شمانیوز
شما نیوز

غریب پور خبر داد:

رفع نیاز مالی برای توسعه معادن استان فارس

رئیس هیات عامل ایمیدرو از آمادگی این سازمان به منظور توسعه معادن استان فارس و رفع نیازهای مالی طرح ها خبر داد.

رفع نیاز مالی برای توسعه معادن استان فارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو این سخنان را در سفر به استان فارس اعلام کرد. رییس هیات عامل ایمیدرو به همراه مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به منظور بررسی طرح احیای معادن کوچک مقیاس و اکتشاف معادن شمال و شمال شرق استان فارس، اکتشاف جنوب استان (دولومیت لامرد ) و سایر طرحهای صنعتی و معدنی به این استان سفر کرد.

در این زمینه جلسه رونق تولید و بررسی نحوه مشارکت ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در طرح های صنعتی و معدنی، طرح های اکتشافی و زیر ساختی به ویژه مشارکت در طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس برگزار شد.

بنابر اعلام رئیس هیات عامل ایمیدرو، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، آمادگی خود را برای رفع نیاز مالی در اکتشاف مواد معدنی استان فارس را اعلام کرده است.

در این نشست وجیه الله جعفری مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران طی سخنانی گفت: طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک‌مقیاس با هدف استفاده از سرمایه‌های بخش خصوصی، افزایش تولید مواد معدنی، توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه‌یافته مورد توجه است.

وی اضافه کرد: در این راستا بسیج کمک های دولت برای راه اندازی طرح ها، شناسایی سرمایه گذاران، شناسایی سرمایه پذیران و همکاری با انجمن ها و تشکل ها در شمار برنامه های ایمیدرو به منظور تسریع در اجرای طرح ملی احیای معادن کوچک خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied