شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 12 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/12

فال روزانه شنبه 12 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/12

فال روزانه شنبه 12 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/12

فال روزانه شنبه 12 مهر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/07/12

 

 

فال روز تولد 99/07/12

 

 

دوست عزیزی که 12 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی جاه طلب، دارای اعتماد به نفس، مستقل، مثبت اندیش و مدیر و مدبر هستید و همیشه، خواه در خانه و خواه در محل کار، به خاطر عملکرد فوق العاده ای که از خودتان به نمایش می گذارید مورد تحسین قرار می‌گیرید. تمام تلاش های شما صادقانه هستند و همین باعث می شود بتوانید بین زندگی شخصی و حرفه ای خود تعادل برقرار کنید. شما باید بیش از همیشه به وضعیت سلامتی خود رسیدگی کنید و رژیم غذایی سالمی را دنبال کنید و جلوی خودتان را بگیرید و از خوردن غذاهای ناسالم پرهیز کنید و ورزش را در برنامه روزانه خود جای دهید. امسال باید در سرمایه گذاری پول‌هایی که به سختی و با زحمت فراوان به دست آورده‌اید دقت و احتیاط بیشتری از خودتان نشان دهید. پیش از هر اقدامی تمام جوانب را به دقت مورد بررسی قرار دهید تا بیشترین سود ممکن را به دست بیاورید. توانایی بالایی که شما در بیان ایده ها و نظرات خود دارید باعث می شود که بتوانید در سالی که پیش رو دارید به بالاترین مدارج ممکن برسید. مقامات مافوقتان با دیدن تلاش های صمیمانه و صادقانه شما مسئولیت های زیادی را به عهده تان خواهند گذاشت و شما با موفقیت در انجام این کارها آنها را شگفت زده خواهید کرد. امسال شما شیرین ترین رویای خود را در واقعیت خواهید دید و عشق زندگیتان را پیدا خواهید کرد. شاید هم بتوانید بالاخره نظر کسی که مدت ها عاشقش بوده‌اید را به خود جلب کنید. آبان و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

رها کردن رویایی غیر منطقی آخرین کاری است که دلتان می خواهد انجام دهید، دلیل آن هم چیزی نیست جز این که حاضر نیستید به شکست خود اعتراف کنید. با وجود این که اطرافیانتان هنوز دارند شما را تشویق می کنند که برای رسیدن به خواسته‌هایتان تلاش کنید، شما خودتان کم کم دارید واقعیت ها را به چشم خود می بینید و درک می کنید که چه چیزهای امکان پذیر و چه چیزهایی غیر ممکن هستند. در هر حال این موضوع نباید باعث ایجاد  تردید نسبت به خودتان و توانایی‌هایتان شود. وقتی هنوز فرصت های بیشماری برای رسیدن به موفقیت پیش رویتان قرار دارند نباید تسلیم شوید. روش های رسیدن به مقصد را تغییر دهید، اما خود مقصد نهایی را هرگز!

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.

 

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

به نظر می رسد این روزها احساساتتان دارند جدی تر می شوند و این موضوع باعث می شود که بخواهید خودتان را از جمع دور کنید. حتی اگر بخواهید خودتان را از جمع کنار کشیده و کمی برای خودتان وقت بگذارید هم، این گوشه گیری شما بدین معنی نیست که فردی غیر اجتماعی هستید. با این حال لازم نیست بین خودتان و کسی که دوست دارید فاصله ایجاد کنید. در واقع امروز می تواند روزی فوق العاده برای رسیدگی به روابط رمانتیک‌تان و یا ساختن چیزی زیبا باشد. سر و صداهای بی مربوط را به حداقل برسانید، ولی تلاش کنید فردی که دوست دارید را در کنار خود داشته باشید. این عشق است که دنیا را به حرکت در می آورد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

اگر امروز در محل کارتان استرس این را داشتید که چرا همه چیز خیلی خوب و روبراه به نظر می رسد کاملا حق دارید، زیرا احتمال این که یک جای کار ایراد داشته باشد خیلی زیاد است. شما امروز جنبه مثبت همه چیز را می بینید، این خیلی خوب است، اما می تواند باعث شود مشکلات موجود را نبینید و نتیجه گیری های اشتباهی داشته باشید. به جای این که هر پیشنهادی که به شما می شود را بلافاصله بپذیرید بهتر است یکی دو روزی جنبه های مختلف آن را در نظر گرفته و همین امروز به آن جواب مثبت ندهید. امروز خودتان را به چالش کشیده و با ایجاد تغییر در کارهای تکراری و خسته کننده تان به روز خود انرژی و شور و نشاط ببخشید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

خلاقیت شما در حال حاضر در حد بسیار بالایی قرار دارد و رویاهای رنگارنگی که در سرتان می پرورانید برای شما در حد واقعیت طبیعی به نظر می رسند. با این حال، هرچند به نظر می رسد این رویاها به واقعیت بسیار نزدیک هستند، تبدیل کردن آنها به حقیقت به آن سادگی ها که فکر می کنید نیست. اگر در مسیر رسیدن به این رویاهایتان با مشکلی مواجه شدید خودتان را به خاطر کمبودها و کوتاهی هایی که داشته اید ببخشید، شما هم مثل هر آدمیزاد دیگری محدودیت ها و ضعف‌هایی دارید و می توانید دچار خط و اشتباه شوید. اگر دیگران سعی دارند ایده های خود را به زور به شما تحمیل کنند سکوت کرده و واکنش نشان ندهید، این بهترین جواب برای آنها می تواند باشد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز حتی اگر دیگران شما را برای نشان دادن احساساتتان تحت فشار بگذارند هم تمایل زیادی به بروز آنها ندارید. شما فکر می کنید که مسائل احساسی امری کاملا خصوص هستند و به هیچ کسی ارتباطی ندارند. شما ترجیح می دهید با لبخندی ساختگی کارهایتان را پیش ببرید و حتی شرایط کاری خود را بهبود ببخشید. با این همه نباید دریچه های قلبتان را قفل کرده و فقط به دلیل این که فکر می کنید این روش عمل گرایانه تر است چشمتان را به روی احساستان ببندید. زندگی بدون احساسات همچون جسمی بدون روح است. راهی برای تخلیه انرژی فراوانی که در وجود خود احساس می کنید بیابید در غیر این صورت این انرژی را برای خودتان به درگیری ذهنی تبدیل خواهید کرد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد

خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست

مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست

تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز شاید به خاطر این که فکر می کنید آسان گرفتن در برقراری ارتباطات زمینه لازم برای صمیمیت و نزدیکی بیشتر در رابطه را فراهم می کند، حاضر شوید به خاطر کنار آمدن با دیگران مسیری که در ابتدای روز برای خودتان در نظر داشته‌اید را تغییر بدهید. با این حال صبوری لازم برای این که این راه را تا آخر ادامه دهید نخواهید داشت و با این کار دیگران را نیز از مسیر خود منحرف خواهید کرد، پس بهتر است از اول برنامه های خودتان و دیگران را به هم نریزید! در حال حاضر هیچ راه میان بر و یا رایگان و بدون زحمتی برای رسیدن به خواسته‌هایتان وجود ندارد، این نکته را یادتان باشد که تنها چیزی که بدون زحمت رشد می کند علف هرز است!

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما احساس می کنید که توانایی های بسیار زیادی دارید و تأثیری که روی محیط اطرافتان دارید انکار ناپذیر است. شما دقیقا از داشته های خود آگاه هستید و این به شما اعتماد به نفس می دهد و باعث می شود فکر کنید قدرت مهارت های شما منحصر بفرد است، اما باید این نکته را به یاد بیاورید که این تنها شما نیستید که این توانایی ها را دارید. یادتان باشد که تواضع بدین معنا نیست که خودتان را دست کم بگیرید، بلکه یعنی کمتر به خودتان فکر کنید. امروز بعدازظهر تنهایی به پیاده روی بروید و در خلوت خودتان به تصمیمات مهمی که باید بگیرید فکر کنید. ذهنتان را آزاد بگذارید و هیچ محدودیتی برای خود قائل نشوید.
 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

معمولا حواس شما با چنان قدرتی کار می کنند که در تشخیص تفاوت بین رویا و واقعیت با یکدیگر به مشکل زیادی بر نمی‌خورید. اما تحت شرایط کیهانی فعلی ذهنتان کمی بهم ریخته و مرز بین افکار و رویاهایتان را به درستی تشخیص نمی‌دهید. هر چند در حال حاضر خیلی در جریان آنچه در اطرافتان می گذر نیستید، اما خیلی خوب می توانید تعصبات خودتان را تشخیص دهید. قضاوت کردن در مورد دیگران و پیش داوری هایی که در مورد آنها می کنید شخصیت آنها را تعریف نمی‌کند، بلکه معرف شخصیت خود شماست.  در هر صورت اجازه ندهید کسی حرف خود را به زور به شما تحمیل کند و اراده ای محکم داشته باشید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست

تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شما می توانید موقعیتی دشوار را تبدیل به داستانی به یاد ماندنی کنید. خوشبختانه این هنرمندی شما به نفع خودتان تمام خواهد شد، زیرا باعث می شود دیگران سمت روشن قضیه را دیده و داستان را از زاویه دید شما ببینند. با این حال باید مواظب باشید که با اغراق و زیاده روی بیش از حد در دیگران واکنش منفی ایجاد نکنید. امروز از آن روزهایی است که نشسته و منتظر می‌مانید تا دیگران قدم اول را بردارند، اگر می دانید نوبت خودتان است منتظر چه نشسته‌اید؟ کمی جسارت به خرج دهید و از حق خودتان دفاع کنید. وقتی همه می دانند که نوبت شماست هیچ کس از دستتان ناراحت نخواهد شد، اگر بشوند هم مهم نیست، چون حق با آنها نیست.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر:یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز شما از این که دوستانتان در کنارتان هستند بسیار ممنون و سپاس گزار هستید، به ویژه اگر نشان دهند برای انجام کاری که به آنها ارتباطی پیدا نمی‌کند با شما همکاری کنند. با این حال شما ترجیح می دهید که حمایت آنها را نپذیرید، زیرا دلتان نمی‌خواهد که مدیون آنها باشید. این یک مسابقه نیست، دست از شمردن بده و بستان‌هایی که با نزدیکانتان دارید برداشته و بدون قضاوت کردن در مورد آنها به خاطر کمک ها و حمایت‌هایشان سپاسگزار باشید. امروز بحث کردن با شما بی فایده است، زیرا چنان قدرتی در کلام شما نهفته است که می توانید به حق بودن خودتان را به راحتی اثبات کنید و حرف خودتان را به کرسی بنشانید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

موقعیت فعلی شما در محل کارتان خیلی خوب است و حتی ممکن است در مورد ترفیع رتبه و یا افزایش حقوق شما تصمیماتی گرفته شده باشد. مجموعه ای از اتفاقات و خبرهای مثبت باعث شده‌اند که نسبت به آینده مثبت نگری بیشتری داشته باشید. با این حال باید این را هم در نظر داشته باشید که فکر کردن به آنچه خودتان گمان می کنید لیاقت آن را دارید لزوما زمینه را برای رسیدن شما به موفقیت فراهم نخواهد کرد. بر عکس، داشتن انتظارات غیر منطقی تنها باعث دلسردی و نا امیدی شما خواهد شد. روش های قدیمی شما کمک زیادی در پیش بردن رابطه عاطفی‌تان به شما کرده‌اند، اما حالا دیگر وقت آن رسیده است که در روش ها و برخوردهایتان تجدید نظر کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر:دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

رویاپردازی کردن در مورد اتفاقات هیجان انگیز باعث به وقوع پیوستن آنها نخواهد شد، اما می تواند دری را به روی شما باز کند که پیش از این حتی وجود هم نداشته است. استفاده از فانتزی‌هایتان برای گسترش دادن افق‌هایتان به شما کمک خواهد کرد که از حد و مرزهای خود ساخته ای که شما را تا کنون محدود کرده بودند فراتر بروید. امروز مکالمه ای پیش پا افتاده با یکی از دوستانتان می تواند به بحث در مورد فلسفه و معنای زندگی تبدیل شود. مواظب باشید ذهن خودتان را بیش از اندازه درگیر این مسئله نکنید، در غیر این صورت چنان ذهنتان مغشوش و نگران خواهد شد که از کارها و وظایف روزمره تان باز خواهید ماند.
 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند

کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست

چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست

تعبیر:دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied