شمانیوز
شما نیوز

جزئیات جدید از طرح ملی مسکن

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه از برنامه‌ای خبر داده که بر اساس آن واحدهای طرح ملی مسکن به متقاضیان واقعی خواهد رسید.

جزئیات جدید از طرح ملی مسکن
 به گزارش شمانیوز به نقل از تسنیم: سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه از برنامه‌ای خبر داده که بر اساس آن واحدهای طرح ملی مسکن به متقاضیان واقعی خواهد رسید.

محمود محمودزاده اظهار کرد: برای افزایش بهره مندی اقشار میان درآمدی جامعه از تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم، مذاکره ای با بانک داشتیم تا بتوان از ظرفیت تسهیلات این صندوق در پروژه های برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن استفاده شود تا علاوه بر اینکه این واحدها پیش خرید می شود، به دست متقاضی واقعی نیز برسد.

وی با بیان این‌که اگر این تفاهمنامه به زودی عملیاتی شود نقش ویژه ای در تامین مالی پروژه های مسکن در قالب برنامه اقدام ملی صورت می گیرد، تصریح کرد: صنعت ساختمان نقش قابل توجهی در اقتصاد و رضایتمندی اجتماعی دارد و یک صنعت بِکر است اما طی سالیان گذشته متاسفانه به کیفیت آن توجه نشده است.

وی بیان کرد: با توجه به تاثیر این صندوق ها در تامین مالی بخش مسکن می توانیم از این ظرفیت در تامین مالی جریان عرضه مسکن استفاده کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied