شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

راحتترین راهکار برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه

آیا جز افرادی هستید که ترجیح می‌دهید با کودک خود زمان بیشتری را در خانه صرف کنید؟ آیا می‌خواهید وقتی که می‌گذارید مفید باشد؟ اگر به دنبال گذراندن وقت مفید هستید، آموزش زبان انگلیسی به کودک را در اولویت خود قرار دهید. اگر بتوانید اصول پرورش کودک دو زبانه را به خوبی اجرا کنید، موفقیت کودک شما تضمین می‌شود. همراهی شما در پروسه آموزش زبان انگلیسی به کودک، مسیر را هموار می‌کند. کودکان دوست دارند والدین برایشان وقت بگذارند. در ادامه به شما ساده‌ترین راه آموزش زبان انگلیسی را نشان خواهیم داد.

راحتترین راهکار برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه

کارتون های زبان اصلی بهترین راه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

یادگیری زبان انگلیسی به کودکان شاید کمی مشکل به نظر بیاید. همین دلیل سبب شده است تا والدین کودکان را برای یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه ثبت نام کنند. اما اگر کودک از محیط لذت نبرد، از یادگیری زبان انگلیسی دلسرد می‌شود. در نتیجه روشی کارآمدتر موردنیاز است.

یکی از جدیدترین روش‌های آموزش انگلیسی به کودکان استفاده از کارتون های زبان اصلی است. استفاده از  کارتون‌های زبان اصلی که به همین منظور بهینه سازی شده است به شما در پرورش کودک دو زبانه کمک خواهد کرد.

 دنیای کودکان بسیار لطیف است. کودکان قوه تخیل بالایی دارند. برخی از کودکان با دوستان خیالی خود زندگی می‌کنند. با توجه به ویژگی ذکرشده در چندسال اخیر استفاده از انیمیشن‌های زبان اصلی جهت آموزش زبان انگلیسی گسترش‌یافته است. اگر در پروسه پرورش کودک دو زبانه از فیلم‌ها و انیمیشن‌های زبان اصلی استفاده کنید، خلاقیت کودک افزایش پیدا می‌کند. همچنین کودک تلاش می‌کند تا شبیه به شخصیت موردعلاقه‌اش صحبت کند. همین موضوع سبب یادگیری زبان انگلیسی می‌شود.

 

چگونه می توانیم کودکان را به آموزش و یادگیری زبان انگلیسی تشویق کنیم؟

آموزش زبان انگلیسی به کودکان از جمله آموزش‌های اساسی است. این آموزش باید بر پایه اصول و متناسب با سن کودکان انجام پذیرد. بی شک سن و سال کودک شما در نحوه یادگیری او تاثیرگذار است. بر اساس تحقیقات، کودکان کمتر از ۶ سال توانایی بالایی در یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری دارند.

در این دوره ذهن کودک آمادگی بیشتری جهت یادگیری دارد. اینکه بدانید چگونه این آمادگی را در کودکان خود افزایش دهید، نکته‌ای بسیار مهم در آموزش زبان انگلیسی به کودک است. در پرورش کودک دو زبانه باید ذهن کودک خود را آماده کنید. آماده سازی ذهن کودک با ایجاد اشتیاق امکان پذیر است. همچنین تلاش کنید تا اعتماد به نفس واقعی را در کودک خود بالا ببرید.

کارتون‌های زبان اصلی سبب ایجاد علاقه در کودکان می‌شود. ایجاد علاقه در کودکان مهم‌ترین قدم در راستای پرورش کودک دو زبانه است. در نتیجه اگر که می‌خواهید قدمی مثبت و موثر در جهت آموزش زبان انگلیسی به کودک خود بردارید، از کارتون‌های زبان‌ اصلی استفاده کنید. البته باید توجه کنید که فرزند شما به کدام نوع از کارتون‌های زبان‌اصلی واکنش بهتری نشان می‌دهد. قطعاً شما هم بارها دیده‌اید که برخی از کودکان تا سال‌ها با شخصیت موردعلاقه کارتونی خود زندگی می‌کنند.

f0379994-430f-4d3f-a1bd-457fd031e96d

کارتون‌ها و انیمیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی چه تاثیراتی دارند؟

 همانطور که می‌دانید تقویت زبان انگلیسی و یادگیری آن از طریق محتوای تصویری، تاثیرات بیشتری را بر کودک می‌گذارد. ذهن کودک بسیار فعال و گیرا است. به همین دلیل کارتون‌ها و انیمیشن‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان تاثیر چشمگیری بر روند پرورش کودک دو زبانه دارند.

6ec7409a-aa60-4168-af4c-54f1c5c48839

آموزش های تصویری از طرفی دیگر می­تواند نوعی سرگرمی برای کودکان باشد. در واقع با این کار می­توانید علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودکار به کودکانتان، موجب شوید که آنها با علاقه و تمایل این کار را انجام دهند و اوقات فراغت خود را از این طریق سپری کنند.

 همچنین هزینه تهیه محصولات آموزش زبان انگلیسی به کودکان در مقایسه با هزینه کلاس‌های آموزشی بسیار ناچیز است و این امر مزیت‌های بسیاری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی