شمانیوز
شما نیوز

کپسول آوودین را چگونه مصرف کنیم ؟

کپسول آوودین با تحریک ساخت کلاژن و پروتئوگلیکان به غضروف سازی کمک و دردهای آرتروز و مفصلی را کاهش میدهد

کپسول آوودین را چگونه مصرف کنیم ؟

کپسول آوودین با تحریک ساخت کلاژن و پروتئوگلیکان به غضروف سازی کمک و دردهای آرتروز و مفصلی را کاهش میدهد، کپسول آوودین با منشا کاملا طبیعی، حاوی عصاره زنجبیل، سویا و آووکادو بوده و با تحریک ساخت کلاژن و پروتئوگلیکان باعث بازسازی غضروف، کاهش سرعت پیشرفت آرتروز و کاهش دردهای مفصلی می شود، تحقیقات نشان داده است که ترکیبات موجود در زنجبیل، سبب کاهش التهاب و کاهش درد می شود، مصرف کپسول آوودین به مدت 3 ماه تا 3 سال برای بهبود دردهای مفصلی و بازسازی مفاصل توصیه می شود.

ترکیبات موجود در کپسول آوودین

    عصاره آووکادو

    سویا

    عصاره زنجبیل

    ویتامین Dз طبیعی

موارد مصرف کپسول آوودین

بیماران مبتلا به استئوآرتریت (آرتروز) مفاصل و دردهای عضلانی

مزایای مصرف کپسول آوودین

کاهش درد و التهاب مفاصل و عضلات

بازسازی مفاصل

جلوگیری از تخریب پیش¬رونده غضروف ها

سهولت تحرک مفاصل مبتلا

کاهش نیاز به داروهای مسکن

آرتروز چیست؟

آرتروز یا آرتریت به معنای التهاب مفصل است. واژه ی آرتروز برای توصیف حدود ۲۰۰ بیماری مختلف که مفصل، بافت های اطراف مفصلی و دیگر بافت های همبندی و اسکلتی عضلانی را درگیر می کنند استفاده می شود. آرتروز بیماری روماتیسمی است و شایعترین نوع آرتروز، استئوآرتروز است. دیگر بیماری های شایع روماتیسمی که به التهاب مفصل مربوط می شوند عبارتند از نقرس، فیبرومیالژیا و آرتروز روماتوئید (RA). برخی از انواع آرتروز، مانند آرتروز روماتوئید و لوپوس (SLE) می توانند چندین ارگان را درگیر کنند و باعث بروز علائم گسترده شوند.

شیوع و پروگنوز آرتروز

با توجه به آمار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، ۵۴.۴ میلیون نفر از بزرگسال در ایالات متحده مبتلا به انواع آرتروز هستند. از این تعداد، ۲۳.۷ میلیون نفر دچار محدودیت فعالیتی هستند. آرتروز در افراد ۶۵ ساله یا مسن تر شایع تر است، اما می تواند افراد در همه سنین، از جمله کودکان را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

علایم و نشانه های آرتروز

انواع علائم آرتروز و چگونگی بروز آن ها، بسته به نوع آرتروز متفاوت است. علائم آرتروز می تواند به تدریج یا ناگهانی ایجاد شود، اگر کسی هر یک از چهار علامت هشدار دهنده ی اصلی زیر را تجربه کند، باید به پزشک مراجعه کند.

درد: درد آرتروز می تواند ثابت یا متغیر باشد.

تورم: در برخی از انواع آرتروز، پوست روی مفصل آسیب دیده قرمز و متورم و گرم می شود.

سفتی و خشکی مفصل: خشکی مفصل یک علامت معمول است که پس از بیدار شدن از خواب در صبح، یا پس از نشستن طولانی مدت پشت میز، رانندگی طولانی مدت و بعد از ورزش رخ می دهد.

اختلال در حرکت مفصل: حرکت دردناک مفصل یا خشکی و درد هنگام بلند شدن از روی صندلی می تواند نشان دهنده ی آرتروز باشد.

انواع آرتروز و علائم آن ها

آرتروز به هفت گروه اصلی شامل:

    آرتریت التهابی

    آرتروز دژنراتیو(تخریبی) یا مکانیکی

    درد اسکلتی عضلانی و بافت نرم

    درد های کمری

    بیماری بافت همبند

    آرتروز عفونی

    آرتروز متابولیک

درمان آرتروز

اغلب برای مهار درد مفاصل از داروهای مسکن و ضدالتهاب مانند ایندومتاسین، مفنامیک اسید و دیکلوفناک استفاده می شود و در موارد شدیدتر کورتون تجویز می شود.

مصرف طولانی مدت داروهای مسکن که به طور رایج در بیماری آرتروز بکار می روند، سبب مشکلات و عوارض جانبی وخیم مانند مشکلات گوارشی، خونریزی معده، نارسایی کبد و نارسایی کلیه در بیماران می گردند.

علاوه بر این اغلب بیماران برای کاهش درد ناشی از آرتروز مجبور به افزایش تدریجی مقدار داروی مصرفی خود میشوند، چون به مرور بدنشان به اثرات ضد دردی مسکن ها مقاوم تر می شود.

مکانیسم اثر کپسول آوودین

کپسول آوودین با منشا کاملاً طبیعی حاوی عصاره آووکادو و سویا به مدت 3 ماه تا 3 سال، با تحریک ساخت کلاژن و پروتئوگلیکان باعث بازسازی غضروف، کاهش سرعت پیشرفت استئوآرتریت و کاهش دردهای مفصلی می گردد.

ترکیبات موجود در زنجبیل، با مهار آنزیم های سایکلواکسیژناز و لیپواکسیژناز سبب کاهش سطح پروستاگلاندین ها و لوکوتری ان ها می شوند و در نتیجه التهاب و درد را کاهش میدهند.

ویتامین D₃ موجود در ترکیب کپسول آوودین فاقد لانولین بوده و از منابع طبیعی غیرحیوانی تهیه شده است و جهت پیشگیری ازکمبود این ویتامین که بطور گسترده در جهان وجود دارد، به این محصول اضافه شده است.

بعلاوه طبق نتایج آخرین پژوهش های انجام شده، کمبود این ویتامین با تشدید پوکی استخوان و افزایش ریسک شکستگی های استخوانی، التهاب مفاصل، سرطان های شایع، بیماری های خودایمنی، فشارخون بالا و بیماری های عفونی همراه می باشد.

    نقش ویتامین D در بدن

عملکرد ویتامین D₃ افزایش جذب کلسیم از روده و تنظیم میزان کلسیم و فسفات خون است. مقدار ویتامین D در مواد غذایی روزانه که اغلب مردم مصرف میکنند، کم است و نیاز روزانه را به این ویتامین برطرف نمیکند. ویتامین D در پوست تحت تابش نور مستقیم آفتاب از کلسترول نیز ساخته میشود.

ویتامین D فرم¬های مختلفی دارد که مهمترین آنها D₂ و D₃ هستند. فرم D₃ در کبد تبدیل به کلسی دیول شده که بخشی از آن در کلیه تبدیل به کلسی تریول می شود.

کلسی تریول فرم فعال بیولوژیکی این ویتامین است که مثل هورمون در خون گردش کرده و سطح کلسیم و فسفات خون را تنظیم میکند و سبب پیشبرد رشد و استحکام استخوان می شود.

کمبود این ویتامین در کودکان موجب بیماری ریکتزیا نرمی استخوان می¬شود که در آن استخوانها ضعیف، نرم و بدشکل می شوند.

میزان نیاز روزانه به این ویتامین 400 تا 800 واحد است. ویتامین D₃ در این محصول، تنها ویتامین کوله کلسیفرول موجود در منبع طبیعی غیرحیوانی است که به دلیل منشا خاص آن گلسنگ (Lichen) به هیچ وجه چربی حیوانی نداشته و فاقد لانولین است.

برای تهیه این نوع ویتامین D₃، گونه هایی از گلسنگ (Lichen) که در کانادا، اسکاندیناوی و ایرلند می-رویند انتخاب شده¬اند و فاقد هر گونه آلودگی ناشی از آفت کش ها می باشند.

این نوع خاص ویتامین D₃ برای کسانی که از رژیم های گیاهخواری پیروی می کنند و بالاخص وگان ها بسیار مناسب است، زیرا منشا غیر حیوانی دارد.

در تهیه این محصول، از روشهای تغییر ژنتیکی (GMO) استفاده نشده و هیچ یک از مواد اولیه در مراحل تولید، تحت اشعه گاما قرار نگرفته است. محصول دارای نانو ذرات نبوده و فاقد لانولین می باشد.

منبع : ساعدنیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied