و آرزو داشتن خیلی هم خوب است، اما به شرطی که شما را از دنیای واقعیت ها دور نکند.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

 

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    انرژی مثبت