شمانیوز
شما نیوز

با ناسالم ترین مشاغل جهان آشنا شوید!

بسیاری از ما هرگز فکر نمی کنیم که چگونه شغل هایمان بر سلامتی مان تأثیر می گذارد در اینجا ما 10 مورد از ناسالم ترین مشاغل جهان را گردآوری کرده ایم.

با ناسالم ترین مشاغل جهان آشنا شوید!

بسیاری از ما هرگز فکر نمی کنیم که چگونه شغل هایمان بر سلامتی مان تأثیر می گذارد در اینجا ما 10 مورد از ناسالم ترین مشاغل جهان را گردآوری کرده ایم.

پرستاری

با وجود کمک به حفظ سلامت پرستاران یکی از ناسالم ترین شغل ها را دارند. یک مطالعه منتشر شده در مجله اداره پرستاری نشان داد که حدود 55 درصد پرستاران چاق بودند ، در حالی که مطالعه دیگری نشان داد از 19000 پرستار شرکت کننده در این مطالعه ، 10 درصد در هنگام کار از نظر جسمی آسیب دیده اند.

طراح گل

کار با گل یک کار کاملاً دلپذیر به نظر می رسد ، اما در واقع خطرات پنهانی زیادی وجود دارد. این کارگران خلاق به طور منظم از کف گل استفاده می کنند که می تواند باعث تحریک چشم و پوست شود. طراحان گل نیز می توانند از آسم شغلی رنج ببرند و همچنین ممکن است در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به عفونت های قارچی باشند. چه کسی می دانست گلها می توانند بسیار مضر باشند؟

ماهیگیران

اگر چه اکثر ما که برای لذت بردن ماهی می گیریم ، کار بسیار خطرناکی به نظر می رسد. در آمارگیری ملی مجروحان شغلی شغلی 2011 ، اداره آمار کار ایالات متحده دریافت که صنعت ماهیگیری در این سال با 121.2 در هر 100000 کارگر در حین کار جان خود را از دست داده است. غالباً کارگران هنگام واژگون شدن قایق جان خود را از دست می دادند.

 کارهای دفتری

 اگر فکر می کردید که کار نه تا پنج کار بی خطر است و بیشترین آسیبی که می توانید در یک دفتر متحمل شوید از برش کاغذ است ، اشتباه می کنید. به نظر می رسد که برای کسانی که در یک اداره کار می کنند و بیشتر روز نشسته اند بسیار خطرناک است.

 در حقیقت ، مطالعه ای که در سال 2013 انجام شد ، نشان داد که از 60348 مرد استرالیایی که آنها نظر سنجی کردند ، هرچه زمان نشستن مرد بیشتر باشد ، احتمال ابتلا به بیماری مزمن مانند بیماری های قلبی ، دیابت یا سرطان بیشتر است. اگر همین الان در یک اداره هستید ، بلند شوید و حرکت کنید.

 رقصنده یا طراح رقص

 مطالعه ای که در مجله پلیس و روانشناسی جنایی منتشر شده است دریافتند که رقصندگان و رقصندگان نسبت به سایر مشاغل مورد مطالعه ، میزان طلاق بالاتر است. اگر می پرسید چرا این مسئله تفاوتی در سلامتی آنها ایجاد می کند ، در نظر بگیرید که افراد مجرد تمایل به مرگ و میر بیشتری دارند ، از سلامت قلب و سلامت روانی بدتری نسبت به افرادی که در ازدواج هستند برخوردار هستند.

 وکیل

 اگر در حال تحصیل برای بار هستید ، اکنون نگاه خود را دور کنید - ظاهراً از هر 10 وکیل فقط 4 نفر حرفه خود را به هر کسی توصیه می کنند. یک دلیل ناراضی بودن وکلا ، استرس زیاد ناشی از کارشان است.

 مطالعه انجام شده توسط Law Care نشان داد که 47 درصد از شرکت کنندگان حقوقی آنها قبل از شکست احساس کرده بودند و 75 درصد از شرکت کنندگان گفتند که آنها محیط کار خود را استرس آور می دانند.

 استرس تأثیر مخربی بر سلامتی ما دارد و می تواند به انواع مشکلات مربوط به سلامتی از جمله زخم ، فشار خون ، بیماری قلبی و سکته منجر شود.

 مهماندار هواپیما

 به مکانهای آفتابی بروید و گشت و گذار کنید مکان های عجیب و غریب جدید فوق العاده به نظر می رسد ، اما برای آن مهمانداران هوا که در شیفت شب کار می کنند ، سبک زندگی جت ست می تواند خطرناک باشد. مطالعات نشان داده است که خطر ابتلا به سرطان پستان در زنانی که در طول شب به صورت طولانی مدت کار می کنند بیشتر از زنانی است که شب کار نمی کنند. در دانمارک ، آن دسته از زنانی که به صورت طولانی مدت در شیفت شب کار می کردند و مبتلا به سرطان پستان بودند ، جبران آسیب صنعتی خود را دریافت کردند.

 نیروهای نظامی را به خدمت گرفت

 CareerCast.com با محققان دانشگاه ویسکانسین کار می کند تا استرس زا ترین شغل ها را انجام دهد. یافته های اخیر آنها حاکی از آن است که نه تنها سربازی سربازی بدترین شغل است ، بلکه به دلیل موقعیت های بسیار خطرناکی که مجبور به روبرو شدن هستند استرس آورترین شغل در سال 2013 نیز لقب گرفته است.

تمیزکننده ها

تمیزکننده ها آنقدر بدشانس هستند که در معرض انبوهی از شرایط ناسالم و مواد شیمیایی قرار بگیرند. محصولات تمیز کننده اغلب حاوی حلال های مضر هستند ، که می تواند منجر به مسمومیت با حلال شود. محصولات تمیز کننده آنها همچنین می تواند باعث آسم شغلی شود.

 رانندگان اتوبوس

 دفعه بعد که راننده اتوبوس خود را دیدید با آنها مهربان باشید زیرا در سال 2010 اداره آمار کار دریافت که رانندگان اتوبوس بیشتر از سایر مشاغل آسیب دیدند و بیماری بیشتری دارند. این را به این واقعیت اضافه کنید که رانندگان اتوبوس هر روز به مدت طولانی می نشینند و شما یک کار بسیار ناسالم دارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied