شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 6 دی 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/10/06

فال روزانه شنبه 6 دی 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/10/06

فال روزانه شنبه 6 دی 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/10/06

فال روزانه شنبه 6 دی 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/10/06

 

فال روز تولد 99/10/06

 

دوست عزیزی که 6 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی بسیار پر انرژی، جسور، پر شور و شوق، باهوش و دارای شخصیتی منحصر بفرد هستید و این ترکیب فوق العاده شما را به شخصی دوست داشتنی تبدیل می کند که همه را به خود جذب می کند و آنها را با صحبت ها و شخصیت خود تحت تأثیر قرار می دهد. با این همه شما رفتاری تهاجمی دارید و خیلی زود عصبی می شوید و این رفتارها می توانند چهره ی شما را نزد دیگران مخدوش کنند. شما از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما تحت تأثیر فشارهای عصبی و استرس ممکن است مشکلاتی جزئی در وضعیت سلامت شما به وجود بیایند. فعالیت های مذهبی و معنوی می توانند به رهایی شما از این وضعیت کمک قابل توجهی کنند. امسال از لحاظ مالی می تواند برای شما یک سال فوق العاده باشد. سرمایه گذاری هایی که در گذشته کرده اید سود زیادی را برایتان به همراه خواهند داشت و درگیری های حقوقی تان هم به نفع شما به نتیجه خواهند رسید. پول هایی نیز از منابع مختلف و به صورت غیر منتظره به دستتان خواهند رسید. سفرهای کاریتان نیز موفقیت آمیز خواهند بود و فرصت کسب درآمد بیشتر را برایتان فراهم خواهند کرد. در زمینه ی حرفه ای باید سعی کنید برای کسب موفقیت بیشتر روابط خود را گسترش دهید. مجردها روابط عاطفی جدید را آغاز خواهند کرد که به احتمال زیاد به ازدواج ختم خواهند شد. دی، بهمن و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

درست زمانی که احساس می کردید همه چیز بر علیه شما دست به دست هم داده است اوضاع شروع به تغییر کرده و رو به بهبود پیش می روند. شما به این موضوع پی خواهید برد که هیچ لزومی ندارد که بخواهید شخصیت واقعیتان و خواسته ها و نیازهایتان را از دیگران مخفی کنید. هر چقدر که به روحیات واقعی و شخصیت حقیقی خود بیشتر وفادار باشید دوستان و همراهان بیشتری پیدا خواهید کرد.ماسکی که این اواخر به چهره ی خود زده اید را کنار بگذارید و به آینه نگاه کنید. اگر از آنچه در آینه می بینید خوشتان نمی آید یعنی وقت آن رسیده است که تغییراتی را در خود ایجاد کنید و همان شخصی شوید که دلتان می خواهد باشید. کارهای بیهوده ای که هیچ تفعی به حالتان ندارند را کنار گذاشته و ذهنتان را روی کارهایی که باید انجام دهید و موفقیت هایی که باید کسب کنید متمرکز نمایید. وظایفی که به عهده دارید را انجام داده و برای آینده تان آگاهانه و هدفمند برنامه ریزی کنید. به جای آنکه تمام منابع خود را به یکباره به کار بگیرید و آنها را هدر دهید، سعی کنید آنها را برای موقعیت مناسب خودشان ذخیره کنید.

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

شاید دیروز خیلی به شما خوش گذشته باشد، اما قرار نیست هر روز شما شبیه به هم باشد، پس سعی کنید بازگشت اوضاع به روال عادی را بپذیرید. البته باید استراحت کافی داشته باشید و به افکارتان اجازه دهید کمی نظم پیدا کنند. دویدن با بدنی که انرژی و توانی برایش باقی نمانده است امکان پذیر نیست؛ زندگی مسابقه دوی سرعت نیست، بلکه دوی استقامت است. شما امروز می توانید با تلاشی اندک کارهای بسیار زیادی را انجام دهید و موفق هم باشید. اگر کاری باید انجام شود که به دقت و ظرافت نیاز دارد شما امروز بهترین گزینه ی ممکن برای انجام آن کار خواهید بود و دیگران هم به این توانایی شما احترام خواهند گذاشت. دعوت هایی که امروز از شما می شوند را بدون فکر کردن رد نکنید، چون به احتمال زیاد حسابی به شما خوش خواهد گذشت. امروز ممکن است به یکباره و بی هیچ دلیلی شروع به گریه کنید، شاید خودتان دلیل این گریه را ندانید، اما نباید جلوی اشک هایتان را بگیرید تا کمی سبک شوید و احساس راحتی کنید. اگر شریک زندگیتان را یافته اید برای یافتن آرامش بیشتر به شانه های او پناه ببرید.

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

تلاش بسیار و برنامه ریزی هایی که این اواخر و با توجه بسیار به جزئیات انجام شده اند دارند شروع به نتیجه دادن می کنند. برای این که به بیشترین مقدار از موفقیت دست پیدا کنید باید حساسیت بیشتری به خرج داده و ببینید چگونه می توانید به دیگران خدمت کنید. تنها چیزی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که بیش از اندازه به خودتان فشار وارد نکنید و باری بیش از حد توانتان را به عهده نگیرید. شما امید و انگیزه فراوانی برای دنبال کردن اهداف و آرزوهایتان احساس می کنید، اما از این که حرکت بعدیتان چه باید باشد مطمئن نیستید. اجازه ندهید این تردید دست و پایتان را بگیرد. با اعتماد به حس درونیتان جلو بروید و خیالتان راحت باشد که اوضاع روبراه خواهد شد. امروز اگر خنده دارترین جوک های دنیا را هم تعریف کردید انتظار واکنش چندانی از دیگران نداشته باشید، چون همه به طور مرموزی جدی و درونگرا شده اند. حال و هوای امروز به گونه ای است که تقریبا همه محافظه کار و تا حدودی بد اخلاق شده اند. بهترین کاری که در چنین موقعیتی از شما ساخته است انجام کارهایی می تواند باشد که به نظم، تمرکز و دقت بالایی نیاز دارید. خودتان را درگیر دیگران و دلیل رفتارهای عجیب و غریبشان نکنید.

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز باید از خیال پردازی دست بردارید و روی کارهایی که لازم است انجام دهید تمرکز کنید. سعی کنید تا جای ممکن از موقعیت هایی که ممکن است شما را تحت تأثیر احساسات قرار دهند دوری کنید و خودتان را درگیر درام های عاطفی نکنید. امروز داشتن جدیت و محدود کردن خودتان به انجام مسئولیت ها و وظایفی که به عهده دارید رمز موفقیت شما خواهد بود. امروز دلتان نمی خواهد زیاد از خانه و حتی اتاق خوابتان فاصله بگیرید. اگر ضرورتی در کار نیست در خانه بمانید و کارهایی که در خانه لازم است انجام دهید را سر و سامان بدهید و اگر می توانید با کمی تغییر دکوراسیون و نزدیک کردن فضای خانه به آن چه در ذهنتان دارید آن را به محیطی امن و مطلوب برای خود تبدیل کنید. عکس هایی که خاطراتی خوب در پس خود نهفته دارند را روی میزهایتان بچینید و تابلوهایی که شامل جملات الهام بخش هستند را قاب کرده و به دیوار بزنید. تغییرات کوچکی در اهداف و خواسته هایتان به وجود آمده اند که شاید حال روحیتان را خیلی خوب کرده باشند، اما باید کمی بیشتر دقت کنید تا گرفتار توهمی بی اساس نشوید.

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز اوضاع دارد به نفع شما تغییر پیدا می کند. دیگران دارند شروع به درک حرف ها و نظرات شما کرده و به مسائل از زاویه دید شما نگاه می کنند. به هیچ عنوان نباید به خودتان و توانایی هایتان شک کنید، جلوی آینه بایستید و با صدای بلند به خودتان بگویید که خوب می دانید شخصی که در آینه می بینید می تواند هر کاری که بخواهد را همراه با موفقیت به انجام برساند. رفتار همراه با شوخ طبعی و بیخیالی امروز شما درست همان چیزی است که در حال و هوای جدی امروز مورد نیاز است، اما از طرفی هم باید در نظر داشته باشید که اگر می خواهید در انجام کارهایی که به عهده دارید موفق باشید لازم است رفتار جدی تری از خود نشان دهید و دست از بچه بازی بردارید. انتخاب با خودتان است، اما توصیه ی ما به شما این است که کمی عاقلانه تر رفتار کنید و با بهره گرفتن از حال و هوای جدی حاکم بر امروز کارهایی که مدتی است پشت گوش انداخته اید را به انجام برسانید. در حال حاضر احساسات درونیتان خیلی خوب می توانند شما را راهنمایی کنند و همدستی قدرتمند برایتان محسوب می شوند، پس به صدای قلبتان خوب گوش کنید.

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. شما نسبت به اطرافیان خود نگرش بهتری پیدا کرده اید و برای آنها احترام بیشتری قائل هستید و همین باعث می شود که بیشتر مورد احترام قرار بگیرید. برنامه ریزی ها و سخت کوشی های شما در چند وقت اخیر بالاخره دارند به ثمر می نشینند و می توانید نتیجه ی زحمات خود را به طور ملموسی احساس کنید. سطح تفکر شما و اطرافیانتان امروز با هم هماهنگ شده است و همین به شما کمک می کند تا در پیش بردن کارها موفق تر باشید. امروز احساستان تحت کنترل شما قرار دارد و افکارتان واضح و مشخص هستند، پس روی کارهایتان تمرکز کرده و وقت گذراندن با عشقتان را به فردا موکول کنید. به واکنش های اطرافیانتان دقت کرده و به نظرات و انتقادهایی که از آن ها می شنوید فکر کنید، زیرا ممکن است آنها به نکاتی در رابطه با وضعیت شما دقت کنند که از نظر خودتان مخفی مانده است. نسبت به آنچه می شنوید ذهنی باز داشته باشید و با پذیرفتن شنیده هایتان افق های پیش روی خود را گسترش دهید.

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز حال و هوایی جدی و تا حدودی گرفته دارد و همین باعث شده است که شما احساس کسالت و بی حوصلگی کنید. اگر می خواهید در چنین روزی حوصله تان سر نرود باید خودتان را با حال و هوای حاکم بر آن هماهنگ کنید و به سراغ انجام کارهایی بروید که به دقت و جدیت بیشتری نیاز دارند. برنامه ریزی قبلی خود را تغییر داده و برای انجام کارهایی که درحالت عادی وقت گیر و خسته کننده به نظر می رسند و مدت هاست انجام آنها را به تعویق انداخته اید برنامه ریزی کنید. امروز نمی توانید خودتان را با وضعیتی که در آن قرار گرفته اید هماهنگ کنید. سعی کنید بیش از اندازه در جهت قانع کردن دیگران به پذیرفتن افکار و ایده هایتان تلاش نکنید و به آنها تحمیل نکنید که کارها را همان طوری که شما می گویید انجام بدهند. به نگرش و روش های دیگران احترام بگذارید، شاید انجام کارها به روشی که شما فکر می کنید برایشان دشوار باشد و عملکردشان را محدود کند. با فکر کردن به اتفاقاتی که این اواخر برایتان پیش آمده اند لبخند به لبانتان نشسته و مکالمه هایی که داشته اید در ذهنتان مرور می شوند، با این حال فکر نکنید همه چیز به همین صورت ادامه خواهد یافت و مسئولیت هایی بیش از حد توانتان نپذیرید.

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

شاید دیروز بیشتر وقتتان را به استراحت و خوشگذرانی اختصاص داده باشید و صبح امروز هنوز برای بازگشتن به برنامه عادی روزانه تان آمادگی کامل نداشته باشید، اما در اعماق ذهنتان افکار و ایده هایی هستند که به اندازه گنجینه ای گرانبها ارزش دارند. شما احساس می کنید که اتفاقات بزرگی در آستانه وقوع هستند و آتش هیجان و ماجراجویی در وجودتان شعله می کشد، اما به نفعتان است که پیش از عملی کردن این ایده ها کمی به خودتان وقت بدهید. سعی کنید امروز با دیگران مسابقه ندهید تا بازنده نباشید. بی آن که قصد رقابت با بقیه را داشته باشید سرتان به کار خودتان باشد و روی وظایف و مسئولیت هایتان تمرکز کنید. سستی و بیحالی کسل کننده ای بر جو امروز حاکم شده است که شما را گیج و سردرگم کرده است. اینطور به نظر می رسد که کارها دارند خیلی کندتر از همیشه پیش می روند، اما چه کسی گفته است که هر چقدر کارها سریعتر پیش بروند نتیجه بهتر خواهد بود؟ سرعت لزوما تضمین کننده ی موفقیت نخواهد بود. روی کیفیت و کارآمد بودن نتیجه ی تلاش هایتان تمرکز کنید.

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

ذهن شما سرشار از ایده های خلاقانه ای است که در انتظار این هستند که بیان شده و مورد استفاده قرار بگیرند. حسی از درونتان شما را تشویق می کند که بلندترین قله ها را هدف بگیرید، اما عاقلانه تر این است که پیش از هر کاری ابتدا از محکم بودن جای پایتان اطمینان کامل پیدا کنید. هیچ اشکالی ندارد که بالاها را هدف بگیرید، اما باید قبل از برداشتن هر قدمی زیر پایتان را نگاه کنید و عقلتان را به کار گرفته و ببینید پایتان را کجا می گذارید. امروز لازم نیست نگران هیچ چیزی باشید زیرا همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و حتی اگر در ابتدای روز کمی از برنامه هایتان عقب باشید در پایان همه چیز به درستی انجام خواهد شد. شاید دلیل اینکه این اواخر در رسیدن به اهدافتان موفق نبوده اید این باشد که شما به جزئیاتی که همه به آنها توجه می کنند دقت کافی نداشته اید. امروز به پروژه ها و کارهایی رسیدگی کنید که به توجه و دقت بالاتری نیاز دارند. برنامه ریزی واقع بینانه و عملکرد از روی نظم و برنامه ریزی تضمین کننده ی رسیدن شما به اهدافتان خواهند بود. اگر عشقتان تماس هایتان را رد می کند بدون آنکه او را مورد قضاوت قرار دهید منتظر تماسش بمانید.

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

رویاپردازی های خوش بینانه در رابطه با رسیدن به موفقیت امروز ذهن شما را به خود مشغول کرده اند و آماده اید تا هر کاری را به شرط آن که شما را به سوی رسیدن به اهدافتان پیش ببرد با انرژی تمام انجام دهید. با این حال متمرکز کردن افکارتان روی این که در قدم بعدی چه کاری باید انجام دهید می تواند برایتان با چالش همراه باشد. قبل از این که دست به هر حرکتی بزنید به اندازه کافی وقت گذاشته و به رویاهایی که در سر می پرورانید خوب فکر کنید تا ببینید سرانجام به کجا ختم خواهند شد.  شاید احساس کنید که از لحاظ عاطفی محدود شده اید و نمی توانید آنطور که باید و شاید با دیگران ارتباط برقرار کنید و به روابط خود عمق ببخشید، اما خودتان را با فکر کردن به این چیزها نگران نکنید. اگر شرایط برای برقرار ی روابط جدی و عمیق مناسب به نظر نمی رسد اصراری به انجام این کار نداشته باشید. فعلا انرژی خود را روی انجام کارهایی که در زندگی شخصی و یا حرفه ای در انتظار انجام شدن هستند متمرکز کنید. موفقیت در انجام این کارها اعتماد به نفس شما را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز روز خیلی خوبی برای پرداختن به مسائل حساس و روابط عاطفیتان به نظر می رسد، زیرا احساس راحتی می کنید و می توانید نظرات و باورهایتان را با صراحت و به سادگی به زبان بیاورید. هیچ لزومی ندارد که بخواهید جلوی خودتان را بگیرید، زیرا دیگران هم درک خیلی بهتری از شما و احساساتتان دارند و گفته هایشان در رابطه با حرف های شما برایتان قابل درک است. سرزمین های دوردست شما را به خود فرا می خوانند و دلتان می خواهد که به سفرهای دور و دراز بروید، اما حتی اگر واقعاً قصد رفتن به سفر را دارید باید مواظب باشید که در خرج کردن زیاده روی نکنید، در غیر این صورت برای تامین مخارج سال نو که فاصله زیادی هم تا آن باقی نمانده به مشکل بر خواهید خورد. امروز باید دست از دویدن بردارید و کمی مکث کنید و کارهایی که تا بحال انجام داده اید را از نظر گذرانده و برای قدم های بعدی خود برنامه ریزی کنید. امروز حال و هوایی با ثبات و منطقی دارد که به شما کمک خواهد کرد که جای پایتان را محکم کرده و با قدم هایی مطمئن پیش بروید. کارهایی که نفعی به حالتان ندارند را کنار گذاشته و روی کارهایی که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند تمرکز کنید.

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما هیجان خیلی زیادی در رابطه با آینده و اهداف خود احساس می کنید و ذهنتان درگیر اتفاقاتی است که قرار است به زودی بیفتند. با وجود این که چند روز گذشته برای ما با کار و تلاش بسیاری همراه بوده و سرعت همه چیز به نظرتان بیش از اندازه بوده است، امروز اگر بتوانید وقت بیشتری را با دوستان و عزیزان خود بگذرانید حالتان خیلی بهتر شده و تمام فشاری که در این چند روز روی خود احساس می کرده اید را فراموش خواهید کرد. چرخه رشد جدیدی در زندگی و کارهای شما شروع شده است که به رسیدگی و تقویت زیادی از جانب شما نیاز دارد. شما باید اجازه دهید ابتدا ذهنتان برای این رشد و تغییرات آماده شود و سپس آنها را به مرحله عمل در آورید. اگر دیدید رفتار اطرافیانتان نسبت به همیشه تغییر کرده است و مدام در حال انتقاد و ایراد گرفتن هستند تعجب نکنید. آنها از حرف هایشان نظر بدی ندارند و نمی دانند که حرف هایشان شما را ناراحت می کند. سعی کنید تا جای ممکن به اتفاقات اطراف خود نگاه مثبتی داشته باشید در غیر این صورت ناگهان خودتان را در چنان شرایط ناراحت کننده ای خواهید یافت که تمام روز رهایتان نخواهد کرد.

divider1

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied