شمانیوز
شما نیوز

شکایت سعید مرتضوی از یک جانباز شاعر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):محمدحسین جعفریان گفت: سعیدمرتضوی بر اساس اطلاعات قوه قضاییه متهم است، من چه افترایی به او زده ام؟ به نظرم وی صرفا می خواهد از من به عنوان یک روزنامه نگار زهره چشم بگیرد.

محمدحسین جعفریان در گفت وگو با فارس، خبر از شکایت مرتضوی معاون سایق دادستان کل کشور از وی به جرم افترا داد و گفت: از من ابتدا مطلبی در سایت اول نیوز و سپس در سایت الف منتشر شد با عنوان «آیا خون آقای جوانفکر رنگین تر از پسر روح الامینی است؟» و در این مطلب اشاره ای کرده بودم به موضوع درخواست ایشان برای بازدید از اوین.

وی افزود: شکایت آقای مرتضوی از من به فراز پایانی این نوشته بر می گردد که در آن نوشته بودم: «آیا این درخواست شما عین لجبازی نیست؟ اگر هدف شما دلجویی و استمالت است آن هم از کسانی که به باور شما به آنها ستم شده، بروید از آقای روح الامینی دلجویی کنید کسی که قاضی مرتضوی متهم اصلی پرونده کهریزک متهم به قتل پسر او نیز هست ولی شما این متهم را به یکی از بالاترین مقامات کشور می رسانید..»

جعفریان گفت: وی برای همین قسمت از من به جرم افترا شکایت کرده و این در حالی است که من ماجرای پرونده وی را از خانواده شهید روح الامینی پیگیری کرده ام و آنها گفتند پرونده مرتضوی ابتدا در دادگاه عمومی تهران شعبه 1060 پیگیری شده بعدا در دادسرای کارکنان دولت شعبه 15 رسیدگی شده است و کیفرخواست صادر شده و الان هم به دادگاه کیفری استان برای صدور حکم رفته است.

این جانباز و شاعر انقلاب اظهار داشت: مرتضوی بر اساس اطلاعاتی که خود قوه قضاییه در اختیار افکار عمومی قرار داده متهم است، من چه افترایی زده ام؟ به نظرم وی صرفا می خواهد از من به عنوان یک روزنامه نگار زهره چشم بگیرد و البته کسانی که با اعتقاد چیزی را می نویسند با این تشرها و شکایت ها عقب نشینی نمی کنند. حالا اگر وی من جانباز را با این پا و عصا به دادگاه بکشاند چه مشکلی از او حل می کند، نمی دانم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied