شمانیوز
شما نیوز

فالگیر ۶۰ میلیاردی در فارس دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: مردی که در شبکه‌ اجتماعی اقدام به کلاهبرداری ۶۰ میلیارد ریالی از طریق رمالی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

فالگیر ۶۰ میلیاردی در فارس دستگیر شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با ترفند فالگیری و رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بررسی موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شکات بیان کردند که در اینستاگرام با یک آگهی تحت عنوان رمال و دعانویس برخورد کرده‌اند و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده مبلغی وجه به حساب وی انتقال داده‌اند و پس از آن دیگر پاسخگو تماس آنها نبوده است.

رئیس پلیس فتای فارس با بیان اینکه کارشناسان با اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی مطلع شدند که متهم در «البرز» حضور دارد، ادامه داد: ماموران با اخذ نیابت قضائی به آن مکان اعزام و با همکاری پلیس آن استان موفق شدند وی را در یکی از محله‌ها شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل این فرد ۹۷ هزار دلار، ۴۰ سکه و مقدار زیادی طلا و جواهرات که متهم از طریق کلاهبرداری بدست آورده بود کشف شد، گفت: بنا به نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied