شمانیوز
شما نیوز

حمله تند آرنولد شوارتزنگر به مخالفان واکسن

آرنولد شوارتزنگر با افزایش شمار مبتلایان به کووید نوع دلتا، پیامی برای هم‌وطنان آمریکایی‌اش فرستاد.

حمله تند آرنولد شوارتزنگر به مخالفان واکسن

به گزارش شمانیوز، آرنولد شوارتزنگر مدل، تاجر، سیاستمدار، بازیگر، فعال محیط زیست، ورزشکار و بدن‌ساز اتریشی آمریکایی و برنده جایزه گلدن گلوب بازیگری است. آرنولد شوارتزنگر  فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا است. او پیش از این‌ها در سمت ریاست شورای ریاست جمهوری در تناسب اندام و ورزش در زمان جرج بوش بود. مجله تایم در لیستی با عنوان تایم ۱۰۰ آرنولد شوارتزنگر  را دو بار در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ در فهرست صد شخصیت تأثیرگذار و بانفوذ جهان قرار داد. ارنولد با کسب ۷ عنوان قهرمانی در مستر المپیا بعد از رونی کلمن و لی هینی و مشترکا به همراه فیل هیث دومین بدنساز پرافتخار تاریخ بوده و رکوردار است. رکوردهای جهانی گینس از بدن وی بعنوان کامل ترین بدن انسانی یاد کرده است.

همزمان با افزایش شمار مبتلایان به کووید نوع دلتا، آرنولد شوارتزنگر پیامی برای هم‌وطنان آمریکایی‌اش فرستاد.

ستاره «ترمیناتور» به مخالفان پوشیدن ماسک می‌گوید: «مرده شور آزادی‌تان را ببرد.»

شوارتزنگر ۷۴ ساله گفت که بشریت به جای تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه ای که بر آزادی های شخصی تأثیر می گذارد ، باید به متخصصان در این زمینه گوش دهد.

«یک سال و نیم گذشته ، ما هنوز در بلاتکلیفی هستیم و هنوز افرادی در انکار همه گیری زندگی می کنند ، هنوز افرادی هستند که به ماسک اعتقاد ندارند ، هنوز افرادی هستند که می گویند که خوب ، ما نمی دانیم لازم نیست فاصله گذاری اجتماعی انجام دهیم ، و از این جور حرف ‌ها.

و من فقط فکر می‌کنم که باید بارها و بارها به مردم یادآوری شود که متخصصان می‌گویند ما باید از ماسک استفاده کنیم ، به ویژه هنگامی که به مکان‌های بسته می روید ، متخصصان می‌گویند که هنوز هم باید مرتباً دستان خود را بشویید ، باید فاصله اجتماعی را رعایت کنید. به خصوص در حال حاضر با بازگشت نوع جدید ویروس ، که اکنون چهارمین موج است ، ما واقعاً باید با هم همکاری کنیم.

arnoo

من همیشه می‌گویم که باید نقاط قوت خود را بشناسید و به متخصصان گوش دهید. اگر می خواهید در مورد ساخت عضلات دو سر بازویی بیاموزید ، به حرف من گوش دهید ، زیرا من عمرم را صرف مطالعه نحوه رسیدن به قله عالی این ورزش صرف کرده ام و به عنوان بزرگترین بدنساز تمام دوران لقب گرفته ام. ما تخصص های متفاوتی داریم.

دکتر فاوچی و همه ویروس شناسان و اپیدمیولوژیست ها و پزشکان در طول زندگی خود بیماری ها و واکسن ها را مطالعه کرده اند ، بنابراین من به آنها گوش می دهم و از شما می خواهم که همین کار را انجام دهید. هیچکدام از ما با تماشای چند ساعت ویدیو بیشتر از آنها یاد نمی گیریم. ساده است: اگر خانه شما در آتش می‌سوزد ، به یوتیوب نروید ، با آتش نشانی لعنتی تماس بگیرید. اگر حمله قلبی دارید ، گروه فیس بوک خود را بررسی نمی کنید ، با آمبولانس تماس می گیرید. اگر ۹ پزشک به شما می گویند سرطان دارید و باید آن را درمان کنید وگرنه می می‌میرید و یک پزشک می گوید سرطان از بین می رود ، شما همیشه باید طرف ۹ پزشک باشید.

در این مورد ، تقریباً همه متخصصان واقعی در سراسر جهان به ما می گویند واکسن ایمن است و برخی از افراد در فیس بوک می گویند که اینطور نیست.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied