شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

هرگز این غذا ها را در ترکیه نخورید

، از آنجایی که پیدا کردن یک طباخی مطمئن در کشور ترکیه امری نسبتاً دشوار می باشد از خوردن این غذا به خصوص در شهر های توریستی نظیر استانبول و آنتالیا پرهیز کنید. آسان ترین روش برای سفر با تور ارزان استانبول را با وبسایت لحظه آخر تجربه کندی.

هرگز این غذا ها را در ترکیه نخورید

شکم گردی یکی از فعالیت ها و تفریحات پر طرفدار در میان گردشگران تور ترکیه باشد و تنوع غذاهای سنتی موجود در این کشور می تواند برایتان بسیار جالب باشد، اما در این کشور نیز همانند سایر مقاصد گردشگری دنیا غذاهایی وجود دارد که نباید سمتشان بروید، در این مقاله قصد داریم به معرفی غذاها و خوراکی هایی که هرگز در ترکیه نباید امتحان کنید بپردازیم، در صورت تمایل به کسب اطلاعات در این زمینه با لحظه آخر همراه باشید.

1397070812150330815536744

 

کله پاچه

شاید برایتان جالب باشد که در کشور ترکیه نیز کله پاچه طبخ و سرو می شود، اما هرگز در ترکیه این غذا را نخورید، چرا که مراحل طبخ و آماده سازی این غذا نیازمند رعایت کامل موارد بهداشتی می باشد و در صورتی که این موارد رعایت نشود، خوردن کله پاچه می تواند شما را دچار مسمویت های غذایی کند، از آنجایی که پیدا کردن یک طباخی مطمئن در کشور ترکیه امری نسبتاً دشوار می باشد از خوردن این غذا به خصوص در شهر های توریستی نظیر استانبول و آنتالیا پرهیز کنید. آسان ترین روش برای سفر با تور ارزان استانبول را با وبسایت لحظه آخر تجربه کندی.

b7fc2497-a50e-4b05-bc73-8230acd77387

غذاهای خبایانی

در سفر به هر یک از شهر های کشور ترکیه می توانید اغذیه فروشی های بسیاری را در گوشه کنار خیابان های شهر ببینید که برخی از معروف ترین غذاهای سنتی این کشور را به فروش می رسانند، اما تا جایی که امکان دارد از خوردن این دسته از غذاهای ترکیه ای پرهیز کنید، چرا که اغلب این اغذیه فروشی ها از مواد بی کیفیت، تاریخ گذشته، روغن های چندبار مصرف شده و غیره برای طبخ غذا استفاده می کند در نتیجه گردشگران تور استانبول، آنتایا و به طور کلی کشور ترکیه بهتر است از خوردن غذا های خیابانی صرف نظر کنند. تور ترکیه

Capture

غذاهایی که در رستوران های سطح پایین سرو می شوند

رستوران های بسیار لوکسی در ترکیه به خصوص در شهر های توریستی این کشور وجود دارد که در هر یک از آن ها غذاهای بسیار لذیذ سرو  می شود اما در مقابل رستوران های پایین رده ای نیز در این کشور وجود دارد که غذاهایی بی کیفیت و حتی فاسد را به مشتریان خود سرو می کند، گردشگران تور ترکیه باید در انتخاب رستوران مورد نظر خود دقت کافی را به خرج دهند، در صورتی که مجبور به صرف غذا در رستوران های سطح پایین و حتی میان رده کشور ترکیه شدید، تا حد امکان از خوردن غذاهای دریایی پرهیز نمایید. رزرو سریع ارزان ترین تور لحظه آخری آنتالیا

با تمام این تفاسیر فراموش نکنید کشور ترکیه لذیذ ترین غذاهای سنتی دنیا را دارد که شما می توانید در رستوران های مناسب آن ها را سفارش داده و نوش جان کنید، امیدواریم این مقاله در سفر با تور ترکیه، تور استانبول و یا تور آنتالیا برایتان مفید واقع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied