شمانیوز
شما نیوز

اخبار زنده / منع تردد

جزئیات منع تردد از فردا 24 مرداد

کشور از دوشنبه 25 مرداد ماه به مدت 5 روز تعطیل شد.

جزئیات منع تردد از فردا 24 مرداد

طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا ایران تعطیل شد. کشور از دوشنبه 25 مرداد ماه به مدت 5 روز تعطیل شد.از فردا منع تردد از ساعت 12 ظهر اجرا می شود.منع تردد تا 5 شهریور ماه ادامه دارد.همه اصناف، ادارات، بانک‌ها به جز مشاغل ضروری تعطیل می‌باشند.

 

 

 

 

ممنوعیت تردد سراسری کرونایی از ظهر فردا؛ تعطیلی ۶ روزه

دکتر علیرضا رئیسی در خصوص مصوبات جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رئیس جمهور امروز برگزار شد، گفت: با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا علاوه بر تشدید و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ممنوعیت تردد در همه جاده های کشور از ساعت 12 فردا اعمال می شود و تا 5 شهریور ادامه دارد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: تمام مجوزهای صادر شده برای تردد لغو شده است و علاوه بر آن، افرادی که در این زمینه تخطی کنند جریمه می شوند و جریمه آن ها نیز پس از گذشت یکماه، دو برابر و اخذ می شود.

 

 

مشهد تعطیل شد

از روز دوشنبه تا شنبه هفته بعد تعطیل شد

بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل اعلام شد.

جزئیات این خبر به اطلاع خواهد رسید.

 

 

 

ادارات تهران فردا تعطیل شد

روابط عمومی استانداری تهران در خصوص خبر تعطیلی ادارات فردا گفت: علیرغم اینکه شهر تهران در رنگبندی جدید همچنان در وضعیت رنگ بندی قرمز و بحرانی کرونا قرار دارد، تا این لحظه تصمیمی برای تعطیلی ادارات تهران گرفته نشده است. صرفا به منظور پیش گیری از بحرانی تر شدن شهر، تا اطلاع ثانوی تمامی بانکها و ادارات دولتی ارائه دهنده خدمات ضروری با ۵۰ درصد و مراکز غیرضروری تنها با ۳۰ درصد نیروی کار و با رعایت پروتکل های بهداشتی خدمت رسانی خواهند کرد.

خبر فوری: دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران امروز در جمع خبرنگاران گفت: هیچ راهی نداریم جز ۲ هفته تعطیلی که از همین امروز باید آغاز شود.

خبر فوری: با توجه به برخی اظهار نظرهای ضد و نقیض در شبکه های اجتماعی در مورد خبر تعطیلی بانکها و ادارات تهران در روز ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ به علت کرونا، به اطلاع میرساند فعلا این خبر توسط دولت تائید نشده و بر این اساس تمامی بانکها و ادارات تهران فردا دایر هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied