شمانیوز
شما نیوز

قائم‌مقام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمان خبر داد

برپایی نماز جمعه در 9 نقطه جنوب کرمان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): قائم مقام مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: در جنوب کرمان در 9 نقطه نمازجمعه برگزار و در آینده نزدیک در شهرهای دوساری، زهکلوت و ساردوئیه نماز پرفضیلت جمعه برپا می شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،به نقل از مهر،حجت الاسلام سیدمحمد جعفری شنبه شب در آیین افتتاح ساختمان جدید دفتر امام جمعه جیرفت اظهار داشت: اهمیت حضور جایگاه امام جمعه در کشور به عنوان نظام ولایی است و رهبری نظام نقش زیادی در رسیدن به این اهداف الهی دارند.

وی افزود: در 48 مکان استان کرمان نمازجمعه برگزار می شود و در جنوب کرمان و شهرستان جیرفت 9 مکان نماز جمعه وجود دارد که در آینده نزدیک در شهرهای دوساری، زهکلوت و ساردوئیه نماز پرفضیلت جمعه برپا می شود.

حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه جیرفت بیان داشت: ساختمان قبلی دفتر امام جمعه در شأن مردم این شهر نبود و کمبود جایگاه سبب شد که این دفتر در کنار مصلا احداث شود.

وی افزود: زیربنای این ساختمان 350 متر است که با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال ایجاد شده و نتیجه همکاری و تعامل همه مسئولان شهرستان و مردم این شهر است.

ابراهیم غنچه پور فرماندار جیرفت گفت: امروز ما به وحدت نیاز داریم و در طول تاریخ عدم وحدت سبب فروپاشی خیلی از نظام ها شده است و در کشور ایران با وجود مردم بصیر و ولایت فقیه وحدت در بین جامعه حاکم است.

وی تصریح کرد: بخش اسماعیلیه جیرفت با جمعیت 48 هزار نفری نیازمند یک مکان برای اقامه نمازجمعه است و این امر باید با همکاری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان انجام شود.

به گزارش فارس، با حضور مسئولان شهرستان جیرفت کلنگ احداث دارالقرآن ام ابیها به زمین زده شد، این دارالقرآن با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با زیربنای 200 متر مربع احداث می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied