شمانیوز
شما نیوز

چرا سفر به شمال ممنو‌ع نشد؟

رئیس مجمع نمایندگان مازندران از ستاد ملی مقابله با کرونا به‌خاطر عدم اعمال محدودیت رفت وآمدبه استان‌های شمالی انتقاد کرد.


چرا سفر به شمال ممنو‌ع نشد؟
مهدی سعادتی، اظهار کرد: اعمال نکردن محدویت سفر به گیلان و مازندران نشانه تعارض رفتار دولت در عرصه مهار ویروس مرگبار کرونا است.

وی با اشاره به آمار بالای مبتلایان به کرونا در گیلان و مازندران، خاطرنشان کرد: افزایش آمار مرگ ومیر و ابتلا به ویروس کرونا در شمال ناشی از آزادی سفر به این استان‌ها است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران یادآور شد: اعمال محدودیت سفربه مازندران وگیلان می‌تواند تا حدود زیادی از روند ابتلا مردم بومی و مسافران این استان‌ها به کرونا بکاهد.

سعادتی با اشاره به بی‌دقتی قابل تامل درنگنجاندن استان‌های شمالی در لیست استان‌های دارای محدودیت سفر، گفت: نتیجه این بی‌دقتی قطعا افزایش شمار مبتلایان و بستری بیماران در داخل این استان‌ها و تهران طی روز‌های آینده است.

وی با تاکید بر مسؤولیت خطیر ستاد ملی مقابله با کرونا در حفظ سلامت مردم، خاطرنشان کرد: بی‌توجهی درباره اعمال محدودیت سفر به شمال کشور، نقض اهداف اولیه ستاد ملی مقابله با کرونا است.

نماینده مردم بابل در مجلس با تجلیل از اقدامات موثر و فداکاری کادر درمانی کشور در مقابله با کرونا، تصریح کرد: افزایش تعامل و همگرایی تصمیم سازان در فرآیند‌های اجرایی، تقنینی و قضایی می‌تواند روند مهار ویروس مرگبار کرونا را شتاب بخشد.

سعادتی با تاکید بر اهمیت منع سفر و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مهار ویروس کرونا، گفت: مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در خصوص بی‌توجهی به اجرای منع محدودیت سفر به این استان وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا را مسؤول می‌داند و از بعد نظارتی به این موضوع ورود خواهد کرد.
 
منبع: خبرگزاری فارس

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied