شمانیوز
شما نیوز

در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان مطرح شد /

ضرورت تحقق توسعه و کمک به زیرساخت‌های شرکت فولاد آذربایجان

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان با حضورآقاجانلو مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران ،خادمی مدیر حراست شرکت ملی فولاد ایران،اسماعیلی و حسینی نمایندگان محترم مردم شریف میانه در مجلس شورای اسلامی ،سعادتی معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه واعضای هیات مدیره و مدیران شرکت در سالن جلسات مدیریت شرکت فولاد ‌آذربایجان برگزار شد.

ضرورت تحقق توسعه و کمک به زیرساخت‌های شرکت فولاد آذربایجان

به گزارش شمانیوز، آیین تکریم ومعارفه مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان با حضورآقاجانلو مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران ،خادمی مدیر حراست شرکت ملی فولاد ایران،اسماعیلی و حسینی نمایندگان مردم شریف میانه در مجلس شورای اسلامی ،سعادتی معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه واعضای هیات مدیره و مدیران شرکت در سالن مدیریت شرکت فولاد ‌آذربایجان برگزار شد.

آقاجانلو مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان ، اظهار کرد: مسئولیت‌ها رفتنی و آزمونی برای همه ماست که چگونه از عهده مسئولیت خود بر آمده‌ایم.

آقاجانلو بیان داشت:که این شرکت بزرگ با اهداف تعیین شده خود فاصله ی زیادی دارد باید تمام تلاش مدیریت و کارکنان رسیدن به ظرفیت اسمی این شرکت باشد و قول همکاری برای کمبود نقدینگی شرکت را داد.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران بیان داشت: امیدوار است با جدیت و تلاشی که از هادی غلامزاده سراغ دارم این شرکت هر چه زودتر به جایگاه اصلی خود در بین شرکت های فولادی قرار گیرد.

وی افزود: از لحاظ ادغام دو شرکت؛ گرچه به لحاظ قانونی معذوریتهایی وجود داشته باشد اما به لحاظ کاری می توانند در کنار هم بوده و در تامین مواد پاولیه؛ مالی و تامین نیروی انسانی همکاری های لازم را داشته باشند که در مدیریت جدید این موارد تقویت خواهد شد.

وی در ادامه، بحث توسعه و افزایش راندمان تولید در این مجتمع فولادی را کمک به اشتغال و تولید عنوان کرده افزود: فاز ۳ شرکت فولاد آذربایجان در جهت تکمیل زنجیره تولید را منوط به تامین مالی و فاینانس وتمهیدیه است که چینی ها ظرف سه الی چهارماه تمهیدیه را بفرستند تا در اسرع وقت عملیات اجرایی فاز ۳ آغاز گردد.

مدیر عامل شرکت ملی فولاد بحث برق و گاز را از مشکلات در حوزه فولادی عنوان نمود و از افت ظرفیت تامین گاز خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با کمک شهرستان و استان تنها صنعت پایه شهرستان دچار مشکل نشده و کمبود تولید در تابستان را جبران کند.

فرماندار ویژه میانه: فولاد آذربایجان در بهبود زیرساخت های شهرستان به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه، با بیان اینکه فولاد آذربایجان از بابت اشتغال و ثروت ظرفیت بزرگی در منطقه به شمار می آید و دستگاههای شهرستان برای رونق آن از هیچ کمکی دریغ نمی کنند،گفت: هر مجموعه ای علاوه بر منافع خود، مسئولیت های اجتماعی دارد که انتظار داریم شرکت فولاد آذربایجان در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی از جمله کمک به بهبود زیرساخت های شهرستان و تعهدات مصوب و قانونی چنین واحدهایی همت جدی به خرج دهد.

مسعود سعادتی در جلسه ای تودیع و معارفه مدیرعامل فولاد آذربایجان با تاکید بر اینکه باید تمامی عزل و نصب ها با هدف شتاب بیشتر در تولید و ارزش افزوده بالاتر برای مجموعه صورت پذیرد، افزود: اهدافی غیر از این، مجموعه های تولیدی را دچار مشکل، وقفه و درگیر حواشی می کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه، اشتغال و تولید را دو مشکل اساسی کشور برشمرده، گفت: امروز ابزار عبور از چالش های پیش رو و تنها راه برون رفت از مشکلات، رونق تولید و اشتغال است و باید به سمت تولید داخلی با کیفیت، دارای ارزش افزوده بالا و تولید ثروت پیش رفت.

علیرضا محمودی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان اظهار کرد: پیش از هر چیز جا دارد که از زحمات کارکنان صدّیق این مجموعه از ابتدای تأسیس تاکنون و از خانواده‌های عزیزشان که آن‌ها را در مسیر راه‌اندازی و رسیدن به شرایط فعلی همراهی کردند، قدردانی کنم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از یکایک مدیران و کارکنان شرکت فولاد آذربایجان افزود: از تمامی کسانی که پیش از این عهده‌دار سکانداری فولاد آذربایجان بودند و هرکدام گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف این بنگاه صنعتی داشتند تقدیر می‌کنم.

مهندس هادی غلام زاده در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خود فرموده‌اند:«در جمهوری اسلامی در هر جایگاهی قرار گرفتید تصور کنید آنجا مرکز دنیاست و همه کارها متوجه شماست»؛ هر یک از ما در هر جایگاهی که هستیم اگر بخواهیم شرکت متعالی، متحول و پیشرفته داشته و همچنان شاهد رکوردزنی‌ها باشیم، باید تصور کنیم که در همان سطح شرکتی که هستیم و هر وظیفه‌ای که به ما واگذار شده، در مرکز دنیا قرار داریم.

وی عنوان داشت: شرکت فولاد آذربایجان با عدم توازن‌ها، مشکلات حوزه‌های زیرساختی آب، برق و گاز و همچنین تأمین مواد اولیّه مواجه است که گاهاً تولید را با مشکل مواجه می‌کند و در صورتی فولاد آذربایجان توانایی رفع این مشکلات را خواهد داشت که از حمایت دولت برخوردار باشد.

غلام زاده تأکید کرد: اگر مشکلات پیش روی شرکت فولاده برای تولید ومعضلات زنجیره فولاد نیز در کشور برطرف شود؛ اگر بخواهیم به جایگاه واقعی خود در اقتصاد کشور دست یابیم، نباید از ساختار سازمانی منسجم، مبتنی بر الگوهای متعالی غافل شویم

وی با بیان این که من در هر مسئولیتی بر تقویت دانش و سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص تأکید داشته و در این زمینه الگوی دیگر صنایع بوده است، اظهار داشت: کارگران و کارکنان شرکت فولاد آذربایجان، سرمایه‌های بی‌بدیل ما هستند و قطعاً سرمایه‌گذاری ویژه‌ای در این حوزه خواهیم داشت.

در این مراسم غلام زاده بعنوان مدیرعامل جدید شرکت فولاد آذربایجان معرفی و از زحمات محمودی قدردانی شد.

بعد از آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان، حاضرین از خط تولید این شرکت بازدید کردند و از مراحل تولید این شرکت از نزدیک آشنا شده اند .

 

روابط عمومی شرکت فولاد آذربایجان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied