شمانیوز
شما نیوز

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ 21 آذر ماه

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز یکشنبه مورخ 21 آذر ماه اعلام شد.

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ 21 آذر ماه

به گزارش شمانیوز، به اطلاع می رساند،در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت پست بانک ایران(وپست)جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف خواهد شد.

توقف نماد (ونفت1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

به اطلاع میرساند نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری صنعت‌نفت‌‌ (ونفت1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور 60 دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

توقف نمادهای (خریخت1) (وغدیر1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف

نماد معاملاتی شرکت صنایع‌ریخته‌گری‌ایران‌ (خریخت1) سرمایه‌گذاری‌غدیر(هلدینگ‌ (وغدیر1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

توقف نماد های (فاراک1) (دانا1)به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت های ماشین‌ سازی‌ اراک‌ (فاراک1) شرکت بیمه دانا (دانا1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت 10 روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

تعلیق نماد معاملاتی (پکرمان1)

با توجه به اطلاعیه منتشر شده در تارنمای کدال به نشانی codal.ir مبنی بر عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران توسط شرکت گروه‌ صنعتی‌ بارز، نماد معاملاتی (پکرمان1) تعلیق شد.

نماد معاملاتی(وسخراج)مشمول رفع گره معاملاتی

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی(وسخراج)مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی می باشد.

حراج مجدد نمادهای معاملاتی(ثامید)،(غدام)،(غپینو)،(رمپنا)،(تملتح)،(رکیشح)

نماد معاملاتی شرکت های توسعه و عمران امید(ثامید)، خوراک دام پارس(غدام)، صنعتی پارس مینو(غپینو)، گروه مپنا(رمپنا)، حق تقدم شرکت تامین سرمایه بانک ملت(تملتح)، حق تقدم استفاده نشده شرکت کارت اعتباری ایران کیش(رکیشح)با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.

بازگشایی نماد معاملاتی(خپارس)

نماد معاملاتی شرکت پارس خودرو(خپارس) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و رفع تعلیق، بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

بازگشایی نمادهای معاملاتی(دامین)،(دتماد)،(غگرجی)،(فاراک)،(دانا)

نماد معاملاتی شرکت های داروسازی امین(دامین)، تولید مواد اولیه داروپخش(دتماد)، بیسکویت گرجی(غگرجی)، ماشین سازی اراک(فاراک)، بیمه دانا(دانا)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه 'ب' با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند.

بازگشایی نماد معاملاتی (ما)

نماد معاملاتی شرکت بیمه ما(ما) پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

بازگشایی نمادهای معاملاتی(کالا)،(اکالا)،(نکالا)،(تکالا)

نماد معاملاتی شرکت بورس کالای ایران(کالا) با توجه به انتشار اطلاعیه شفاف سازی در سامانه کدال و رفع تعلیق و کارگزاران بورس کالای ایران(اکالا)، نهادهای مالی بورس کالای ایران(نکالا) و تولیدکنندگان بورس کالای ایران(تکالا) با توجه به بازگشایی نماد اصلی، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

بازگشایی نماد معاملاتی (حتاید)

نماد معاملاتی شرکت تایدواتر خاورمیانه(حتاید) با توجه به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر تغییرات اساسنامه، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

 

 

روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied