شمانیوز
شما نیوز

این زن 42 ساله 4 ابرو دارد + تصاویر

مادر سه فرزند اعلام کرده است، مردی که قرار بود با او ازدواج کند او را بعد از درمانش برای ابروهایش ترک کرد چرا که او به دلیل اشتباه و ناشی بودن آرایشگرش حالا چهار ابرو داشت.

این زن 42 ساله 4 ابرو دارد + تصاویر

مادر سه فرزند اعلام کرده است، مردی که قرار بود با او ازدواج کند او را بعد از درمانش برای ابروهایش ترک کرد چرا که او به دلیل اشتباه و ناشی بودن آرایشگرش حالا چهار ابرو داشت. "جامی لدبتر" 42 ساله اهل کانزاس سیتی در ایالت میسوری که تصاویرش را در این بخش مشاهده می کنید به شبکه ی WDAF گفت که او در ابتدا زمانیکه دخترانش در نوامبر گذشته 250 دلار به عنوان هدیه و برای درمان ابروهایش به او پول دادند خیلی هیجان زده شد، زیرا او تقریبا بدون ابروی و بسیار کم پشت به دنیا آمده بود با این حال، جلسه میکروبلیدینگ با تخفیف بسیار زیاد اشتباه انجام شد و او به جای دو ابرو، دارای چهار ابرو شد. نه تنها نتیجه نهایی اعتماد به نفس او را درهم شکست، بلکه منجر به شکست یک رابطه عاشقانه نیز شد.

 

جامی-لدبتر

 

"جامی " می گوید :من هرگز چنین چیزی را حتی برای بدترین دشمنم هم آرزو نمی کنم. "او در حالی که ابروهایش را درهم کشیده بود، گفت:کاری که با اعتماد به نفس من انجام شد، سخت بود. من ویران شدم، حتی فردی که قرار بود با من ازدواج کند رابطه اش را با من قطع کرد.

 

تصویر-4-ابرو

 

میکروبلیدینگ ظاهر موها را با استفاده از رسوبات رنگی نیمه ثابت زیر لایه اول پوست شبیه سازی می کند و یک ابروی پرتر و طبیعی را ایجاد می کند. قیمت در محل های مختلف متفاوت است، اما برای اولین بار می تواند 1000 دلار هزینه داشته باشد ؛ اگرچه این کار دائمی نیست، اما نتیجه نهایی می تواند بین یک تا سه سال بماند. " لدبتر" تمام پولش را به یک فرد ناشی داد تا برایش ابرویی زیبا طراحی کند در حالی که برخلاف تصورات او اوضاع از قبل خیلی بدتر شد و موجب شد او مدتها حتی نتواند از خانه بیرون برود.

 

ابروهای-عجیب

 

این مادر گفت که او پس از درمان مشکل ظاهری ابروهایش توانست به محل کار و ..برود و پیش از آن جرات ظاهر شدن بیرون از خانه را نداشت زیرا نمی خواست که دیگران ابرو های افتضاح او را ببینند. هرچند او در آن دوران سخت سعی کرد با آرایش کردن آن ها را بپوشاند.

 

خانم-_جامی-لدبتر_

 

بعد از مدتی بالاخره راه چاره ی دیگری یافت و از زنی که ادعا می کرد می تواند آن ها را استتار کند کمک گرفت، اما آن ها در نهایت بدتر شدند و به جای 2 ابرو حالا اون 4 ابرو داشت و باید راه حل بهتری برای خود پیدا می کرد تا اینکه در نهایت نزد "کارا گوتیرز" رفت، یک هنرمند خال کوبی دارای مجوز که صاحب سالن زیبایی در ایالت میسوری است و تخصص خاصی در حذف خالکوبی و اشتباهات تاتو به خصوص در صورت دارد. گوتیرز که در کارهای آرایشی متعدد، از جمله برداشتن خال کوبی، تخصص دارد، زمانی که او برای اولین بار در ماه فوریه حیرت زده شد.

 

منبع : نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • تروی

    خوب بود