شمانیوز
شما نیوز

زندگینامه و عکس های فوق العاده جذاب “دیوید بکهام” و خانواده اش

در ادامه این مطلب درباره “دیوید بکهام” بازیکن سابق تیم های مادرید و پی اس جی می خوانید بازیکنی که این روز ها همه دیوید بکهام را به عنوان مدلینگ دنیای مد می شناسند.

زندگینامه و عکس های فوق العاده جذاب “دیوید بکهام” و خانواده اش

دیوید بکهام” بازیکن سابق تیم های مادرید و پی اس جی می باشد که این روز ها همه دیوید بکهام را به عنوان مدلینگ دنیای مد می شناسند.دیوید بکهام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکهام در 2 می 1975 در لیتن استون، لندن انگلیس متولد شد. او بازیکن فوتبال مشهور اهل انگلستان است. قد او 183 سانتیمتر می باشد.

65df19d90ae0947e3f7ca91236a6fe0d

بیوگرافی دیوید بکهام

        نام:دیوید

        نام خانوادگی:بکهام

        نام کامل:دیوید رابرت جوزف بکهام

        تاریخ تولد:2 مه 1975 ‌(43 سال)

        محل تولد:لیتن استون، لندن، انگلیس

        قد:6 فوت 0 اینچ (1٫83 متر)

        پست:هافبک

        همسر:ویکتوریا آدامز

        فرزندان:بروکلین ، رومیو ، کروز و هارپر

-------------------------------

 

همسر-دیوید-بکهامخانواده دیوید بکهام

پدرش ادوارد آلن بکهام یک آشپز و مادرش ساندرا جورجینا یک آرایشگر بودند. دیوید یک خواهر بزرگتر به نام لین ژورژینا و خواهر کوچکتر به نام جوآن لوئیس دارد.

علاقه به فوتبال در دوران کودکی

دیوید فوتبال را از سنین کودکی شروع کرد و پس از پایان دبیرستان در چینگ فورد، فوتبال را به صورت حرفه ای ادامه داد.

در مصاحبه ای در سال 2007 عنوان کرده که هر وقت معلم ها از من می پرسیدند که در آینده دوست داری چه کار شوی؟ من می گفتم فوتبالیست و آن ها می گفتند نه شغلی که بتوانی در آن درآمد داشته باشی.

لیونل-مسی-و-دیوید-بکهامحمایت خانواده دیوید بکهام

پدر و مادرش طرفداران متعصب منچستر یونایتد بودند و به این ترتیب دیوید هم از طرفداران این تیم شد، او در یکی از مدارس فوتبال بابی چارلتون در منچستر شرکت کرد و بازی های درخشان او به زودی مورد توجه قرار گرفت، همسر او ویکتوریا آدامز یکی از خوانندگان اسپایس گرلز است. او چهار فرزند به نام های بروکلین (متولد 4 مارس 1999)، رومیو (1 سپتامبر 2002)، کروز (20 فوریه 2005) و هارپر (متولد 10ژوئیه 2011) دارد.

فعالیت خانوادگی در دنیای مد

خانواده 6 نفره دیوید بکهام (همسر و 4 فرزندش)، یکی از معروف ترین خانواده ها در دنیای مد و لباس هست که با استقبال مجلات مد قرار گرفته است. از دیوید و همسرش که از مدل های معروف و خواننده قدیمی اسپایس گرل هستند تا 4 فرزندش که مخاطبان میلیونی در اینستاگرام دارند، این خانواده در طول سال بار ها با فلاش دوربین ها در سراسر جهان قرار می گیرند. خانواده ای خوش پوش و مد باز، عنوانی هست که می توان به خانواده بکهام اطلاق کرد.

کاسیاس-و-بکهامآغاز فعالیت ورزشی دیوید بکهام

رئال مادرید:

بارسلونا اولین باشگاهی بود که رسماً درخواست خود را مبنی بر تمایلش جهت جذب دیوید بکهام تقدیم منچستر یوناتید کرد اما در این بین تنها یک تیم بود که توانست گوی سبقت را برای جذب این ستاره انگلیسی برباید.

در ژوئن سال 2003 دیوید بکهام با عقد یک قرار داد چهار ساله به تیم رئال مادرید قهرمان باشگاه های اسپانیا پیوست.

منچستر در ابتدای قراردادش با رئال مبلغ 17/5 میلیون پوند بابت فروش بکهام دریافت کرد که این مبلغ با توجه به حضور بکهام در رقابتهای لیگ قهرمانان و نمایش او در رئال تا 25 میلیون پوند قابل افزایش بود.

سرانجام بکهام راهی رئال مادرید شد و جدایی او از منچستر یوناتید خلاء بزرگی در خط میانی این تیم بوجود آورد، سرخپوشان اولترافورد با از دست دادن کاپیتان تیم ملی انگلیس شاید توجه بسیاری از رسانه ها و محافل ورزشی را که معطوف به بکهام بود از دست دادند. بکهام طی سال های حضورش در منچستر در 397 بازی که برای این تیم انجام داد 86 گل به ثمر رساند.

شروع کار بکهام در رئال با انتقادات زیادی همراه بود. بسیاری معتقد بودند که او نمی تواند در تیم رئال شرایط آرمانی خود را باز یابد و همانند گذشته بازیهای خوبی از خود ارائه دهد.

اما این هافبک ارزشمند پاسخ هواداران را به گونه ای دیگر داد و در سه بازی مختلفی که برای رئال به میدان رفت دو بار گلزنی کرد.

هر چند پس از آن ادعایی بر ارتباط نا مشروع بکهام علاوه بر زندگی خصوصی بر فوتبال او تاثیر زیادی گذاشت فصلی که بکهام به همراه رئال بدون کسب هیچ عنوانی پشت سر گذاشت.

 

دیوید بکهام در دوران بازی برای منچستریونایتد

لس آنجلس گالکسی:

دیوید پس از آمدن فابیو کاپلو به رئال به یک نیمکت نشین تبدیل شد، البته بعدها فابیو کاپلو اذعان کرد که دلیل این نیمکت نشینی ها کالدرون مدیر وقت باشگاه رئال مادرید بوده است.

فصل 2006-07 رئال مادرید به شدت برای قهرمانی می جنگید ولی نتایج مطلوبی را کسب نمی کرد، در این حال بود که کاپلو با بازی دادن به بکهام و تاثیر بسزای بکهام در بازی ها توانست در نهایت به قهرمانی در لالیگا دست یابد.

در عین حال بکهام که از این نیمکت نشینی ها و بخصوص عدم تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد با وی راضی نبود تصمیم جالبی گرفت و او با قرادادی 5ساله ورقم 250 میلیون دلار به تیم گالکسی لس آنجلس پیوست. این قرارداد 6ماه زودتر از پایان فصل بسته شد ولی بکهام تا آخر فصل در رئال توپ می زد.

آ.ث.میلان:

نیم فصل دوم سال های 2009 و 2010 را با توجه به تعطیلات لیگ آمریکا، بصورت قرضی در تیم آث میلان سپری کرد. شماره بکهام 32 بود.

او موفق شد با پیراهن میلان 2 گل به ثمر برساند.

عکس-پروفایل-فوتبالی-دیوید-بکهام-300x300تیم های دیوید بکهام

پاری سن ژرمن :

بکهام در اواخر ژانویه 2013 در تمرینات آرسنال شرکت کرد ولی آرسن ونگر مربی این تیم به جذب او علاقه ای نشان نداد.

در نهایت باشگاه پاریس سن ژرمن با عقد قراردادی 5 ماه وی را جذب کرد.

وی پس از عقد این قرارداد اعلام کرد که تمامی مبلغ این قرارداد را به یک بنیاد خیریه کودکان اهدا می کند. شماره بکهام باز هم 32 است.

بازی ملی:

دیوید بکهام یکی از بهترین های دنیادر زدن ضربات ازاد محسوب می شود و از پاسهای فوق العاده ای نیز برخوردار است. او در سال 1999در جام قهرمانان اروپا با تیم منچستر یونایتد مقابل بایرن مونیخ به قهرمانی رسید در این بازی که با نتیجه 2بر1 به پایان رسید او دو پاس گل داد و بهترین بازیکن میدان بود.

گلن هادل سرمربی وقت تیم ملی انگلیس بکهام را برای حضور در رقابتهای جام جهانی 1998 فرانسه دعوت کرد. او در دو بازی نخست انگلیس نیمکت نشین بود.

اما در سومین بازی تیم ملی انگلیس مقابل کلمبیا به میدان رفت و گلی زیبا روی یک ضربه آزاد در این دیدار به ثمر رساند و دیوید بکهام اولین گل ملی خود را برای انگلیس در همین بازی به ثمر رساند.

در جام جهانی 1998 فرانسه و دیدار انگلیس و آرژانتین درگیری بکهام با دیگوسیمونه منجر به اخراج این بازیکن شد و شاید همین امر نقشه زیادی در شکست تیم ملی انگلیس در این بازی حیثیتی داشت.

زیدان-و-دیوید-بکهامخداحافظی دیوید بکهام از فوتبال

او در پایان فصل 13–2012 با پیراهن پاری سن ژرمن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، دیوید بکهام که در اواخر فوتبال خود چند سال در لیگ ایالات متحده به میدان رفت، با خرید باشگاه میامی در این کشور به تیمداری خواهد پرداخت. نام قطعی این باشگاه هنوز مشخص نشده و قرار است این تیم از 2020 فعالیت رسمی خود را آغاز کند.

بکهام که 25 میلیون دلار برای خرید این تیم پرداخت کرده گفت:"من با بازیکنان بزرگ دنیا تماس گرفته ام؛ اما نمی خواهم فعلا نام کسی را بگویم. البته اگرچه ما می خواهیم بهترین بازیکنان را از اروپا به خدمت بگیریم، اما چیزی که بیشتر ما علاقمندیم جذب استعدادهای داخلی و بومی است."

دیوید بکام که در لیگ امریکا تیم تاسیس کرده رویای جذب لیونل مسی و کریس رونالدو به طور همزمان را دارد تا بتواند از هر دوی آن ها با هم بازی بگیرد.

افتخارات دیوید بکهام به صورت فردی

        بازیکن جوان سال (1997)

        بازی در تیم منتخب ستارگان جهان (1998)

        کاندید بهترین بازیکن سال جهان (1999)

        بهترین بازیکن سال اروپا (1999)

        کاندید بهترین بازیکن سال اروپا و جهان (2001)

        بازیکن سال جهان از نگاه بی بی سی (2001)

باشگاهی

منچستر یونایتد

        قهرمانی لیگ برتر:96–1995، 97–1996، 99–1998، 00–1999، 01–2000، 03–2002.

        قهرمانی جام اتحادیه:1996، 1999.

        قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا:99–1998.

        قهرمانی سوپر جام اروپا:1999.

        قهرمانی جام بین قاره ای:1999.

        قهرمانی جام حذفی:1993، 1994، 1996، 1997.

        قهرمانی با تیم جوانان:1992.

رئال مادرید

        قهرمانی لا لیگا:07–2006.

        قهرمانی کوپا دل ری:2003.

پاری سن ژرمن

        قهرمانی لیگ 1:2013

لس آنجلس گلکسی

        قهرمانی جام ام ال اس:2011، 2012

        قهرمانی جام ام ال اس کنفرانس های غربی

        برندگان (فصل به طور منظم):2009، 2010، 2011

        برندگان (پلی آف):2009، 2010، 2012

گفتگو با دیوید بکهام

از چه زمانی به نحوه لباس پوشیدن مردم بیشتر توجه کردی؟

    من همیشه مد را دوست داشتم. شاید همیشه لباسهای خیلی زیبا نپوشیده باشم، ولی همیشه می دانستم ازچه چیزی خوشم می آمده است. قطعا لباسهایی را می پوشیدم که اشخاص دیگر دوست نداشتند بپوشند. اما درمجموع چیزی که فکرمی کنم شیک وقشنگ به نظرمی رسد را می پوشم.

دوست داری چطور لباس بپوشی؟

    دوست دارم تقریبا رسمی و کت و شلوار بپوشم، ولی ازلباسهای غیررسمی هم خوشم می آید. جین، تی شرت و صندل.

تو برای هر روزت یونیفرم مشخصی داری؟

    نه، به هیچ وجه. تنها کاری که انجام می دهم ست کردن لباسهایم از شب قبل است و بنابراین صبح لباسهایم حاضر وآماده هستند.

 

غیرممکن است، واقعًا این کار را می کنی؟

    بله، من این کار را می کنم. من چهار فرزند دارم و حاضرکردن آنها و حاضرشدن خودم زمان زیادی می برد.

تو ازبچگی همین طور بودی؟

    اولین چیزی که وقتی به مد فکرمی کنم به یاد می آورم زمانی است که دریک مراسم عروسی خانوادگی ساقدوش بودم. باید بین یک کت وشلوارقدیمی و یک ست شلوارکوتاه و پیراهن و کراوات یکی را انتخاب می کردم. من دومی را ترجیح دادم.

تا به حال شده به تصمیماتی که تاکنون گرفته ای نگاه کنی و به بعضی از آنها بخندی؟

    همیشه. به بعضی از لباسهایم نگاه می کنم و فکرمی کنم «باورم نمیشه من واقعاً این را پوشیده ام» ولی پشیمان نیستم. درآن زمان می دانستم که آن لباس خوب بوده است

عکس-ماشین-دیوید-بکهاممی توانی یک مثال ازهمین «باورم نمیشه» ها بزنی؟

    یک بار درمراسمی من و همسرم ویکتوریا کت وشلوار تمام چرم ورساچه پوشیدیم و درواقع تیپ هایمان را باهم ست کردیم. این یکی از آن چیزهایی است که وقتی الان به آن فکر می کنم به خودم می گویم «ما واقعاً چه فکری می کردیم؟» و هردوتای ما خنده مان می گیرد.

عکس های تو را در تبلیغات اچ اند ام روی تمامی اتوبوسها و بیلبوردها وساختمانهای خیلی بلند زده اند و واقعا کارهای خوبی در طرحهایت داشته ای.

    مسأله این است که« اچ اند ام» درمجموع بزرگ تصور می کند. آنها تبلیغات خود را درهمه جای شهر می خواهند واین عالی است. درمورد عکسها من فکر می کردم باید کمی آنها را دستکاری کنم و السدایر مک للان این کار را انجام داد. او واقعاً در این زمینه استعداد دارد.

دیوید-بکهام-5-740x414وقتی می دانی قرار است عکس هایت در بیلبوردهای سراسر جهان به نمایش درآیند، شرمنده نمی شوی؟

    اوه، شوخی می کنید؟ براستی خجالت می کشم. جداً همین طوراست.

حتی ایده لوگوی خط تولید تو برای اچ اند ام جالب است.آیا دایره ای که درلوگو دیده می شود، اشاره به فوتبال است؟

    فوتبال است، جهان است. هر چیزی که شما می خواهید باشید، است. قرارنبود یک توپ باشد ولی مردم طبیعتا به من فکرمی کنند و یاد ورزش می افتند.

درواقع تو به نوعی درمرحله انتقال ازعنوان "بازیکن سابق فوتبال "به «مشهورترین بازیکن سابق» این رشته قرار داری.

    به هرحال با نزدیک شدن به سالهای پایانی حرفه فوتبالم و احساس نیاز به انجام کارهای دیگر، یک اتفاق بزرگی مانند همکاری با «اچ اند ام» خیلی هیجان انگیز است.

تصویر-دیدنی-دیوید-بکهام.jpgئئئئدرمورد استایل خودت بگو.

    یک جنتلمن بریتیش. درسن من، استایل من دقیقا همین است. نحوه لباس پوشیدنم. آرایش موی سرم. گمان می کنم این تیپ خوبی برای من باشد. برای من ظاهر و تیپ یک جنتلمن انگلیسی شامل یک کت وشلوار زیبا، کراوات زیبا و کفشهای قشنگ هستند.

    در اولین باشگاهم که یک تیم محلی برای بچه های زیر ده سال بود، مربی ما همیشه اصرار داشت بچه ها کت وشلوار و کراوات قبل از بازیها به تن کنند و ما در مسیر رسیدن به هر بازی، داخل اتوبوس پیراهن و کراوات داشتیم. بعضی از بچه ها از این لباسها متنفر بودند، ولی من آن را دوست داشتم.

    سرالکس فرگوسن هم همیشه می خواست ما لباس رسمی داشته باشیم. در لس آنجلس هربار که ما برای صرف غذا به رستوران می رفتیم، من لباس رسمی می پوشیدم. با اینکه درآمریکا مرسوم نیست که مردم برای رفتن به رستوران این گونه لباس بپوشند.اما من همیشه یک پیراهن، یک کت و درمجموع یک لباس مرتب و شیک می پوشم و این جزئی از خصوصیات انگلیسی بودنم است

دختر-دیوید-بکهامشناخت مردم از تو به خاطر حضورت درفوتبال تا چه اندازه به برند بکام کمک می کند؟

    بی تردید مردم پیش از هرچیز مرا به خاطر فوتبال می شناسند. ولی جنبه های زیاد دیگری از زندگی من وجود دارند که مردم به آنها هم علاقه دارند. گمان می کنم مردم نمی خواهند لباسهای طراحی شده من را به این خاطر که بازیکن خوبی هستم، بخرند. مردم به زندگی من توجه دارند و این هم جزئی ازآن است.

می دانم که همسرشما درزمینه مد مسیر خودش را رفته، ولی آیا وقتی این پروژه راه افتاد او هم به تو ایده داد؟

    او خیلی خوشش آمد. هردو از پروژه های رک و روراست خوشمان می آید. برای اینکه این پروژه ها ساده هستند و خوب انجام می شوند. او شخصی است که من به قضاوت هایش اعتماد می کنم و نظریات او کارشناسانه هستند.

فرزندان-دیوید-بکهامفرزندان شما هم خیلی خوش استایل هستند. آیا شما لباسهای آنها را انتخاب می کنید یا خودشان این کار را می کنند؟

    من همواره سعی می کردم برای آنها لباس انتخاب کنم، ولی اکنون آنها در سنی هستند که خودشان می خواهند لباسهایشان را انتخاب کنند. آنها سه شخصیت متفاوت هستند. پسربزرگم که دوازده سال دارد، شلوار فوتبال و یک تی شرت می پوشد.

    پسر دومم رومئو 9 سال دارد و خیلی دنبال مد است و دنبال شلوارهای جین تنگ و یک تی شرت مدرن و کلاه های جالب است. کروز کوچک ترین پسرم که هفت ساله است هم به جاستین بیبر علاقه دارد و هر چیزی که بیبر می پوشد، کروز هم آن را می خواهد.

منبع : نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied