شمانیوز
شما نیوز

بازدید امام جمعه تبریز از بانک ملی ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

امام جمعه تبریز در بازدید از بانک ملی ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی گفت: بانک ها خدمتگزاران جامعه اسلامی و بانکداران امین مردم و دولت هستند و این جایگاه بسیار با ارزش است.

بازدید امام جمعه تبریز از بانک ملی ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، آیت الله دکتر آل هاشم از اداره امور شعب بانک در استان آذربایجان شرقی، بانک کارگشایی و دوایر مختلف شعبه تبریز بازدید و با کارکنان و مشتریان شعبه گفت و گو کرد.

 

وی ضمن تبریک هفته بانکداری اسلامی، از بانکداران خواست با مراجعه کنندگان و شهروندان برخورد شایسته داشته باشند تا حتی اگر امکان برآورده کردن تقاضای مشتری نیز وجود نداشته باشد اما فرد با برخورد شایسته بانکداران با رضایت از بانک خارج شود.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به بازدید خود از بانک ملی ایران ادامه داد: نکته قابل توجه درباره کارکنان بانک ملی ایران، شادابی آنهاست. شادابی و سرزندگی کارکنان، ارایه خدمات مطلوب تر به شهروندان و مشتریان را به دنبال دارد و نمود این امر در بانک ملی ایران را باید تبریک گفت.

 

آیت الله دکتر آل هاشم با اشاره به لزوم حفظ ارزش های اسلامی در میان کارکنان به ویژه بانوان عنوان کرد: نکته جالب دیگر در بازدید از این بانک، حجاب مناسب خواهران کارمند بود که ستودنی است. بنده معتقدم اگر خواهران شاغل در ادارات و نهادهای دولتی این مساله را رعایت کنند، فضای بیرون جامعه به خودی خود درست می شود.

 

همچنین مدیر اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی نیز اولویت های بانک ملی ایران را ارائه مطلوب خدمات بانکی، حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت افزایش اشتغال، حمایت از اقشار آسیب پذیر و همچنین افزایش رضایتمندی و تکریم مشتریان عنوان کرد و گفت: بانک ملی ایران سال گذشته در قالب مشارکت های اجتماعی در ساخت سه مدرسه در شهرستان های سراب، میانه و هریس با اداره کل نوسازی مدارس استان مشارکت کرده و اعتبار آنها از محل منابع قرض الحسنه تامین شده است. 

 

عادل غلامی رضایتمندی مردم از بانک ملی ایران را در گرو همدلی و ارایه خدمات شایسته عنوان و اظهار کرد: بانک ملی ایران در اشتغالزایی، تولید و رونق اقتصادی رتبه نخست را در استان آذربایجان شرقی در میان نظام بانکی کسب کرده است. همچنین بانک در احیای واحدهای صنعتی و بخشودگی جرایم و حمایت از تولیدکنندگان استان سهم قابل توجهی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied