شمانیوز
شما نیوز

ابلاغ طرح معلمان تمام وقت در هفته آینده

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به این که در طرح معلمان تمام وقت ۶ ساعت به مجموع ساعت فعالیت معلمان اضافه خواهد شد، گفت: این طرح کاملاً اختیاری است و افرادی که از آن استفاده کنند از فوق‌العاده ویژه دریافتی بهره‌مند خواهند شد.

ابلاغ طرح معلمان تمام وقت در هفته آینده

به گزارش شمانیوز: علی اللهیار ترکمن درباره طرح تمام وقت شدن معلمان اظهار کرد: این طرح با هدف بهبود معیشت معلمان مد نظر است و با اجرای آن معلمان بالاجبار تمام وقت نمی‌شوند، بلکه به اختیار خود از این طرح استقبال خواهند کرد.

وی افزود: معلمانی که به تمام وقت شدن علاقمند هستند از مزایای آن نیز بهره‌مند می‌شوند و ساعت کار معلمان از 24 ساعت در هفته به 30 ساعت افزایش می‌یابد که در مجموع ساعات فعالیت آنها در طول هفته 6 ساعت اضافه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در طرح تمام وقت شدن معلمان که 6 ساعت اضافه‌کاری در نظر گرفته شده است، آنها از فوق‌العاده ویژه بهره‌مند خواهند شد و با توجه به این که این مقوله به بند (و) منتقل شده در طول سال به حساب معلمان واریز می‌شود و در فیش حقوقی آنها لحاظ خواهد شد.

اللهیار تاکید کرد که معلمان تمام وقت از مزایای افزایش حقوق هنگام بازنشستگی هم بهره‌ خواهند برد و این طرح تا هفته آینده به استان‌ها ابلاغ خواهد شد، براساس این طرح اگر معلمان 6 ساعت بیشتر از مجموع ساعات موظف خود فعالیت کنند به فوق‌العاده ویژه آنها 25 درصد اضافه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied